Husk meg
Brukernavn
Passord

Savner spillere med innsats og selvransakelse

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 06 jan 10, 22:46

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Spillerne ville ha vekk Tor Kristian Karlsen.

Ja, noen spillere ville ha vekk TKK. Men fra det og til å si at spillerne i FFK har for mye makt? TKK gikk p.g.a. Grønhagen-saken og ikke for at spillerne hadde for mye makt.
Forklar meg, de som kan, hva spillerne i FFK har fått bestemme som gjør at de har for mye makt i noens øyne.

 

De uttaler seg friskt i media uten at det får konsekvenser. Mulig dem har rett, men man biter ikke i hånden som gir deg mat. Dette skulle blitt gjort på andre måter. Mange av byens borgere kjøper historiene blindt, og søkelyset vinkles vekk fra spillergruppen. En spillegruppe med ukultur og kanskje for mye makt, spør dere meg. Skjult makt gjennom støtte fra befolkningen. Hvis man kan si det på den måten.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 06 jan 10, 17:14

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Lunddesign

Enig med Holters! Det er bra noen tar frem tåteflaska for de som virkelig trenger'n enda.

I motsetning til deg så klarer ommb å skrive godt hva han mener på en ordentlig måte. Tåteflaska har vel ikke du kommet til ennå..

Har jeg noen gang sagt jeg brukte tåteflaska? Nei. Oomb gjorde en glimrende jobb med å forklare for de som må ha det inn med tåteflaska.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 jan 10, 17:28

Tror ikke det er noen som trenger andres meninger inn med tåteflaske her jeg. Skjønner ikke hvorfor du messer om den jævla tåteflaska hele tiden. Tror du at du sitter på fasiten til alles meninger eller?


erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03
Innlegg: 65

Lagt til: 06 jan 10, 17:51

Opprinnelig postet av Lunddesign

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Lunddesign

Enig med Holters! Det er bra noen tar frem tåteflaska for de som virkelig trenger'n enda.

I motsetning til deg så klarer ommb å skrive godt hva han mener på en ordentlig måte. Tåteflaska har vel ikke du kommet til ennå..

Har jeg noen gang sagt jeg brukte tåteflaska? Nei. Oomb gjorde en glimrende jobb med å forklare for de som må ha det inn med tåteflaska.

Hvorfor i h.... skal du sitte på fasitsvarene hele tiden. Kan ikke du bare godta først som sist at andre har meninger som skiller seg fra de du har?

---------------------------

erfo


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jan 10, 17:59

Opprinnelig postet av erfo

Kan ikke du bare godta først som sist at andre har meninger som skiller seg fra de du har?

Lurt spørsmål Cool.... Kan du spør jeg da?


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 06 jan 10, 18:03

Opprinnelig postet av erfo

Opprinnelig postet av Lunddesign

Har jeg noen gang sagt jeg brukte tåteflaska? Nei. Oomb gjorde en glimrende jobb med å forklare for de som må ha det inn med tåteflaska.

Hvorfor i h.... skal du sitte på fasitsvarene hele tiden. Kan ikke du bare godta først som sist at andre har meninger som skiller seg fra de du har?

Det var da voldsomt. Om det er noe jeg ikke har fasiten på så sier jeg ikke at jeg har fasiten på det. Har jeg fasiten på noe har jeg vanskelig for å sitte og se på at andre går rundt og mener noe annet enn fasiten. Jeg trodde mennesker gjerne ville vite det som er riktig?

Jeg er veldig glad for at andre har meninger som ikke er like som mine. Hadde det ikke vært det hadde ikke verden fungert særlig bra. Men, det er stor forskjell på meninger rundt saker og ting man ikke har fasiten på enn det er å ha meninger rundt saker og ting som allerede er en fasit til. Det er ikke min feil at jeg sitter med fasiten i dette tilfellet, er det? Om andre vil unngå å se det blir jeg faktisk provosert. Men for all del, om du og andre her inne ønsker å gå rundt med en haug med meninger om ting andre har fasiten på, så skal jeg ikke legge meg mer opp i det.

Rart ingen har meninger om at jorda er flat lenger...


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 jan 10, 18:10
Endret: 06 jan 10, 18:11
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Lunddesign

Det var da voldsomt. Om det er noe jeg ikke har fasiten på så sier jeg ikke at jeg har fasiten på det. Har jeg fasiten på noe har jeg vanskelig for å sitte og se på at andre går rundt og mener noe annet enn fasiten. Jeg trodde mennesker gjerne ville vite det som er riktig?

Jeg er veldig glad for at andre har meninger som ikke er like som mine. Hadde det ikke vært det hadde ikke verden fungert særlig bra. Men, det er stor forskjell på meninger rundt saker og ting man ikke har fasiten på enn det er å ha meninger rundt saker og ting som allerede er en fasit til. Det er ikke min feil at jeg sitter med fasiten i dette tilfellet, er det? Om andre vil unngå å se det blir jeg faktisk provosert. Men for all del, om du og andre her inne ønsker å gå rundt med en haug med meninger om ting andre har fasiten på, så skal jeg ikke legge meg mer opp i det.

