Husk meg
Brukernavn
Passord

Ingen tillit til Tom Nordlie

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 25 14

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 30 nov 09, 19:56

Hvis jeg skal prøve meg som spåmann vil jeg spå at det kommer til å bli missnøye blandt spillere, sponsortørke og mye negative nyheter før sesongen sparkes i gang.

Når sesongen kommer i gang vil strømmen av negative nyheter øke og etter halvspillt serie ligger vi på 8-10 plass med mer og mer bråk. 5 kamper før slutt ligger vi nest sist og Nordlie får sparken og blir ersstattet med Aune som ikke klarer å snu trenden og vi kopierer Ham Kam og rykker ned igen.

Er jeg for negativ nå?

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 nov 09, 19:57

Må jo nesten regne med at opptil en 7-10 spillere kommer til å forlate klubben den nærmeste tiden. Spillerne har verken tillit til styret eller til trener. Klubbens eneste mulighet til å snu den negeative trenden på da blir jo og kvitte seg med nærmere 50% av spillerstallen for så å hente inn spillere som ønsker å spiller under Nordlie.

Vel da er det bare å ønske velkommen til x antall tidligere start og lsk spillere. Tipper Johnsen og Midtun Lie er de første to spillerne som blir hentet ihvertfall.

Min holdning er ikke at spillerne skal ha makt til å sette av en trener eller skal kunne bestemme over klubben. Men når varsellysen har blinket rødt i ett helt år, da er det kanskje ikke så rart att spillerne (eller 60% av de ansatte) sier ifra om at noe er alvorlig galt!!

Vel hadde Supportere med hjerte i klubben meld seg inn i FFK og stemt frem ett dugandes styre, som kunne omgjort strukturen i klubben slik at det faktisk er klubbens medlemer som skal bestemme fremtiden og ikke aksjonærer som har kjøpt seg makt. Inne med sjel og hjerte, ut med kjøpt makt og egoistiske soloraid!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 nov 09, 19:59

Tanken har slått meg.. opprykk blir det ihvertfall ikke!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 nov 09, 20:01

Opprinnelig postet av thorsen

Hadebra Borges, Thomassen, Piiroja og Askar! Takk FÅR alt.

Og Bråthen, Czwartek, Wallace og hele juniorlaget.

Dere har gjort en fin innsats, takk takk.

Hadde nesten frydet meg om samtlige på stadion hadde gitt faen i å fornye sesongkorta sine, pluss at resten av de frivillige hadde levert fra seg utstyr. (Jeg sa nesten, det skjer jo ikke). Jeg er usikker på om jeg gidder å bruke tid på dette tullet neste sesong. 

Nå tar vi en HamSkam!! Jiiihaaa!

Æsj, dette var en skuffende nyhet.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 nov 09, 20:02

noe må gjøres... kan ingen aksjon eller sånt omgjøre dette ?

jeg vil ikke rykke ned enda en gang Cry

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 30 nov 09, 20:05

Opprett en FB-gruppe eller noe. Det løser alt :P

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 nov 09, 20:07

Må bare aplaudere styret vårt.. Hehehehehehhhh... Er det mulig.. Når minst 90% av supporterne og spillerne krever forandringer skjer det ingenting..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 30 nov 09, 20:07

Liker egentlig ikke min egen tanken. Men hva med en underskriftskampanje mot å fjerne Nordlie. Og da snakker jeg ikke om sanne på nettet. Mener da at man setter ut lister på cafen, aristokraten og kanskje tusle litt rundt i byn. Sammler vi nok underskrifter da bør de kanskje ta et hint men tviler og synes selv også at det kan blit litt for stygt mot Nordlie, men klubben over enkelt personer.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 nov 09, 20:08

Opprinnelig postet av keiko99

noe må gjøres... kan ingen aksjon eller sånt omgjøre dette ?

jeg vil ikke rykke ned enda en gang Cry

7 desember er det medlemsmøte, da bør vi møte opp og si vårt. Har en del fakler, noen som er med på fakkeltog?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 nov 09, 20:09

Underskriftkampanje har absolutt null effekt. Ingenting biter på dette styret. Større stabeiser har jeg aldri opplevd noe sted.

