Husk meg
Brukernavn
Passord

Dominic, arbeidstillatelse og rot i FFK-ledelsen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 okt 09, 17:01

Herregud, dette er da ikke ledelsen sin skyld.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 okt 09, 17:54
Endret: 27 okt 09, 17:55
Endret av: hasse33

Morsomt å lese noe som ikke er ledelsens skyld, for det er jo ikke ofte Cool

Dominic blir solgt fordi han ikke får spilletilatelse av forbundet, grunnet for få spilte kamper på A-lag?? Er det konklusjonen ?

Pusssig bestemmelse synes jeg, mange av de gutta der trenger jo et år eller to å omstille seg til norsk fotball på. Vi har da mange bevis på det ??

Uansett så er jeg lei å høre/lese/se noe negativt om FFK. Noen høyt oppe i styret og stell i klubben er garantert kompis med Demojournalist Johannessen/ samt liker å lekke negative ting om klubben til TV2.

På tide å ta en høstrengjøring montro??

For min del kan man godt støvsuge/børste bort R Henriksen med flere. (hmmm litt off- topic muligens??)


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 27 okt 09, 19:46

Opprinnelig postet av Fredd

Kan vi ikke bare legge ned hele klubben? Er så dritt lei nå...

Beklager min uttalelse. Jeg ble vel litt i overkant negativ der. Tar det på min kappe. 

 

Men hvis der er slik at dette ikke er styret sin feil så er jo det en god nyhet!

---------------------------

Fredd


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 27 okt 09, 22:13

http://f-b.no/article/20091027/FFK/150118610/1252

 

Er det vits å lage ramaskrik med en gang fb eller demokraten skriver noe ?

 

De 2 avisene ødelegger alt for klubben


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 okt 09, 22:21
Endret: 27 okt 09, 22:26
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Plankehue

http://f-b.no/article/20091027/FFK/150118610/1252

 

Er det vits å lage ramaskrik med en gang fb eller demokraten skriver noe ?

Merk ordlyden: Når han har spilt kamper... Wink

Han spilte kamper sist i juli, og tillatelsen gikk ut i månedsskiftet august/september. Han har ikke tillatelse lenger.

Og ikke FFKs feil at forbundet suger lut: "Verdens beste nittenåring kvalifiserer ikke sportslig". Tullinger.

Nå er det jo uansett ett fett: Dominic blir solgt.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 okt 09, 18:01

Opprinnelig postet av bob page

Opprinnelig postet av Asgeir

Og jeg skammer meg over den håpløse restriktive, antagonistiske politikke vi benytter oss av når det gjelder oppholdstillatelse her i landet.

Akkurat som om det er så jævlig viktig at Wallace ikke får hit kona fra Moldova, av alle steder. Her får nordmenn lov til å importere thai-jenter og filippinere i stor skala, mens en som jobber her ikke skal få ha kona her. Helt vilt.

Det skytset der bør du vel rette mot regjeringa, og ikke FFK....

Klart den var retta mot regjeringa, jeg skyter i øst og vest, med fint og grovt skyts om hverandre. Hadde nok ikke vært helt tilregnelig på elgjakt, nei... :-)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 29 okt 09, 12:40

Opprinnelig postet av Holters

Og ikke FFKs feil at forbundet suger lut: "Verdens beste nittenåring kvalifiserer ikke sportslig". Tullinger.

Nå er det jo uansett ett fett: Dominic blir solgt.

Ikke god nok for FFK, ikke god nok for TL og NFF. Men god nok for AC Milan.

Jepp. Det sier vel en del om hva norsk fotball sliter med.

