Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt styre i FFK...

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 des 09, 16:10

Opprinnelig postet av Lunddesign

Kunne spurt Vollvik, han er jo tross alt villig til å sponse Notts County...

Det er feil...


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 22 des 09, 16:12
Endret: 22 des 09, 16:13
Endret av: Lunddesign

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Lunddesign

Kunne spurt Vollvik, han er jo tross alt villig til å sponse Notts County...

Det er feil...

Da beklager jeg. Fikk kun med meg overskriften på tv2sporten.no i går kveld.

Edit: Sjekket opp saken og han skal visst bli rådgiver. Jaja, så feil kan man lese. Cool


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 des 09, 00:15
Endret: 23 des 09, 00:18
Endret av: Asgeir

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Lemmy

Er dette den nye FFK-lederen?

Tror ikke nødvendigviis han blir leder, men med i styret og det er bra.

Jeg tror faktisk Jan Rafn vil få det mandatet som trengs for å gjøre den kjipe jobben fram mot ordinært årsmøte - Ikke bare har han fortid som aktiv, han har vært engasjert i svært stor grad i klubb over tid, og er engasjert i rekruttering og talentutvikling.

Det som er viktig for ny styreleder er at han har hele klubben i ryggen, framfor alt gjennom et bredt flertall i ekstraordinært årsmøte (aller helst gjennom akklamasjon og enstemmighet), men også gjennom fortid i klubben og befatning med rekruttering.

Som jeg ser det bør det ikke bare snakkes om nytt styre på ekstraordinært årsmøte - Det MÅ også snakkes om hva dette styret skal gjøre på svært kort sikt, aller helst i god tid før seriestart!

Jeg foreslår 3 ting som må gjøres, ubeskjeden som jeg er:

- Gjenopprette tilliten mellom spillergruppe og klubbstyre gjennom kommunikasjon, respekt, diskusjon og problemløsning (og vi skjønner vel alle hva slags problemer som må løses)...

- Sette igang arbeidet med å produsere et identitetsdokument som definerer opp FFK som klubb i størst mulig grad, inklusive hvor sportsdirektør skal sitte i systemet, hvilket mandat han har, og hvordan han skal gjøre jobben sin. Treners mandat og ansvar skal også defineres, inklusive konkrete regler for hvordan talenter skal behandles

- Gjenoppta det sportslige ansvaret i sin helhet gjennom å ta full styring over konkret utforming av langtidsplan og sportsplan

Jeg mener Jan Rafn har det som trengs for å gjøre denne jobben. Spørsmålet er om han får med seg et styre som blir med på dette... Problemet er at vi i denne skjebnesvangre tida er helt avhengig av styret kan gjøre de rette, potensielt upopulære, grep. For nå kommer vi ingen vei med å ligge lavt i terrenget.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f