Vi må nok bare finne oss i at Nordlie skal trene restene av laget neste sesong.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 nov 09, 20:10
Endret: 30 nov 09, 20:11
Endret av: Ebenfalk2

Jeg er med!!

 

Aksjon 7/12   Forandring i FFK, på tide at de som har ansvaret blir stilt til veggs!!!!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 30 nov 09, 20:15

hvor og når er medlemsmøte? fakkeltog er ikke dumt for å vise folkets mening. Får iallefall media-oppmerksomhet. Men da må det mobiliseres.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 nov 09, 20:21

bare å mobilisere, skal finne ut når medlemsmøtet er. Har en del fakler som vi kan bruke.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 nov 09, 20:22

jeg møter 7 desember... håper vi alle kan legge en slag plan

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 nov 09, 20:31

Hvordan i helvete er dette mulig? Er de virkelig så vanvittig latterlige at de lar Nordlie fortsette? Her har vi en fantastisk trener i Rikard Norling tilgjengelig. Det er tidenes mulighet til å sparke Nordlie. Men de er vel for feige..

Helvete, så forbanna jeg blir. FFK har stått ved tre veivalg dette året, og valgt feil i alle. Karlsen måtte gå, Nordlie fikk jobben og nå får samme mann bli i FFK.

Arrogante idioter. Supportere og spillere er i mot ham. Kun to spillere har tillit til ham, og Czwartek har til og med gått ut i media og slaktet ham. Styret setter med dette seg selv over klubben. Synd.


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 30 nov 09, 20:34

Fakkeltog for å fjerne råtne egg fra klubben vår?

 

Jeg er absolutt med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 30 nov 09, 20:46

Hvordan inn i granskauen har de planer om at 14 spillere skal samarbeide med en trener de er villige til å gå ned i lønn for å bli kvitt?!?!?!

Fakkeltog alle veier!! Men har liten tro på at noen kan rikke på de fehuene som styrer detta sirkuset. Nordlie må iallefall ilegges noen drøye retningslinjer slik at han kan gjøre minst mulig skade.
- ingen 30 årige bosmannspillere med millionlønninger
- ingen føkkings ..........

...faen. Jeg glemte akkurat hvem som sitter med det sportslige ansvaret.

Som oppfølging til den forrige posten min, kan jeg vel si:

Velkommen Midtun Lie, Örn Sigurdsson og masse andre ubrukelige fehuer. Doffen blir vel også pre-signa på en 5 års kontrakt med mange-millionerslønn fra 2015 og utover.


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 30 nov 09, 20:52

Opprinnelig postet av Lemmy

Hvordan i helvete er dette mulig? Er de virkelig så vanvittig latterlige at de lar Nordlie fortsette? Her har vi en fantastisk trener i Rikard Norling tilgjengelig. Det er tidenes mulighet til å sparke Nordlie. Men de er vel for feige..

Helvete, så forbanna jeg blir. FFK har stått ved tre veivalg dette året, og valgt feil i alle. Karlsen måtte gå, Nordlie fikk jobben og nå får samme mann bli i FFK.

Arrogante idioter. Supportere og spillere er i mot ham. Kun to spillere har tillit til ham, og Czwartek har til og med gått ut i media og slaktet ham. Styret setter med dette seg selv over klubben. Synd.

 

Tommel opp!!

eller skal man si tommel ned! Dere skjønner hva jeg mener...

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 30 nov 09, 20:56

Lista kan være mye skumlere enn det.

Vi kan og risikere Lars Martin Engedal, Atle Roar Håland, Inge Andre Olsen etc. Skal ikke se bort ifra at Tom prøver å få tilbake Riseth fra pensjonist tilværelsen og.

Eneste måten noen i styret kunne beholdt æren i denne saken var om de innrømmet slett arbeid, og stillte sin stilling til disposisjon. Med dette beviser de klart sin inkompetanse.

 


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 30 nov 09, 20:56

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Jeg er med!!

 

Aksjon 7/12   Forandring i FFK, på tide at de som har ansvaret blir stilt til veggs!!!!

Fy Faen! Dette er en større tragedie for FFK en nedrykket i seg selv. Nå er det viktig at ALLE møter opp 7. desember og sier hva de mener!



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 25 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f