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 okt 09, 21:06

Han er jo ikke god nok for AC Milan da. Tror du virkelig han kommer til å spille for klubben med en gang? Han blir garantert lånt ut til en mindre klubb. Dette er et sjansekjøp av Milan som mest sannsynlig kommer til gå i dass. Aldri i verden om Dominic Adiyiah vil spille en hovedrolle i Serie A de nærmeste to sesongene.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 30 okt 09, 22:29

Opprinnelig postet av Plankekæll

Han er jo ikke god nok for AC Milan da. Tror du virkelig han kommer til å spille for klubben med en gang? Han blir garantert lånt ut til en mindre klubb. Dette er et sjansekjøp av Milan som mest sannsynlig kommer til gå i dass. Aldri i verden om Dominic Adiyiah vil spille en hovedrolle i Serie A de nærmeste to sesongene.

Har ikke sagt et ord om hva jeg tror skjer med Dominic i Milan. Men når en så stor klubb kjøper en spiller på 20 år så ser de et potensiale i ham. Det er det nok mange som gjør, og at en spiller som blir toppscorer i U20 VM og kåret til turneringens beste spiller ikke har blitt funnet verdig annet enn minimalt med spilletid i TL for en klubb som FFK, ja så sier det langt mer om TL og FFK enn om noe annet. Evnen til å spotte hvilke talenter det er verdt å satse på er mildt sagt varierende. Akkurat som de fleste både sportslige og administrative beslutninger som tas både i FFK og i fotballNorge forøvrig.

Det er liksom ikke akkurat sånn at det er vi som skal ut å lære fotballverden noe, og det synes jeg vi ser et godt eksempel på her.

Ellers er det interessant hvor brennsikker du er omkring fremtiden til Dominic. Selv skal jeg strekke meg til å være enig i at Serie A neppe kommer til å domineres av 21-22 åringer med det første.

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 okt 09, 23:26

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Selv skal jeg strekke meg til å være enig i at Serie A neppe kommer til å domineres av 21-22 åringer med det første.

Alexandre Pato (AC Milan) er tyve år, og han scoret nylig hattrick i Champions League mot en ikke altfor ukjent klubb kalt Real Madrid. Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 30 okt 09, 23:30

Opprinnelig postet av Holters

Alexandre Pato (AC Milan) er tyve år, og han scoret nylig hattrick i Champions League mot en ikke altfor ukjent klubb kalt Real Madrid. Wink

Alltid skal det være én...

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 okt 09, 23:33

Sorry, klarte ikke å la være. Wink

Kanskje overgangen strander ved Dominic? Kanskje Milan og FFK er det samme for ham, så lenge han ikke får spille førstelagsfotball uansett? Kanskje Dominic heller vil til en mindre klubb, der han får spilletid og mulighet til å utvikle seg?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 31 okt 09, 00:00

Burde vel ha ventet en slik, he he. Joda, unge spillere kan gnistre til i blant. Men nå var det ikke bare i én kamp Adiyiah plutselig viste seg god heller. Blir man kåret til den beste i en turnering så har man i alle fall en viss stabilitet inne.

Han vil sikkert aller mest spille fotball, tror jeg, på høyest mulig nivå hvor han får spille fast. Så er han vel fornøyd med å slippe vekk fra FFK og TL, hvor det nærmest står skrevet i Den Store Lovboken at han bare ikke er god nok. 

Ellers er vel de fleste klubber i Serie B godt og vel på nivå med FFK, rent sportslig? Så det er vel ingen nedtur for ham det, mener jeg?  

Dessuten, hvis AC Milan låner en spiller ut så er vel det fordi de anser at det er det beste både for AC Milan og for spilleren selv. De har tross alt valgt å kjøpe ham, så en viss tiltro til spillerens fremtid har de vel. 12 millioner er vel ikke rare summen for en klubb som dette, men jeg har uansett en viss tiltro til de fagkyndige vurderingene de gjør i en klubb på dette nivået.

Uansett skal jeg uttrykkelig si meg enig i at dette nok var et heldig utfall for FFK. Av og til gjør noen noe riktig selv her, og det er jo godt at det kaster litt av seg i blant.

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340