Rart ingen har meninger om at jorda er flat lenger...

Haha, utrolig selvinnsikt. "Jeg har ikke fasiten på alt" er det du våger deg til å innrømme, mens du har fasiten på denne saken og andre som har en annen mening er tydeligvis idioter.

"Jeg trodde mennesker gjerne ville vite det som er riktig?" Det tror jeg stemmer, men her er ikke din mening mer 'riktig' enn noe annen. Det er din personlige oppfatning. Den skal man la deg få ha for deg selv, men legg av deg den holdningen om at din mening er den eneste sanne mening. Minner fryktelig om en religiøs fundamentalist.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 06 jan 10, 18:19
Endret: 06 jan 10, 18:19
Endret av: Lunddesign

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Haha, utrolig selvinnsikt. "Jeg har ikke fasiten på alt" er det du våger deg til å innrømme, mens du har fasiten på denne saken og andre som har en annen mening er tydeligvis idioter.

"Jeg trodde mennesker gjerne ville vite det som er riktig?" Det tror jeg stemmer, men her er ikke din mening mer 'riktig' enn noe annen. Det er din personlige oppfatning. Den skal man la deg få ha for deg selv, men legg av deg den holdningen om at din mening er den eneste sanne mening. Minner fryktelig om en religiøs fundamentalist.

Våger? Hva vet du om hva jeg våger eller ei? Du sitter tydeligvis på fasiten om mine tanker om andres meninger... Burde kanskje ikke være så rask på avtrekkeren? Om du leser innlegget til Oomb så har du fasiten. Svart på hvitt. Om man ikke klarer å se det er man mer eller mindre blind. Det er min mening. Det er mine tanker så din fasit var visst feil...

Tro du meg, jeg er ikke religiøs på noen som helst måte. Jeg har heller aldri sagt at min mening er verdt mer enn andres, så igjen presterer du å komme med feil fasit angående meg... Det er ikke min feil at fasiten er som den er. Fasiten er ikke bare min personlige oppfatning, men så utrolig mange andres også. Svart på hvitt. Det er bare å starte og lese om du er interessert.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 jan 10, 18:29

Om ommb sitt innlegg var aldri så godt er det fortsatt en meningsytring og ingen fasit. Og si gjerne at du er enig i alt. Kan igrunn væreenig i mye selv, men det er fortsatt langtifra noen fasit.....


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 jan 10, 18:30

Opprinnelig postet av Lunddesign

Våger? Hva vet du om hva jeg våger eller ei? Du sitter tydeligvis på fasiten om mine tanker om andres meninger... Burde kanskje ikke være så rask på avtrekkeren? Om du leser innlegget til Oomb så har du fasiten. Svart på hvitt. Om man ikke klarer å se det er man mer eller mindre blind. Det er min mening. Det er mine tanker så din fasit var visst feil...

Tro du meg, jeg er ikke religiøs på noen som helst måte. Jeg har heller aldri sagt at min mening er verdt mer enn andres, så igjen presterer du å komme med feil fasit angående meg... Det er ikke min feil at fasiten er som den er. Fasiten er ikke bare min personlige oppfatning, men så utrolig mange andres også. Svart på hvitt. Det er bare å starte og lese om du er interessert.

DEG:

Om det er noe jeg ikke har fasiten på så sier jeg ikke at jeg har fasiten på det. Har jeg fasiten på noe har jeg vanskelig for å sitte og se på at andre går rundt og mener noe annet enn fasiten. Jeg trodde mennesker gjerne ville vite det som er riktig?

(..)Det er ikke min feil at jeg sitter med fasiten i dette tilfellet, er det? Om andre vil unngå å se det blir jeg faktisk provosert. Men for all del, om du og andre her inne ønsker å gå rundt med en haug med meninger om ting andre har fasiten på, så skal jeg ikke legge meg mer opp i det. 

Her er innlegget ditt, om det er fasiten på hvordan du er eller ikke er vites ikke, men det var i allefall innlegget ditt jeg svarte på, verken mer eller mindre. I innlegget skriver du med andre ord at du helt sikkert har fasiten på denne saken, mens i andre saker har du "faktisk" ikke fasiten. Om du ikke ser at innlegget er totalt blottet for selvinnsikt og oser av trangsynthet så får jeg vel egentlig bare ønske deg lykke til videre.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 06 jan 10, 18:38

Opprinnelig postet av Supreme NTM

DEG:

Om det er noe jeg ikke har fasiten på så sier jeg ikke at jeg har fasiten på det. Har jeg fasiten på noe har jeg vanskelig for å sitte og se på at andre går rundt og mener noe annet enn fasiten. Jeg trodde mennesker gjerne ville vite det som er riktig?

