Husk meg
Brukernavn
Passord

Ekstraordinært styremøte ikveld!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 09 nov 09, 23:11

Ifølge TV2 har det vært ekstraordinært styremøte ikveld og vi må kutte 50 millioner neste år (halvering)!

Ifølge dem hadde også spillerne et møte med styret, der de uttrykte misnøye med Mr Henriksen! Da begynner det forhåpentligvis å skje ting...

Noen som vet noe mer om disse møtene?

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 09 nov 09, 23:17

Link til saken på Tv2. Veldig tynn sak riktignok

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 nov 09, 23:22

Opprinnelig postet av Rey

Link til saken på Tv2. Veldig tynn sak riktignok

Det er vel en gjenganger i TV2, presanger pakket i svære esker som viser seg å være viskelær.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 09 nov 09, 23:26

lurte på dette: "Tidligere på dagen hadde spillergruppen et møte med styret, hvor de uttrykte sin misnøye med administrerende direktør Runar W. Henriksen.

Henriksen har imidlertid blitt anmodet av styret til å fortsette i stillingen.

 

Det betyr jo kun en ting: Syret og spillegruppa er uenige, hvis situasjonen er slik, er det vel på tide med en harmonisk spillergruppe vel..som presterer ..da betyr igjen at veien for Henriksen må være rett ut av portene!!

Det er for jævlig hvis et styre og RH skal ødelegge, for det er jo ingen tvil om at denne mannen har ingen tillitt i spillergruppa !!!!!!!



Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 09 nov 09, 23:38

KAST STYRET OG HENRIKSEN I GLOMMA MED BLYLODD RUNDT ANKLENE!!!!

Nå er jeg jævli pissed off på klovnene i den drittklubben min!!


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 09 nov 09, 23:39

Opprinnelig postet av hasse33

Det er for jævlig hvis et styre og RH skal ødelegge, for det er jo ingen tvil om at denne mannen har ingen tillitt i spillergruppa !!!!!!!

Slapp av. Henriksen forsvinner nok. Så lenge spillergruppa har null tillit til han, har han ikke sjanse til å fortsette. Han bør vel ta signalene snart, og trekke seg. Hvis han ikke trekker seg frivillig betyr det at han setter seg selv foran klubben, noe som vil være rimelig håpløst


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 09 nov 09, 23:43

Opprinnelig postet av Gonzales

 Hvis han ikke trekker seg frivillig betyr det at han setter seg selv foran klubben, noe som vil være rimelig håpløst

Ja, men ikke mer enn ventet....


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 09 nov 09, 23:45

Jeg er stygt redd for at akkurat Henriksen er mann nok til å sette seg selv høyere enn hele klubben.

Men akkurat nå har jeg et ørlite håp om at han er på vei ut, og det er en utroooolig god følelse.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 09 nov 09, 23:48

Det kan være at styret er taktiske også, ber de han om å gå fremstår de selv i ett meget dårlig lys. Og påfører klubben en ekstrakostnad i millionklassen. Går RH på eget initiativ ser alt meget bedre ut for alle parter.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 09 nov 09, 23:50

Så smart var ikke jeg at jeg tenkte i de baner. Håper du har rett pra sempre. Laughing


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 10 nov 09, 00:01

Så smarte skal vi neppe beskylde de i styret for å være hellerWink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 10 nov 09, 00:05

Dette er vanskelig merker jeg... verre enn et jævla realityshow ala Robinson der alle sier forskjellig ting til hverandre og folk dolker hverandre i ryggen for et godt ord.

I'm lost, hva skjer??

Styret kan vel ikke være så smarte likevel?

I know én ting og det er det jeg skrev med CAPS LOCK litt lenger opp på siden her inne. Sealed


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 00:28
Endret: 10 nov 09, 00:29
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Plankekæll

I know én ting og det er det jeg skrev med CAPS LOCK litt lenger opp på siden her inne. Sealed

Oida. Det kan love dårlig for deg i retten. Surprised

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 10 nov 09, 08:29

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Det kan være at styret er taktiske også, ber de han om å gå fremstår de selv i ett meget dårlig lys. Og påfører klubben en ekstrakostnad i millionklassen. Går RH på eget initiativ ser alt meget bedre ut for alle parter.

Uansett om Henriksen går "frivillig" eller etter anmodning, får han nok med seg et par mill på veien ut. Synes at styret heller skal vise at de har ryggrad og speile folkeviljen i byen. Og gi beskjed til Tom Nordlie at heller ikke han passer inn i fremtidsplanene nå som situasjonen har endret seg. Bedre å krype til korset og innrømme at man ansatte feil folk nå, enn å vente til langt uti neste sesong. Som jeg skrev i en annen tråd; håper Spiller-invest kan bruke sin andel av Dominic-salget til å kjøpe fri Henriksen og Nordlie. Så kan veien være åpen for en gjeninntreden av TKK, som kan starte med blanke ark. Også når det gjelder trener-spørsmålet.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 10 nov 09, 08:55

henriksen bør ikke tas av før det er ryddet, da slipper en ny leder den belastningen.

Nå bør han lede den forventede nedskjæringen på 60-70 % av de  i administrasjonen, trenerapp, juniorsatsing, bysamarbeid, FFK event


erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03
Innlegg: 65

Lagt til: 10 nov 09, 09:01

Spillerne har ingen tillit til Henriksen.
Spillerne har ingen tillit til Tom Nordlie.
Spillerne sloss og drikker og gir blanke.
Spillere vil ikke være med videre hvis ikke...

Dette høres dyrt ut.

 

---------------------------

erfo


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 nov 09, 09:06

Henriksen eier ikke kompetanse for hvoordan en klubb skal drives, ei heller hvordan FFK skal gjøre prioriteringer.

FFK burde øke satsningen på Juniorer og utvikling av egen spiller, samt kutte i administrasjon, samtidig som dyre spillere med høy alder bør forlate klubben.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340