(..)Det er ikke min feil at jeg sitter med fasiten i dette tilfellet, er det? Om andre vil unngå å se det blir jeg faktisk provosert. Men for all del, om du og andre her inne ønsker å gå rundt med en haug med meninger om ting andre har fasiten på, så skal jeg ikke legge meg mer opp i det. 

Her er innlegget ditt, om det er fasiten på hvordan du er eller ikke er vites ikke, men det var i allefall innlegget ditt jeg svarte på, verken mer eller mindre. I innlegget skriver du med andre ord at du helt sikkert har fasiten på denne saken, mens i andre saker har du "faktisk" ikke fasiten. Om du ikke ser at innlegget er totalt blottet for selvinnsikt og oser av trangsynthet så får jeg vel egentlig bare ønske deg lykke til videre.

Da takker jeg og bukker med et smil. Laughing


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jan 10, 17:52

Opprinnelig postet av ommb

Bare et lite spørsmål her. Vil du/dere ha en form for unnskyldning fra spillerne som kommer offentlig, og/eller vil dere at spillerne skal taes mer her på forumet?

 

Det lurer jeg også på. Men får jo ikke svar...

Bra innlegg...!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 jan 10, 18:03

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av ommb

Bare et lite spørsmål her. Vil du/dere ha en form for unnskyldning fra spillerne som kommer offentlig, og/eller vil dere at spillerne skal taes mer her på forumet?

 

Det lurer jeg også på. Men får jo ikke svar...

Bra innlegg...!fokus

Hvis du absolutt vil ha svar.

Poenget er at det har vært altfor lite fokus på spillerenes rolle kontra alle andre som er grunnen til at vi er der vi er etter min mening.

Hvis det kommer en form for unskyldning fra Nordlie, er alt greit da? Det tviler jeg på.

Hvorfor kan ikke spillerenes innsats og selvransakelse diskuteres på ett diskusjonsforum uten å bli avfeid med at vi må tenke fremover..


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 06 jan 10, 15:37

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ja, fordi det kun er Nordlie som skal taes. Alle andre ledd som virkelig har vært med å ødelagt en klubb er fredet... Spillerenes innsats og selvransakelse skal ikke diskuteres da dette er fortid......



Det er klart at spillernes innsats og innstilling skal evalueres - både når det gjelder tekniske ferdigheter, fysikk og kondisjon, spilleforståelse, evne og vilje til smaspill, innsatsvilje og viljen til å være med på å bygge et lag.
Men en evaluering er liten eller ingenting verdt dersom det ikke er kommunikasjon mellom trenerapparatet og spillerne.

Jeg håper vi finner en trener som både kan stille krav til spillerne - samtidig som han kan bidra til at spillerne kan nå de kravene ved å bygge dem opp både mentalt og ferdighetsmessig.

Målet er ikke å ta noen, men å få klubben til å fungere - heriblant spillerne. I dette systemet er det noen som har satt seg i en slik posisjon at det er vanskelig om ikke umulig å forsette.

 

 


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 06 jan 10, 17:55

Kunne ikke sagt meg mer enig Bedreviteren. Ser det også som merkelig at en konstruktiv post, blir søplet til med klager på treneren.

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jan 10, 18:01

Opprinnelig postet av oasis

Kunne ikke sagt meg mer enig Bedreviteren. Ser det også som merkelig at en konstruktiv post, blir søplet til med klager på treneren.

Konstruktiv post? Hva er konstruktivt med denne tråden? Hva slags gode forslag har kommet som kan endre ting? Vet du hva konstruktiv betyr?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 06 jan 10, 18:06

Blir nesten litt slitsomt med folk som klager på andres innlegg. Å være uenige er bare positivt og det er garantert at ingen her sitter på noen fasit.

Hvorfor ikke bare respektere innlegg og komme med sakelig motargument i stedet for å  nesten gå ned på "faren min er sterkere enn faren din" nivå??Cool

 

Dette har jo ikke noe med emne på tråden å gjøre, men måtte bare få det ut............Tongue out


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jan 10, 17:49

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Heller ikke her klarte du å komme med noe konstruktivt....

Og hva konstruktivt er det du bidrar med? Du gidder jo ikke svare på direkte spørsmål engang...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jan 10, 13:35

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Og bare for å si det. Etter min mening er det spillerenes manglende proffesjonalisme grunnen til at sesongen gikk som den gikk....

Det er kanskje en del av problemet.. Det blir uansett feil av "kapteinen" på ei skute å skylde på mannskapet når han kjører skuta på grunn. God ledelse er nøkkelen til gode resultater først og fremst.
Nå er det kanskje på tide å slutte å lete etter syndebukker for fiaskosesongen 2009 og begynne å se fremover? Da må det tas grep, og for meg så er fjerning av Nordlie det beste og mest effektive grepet å begynne med. Så får trinn 2,3 osv komme etterhvert.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340