Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 sep 09, 15:41
Endret: 26 sep 09, 15:41
Endret av: Lemmy

Om Tom Nordlie har gått i den fella med Martinsen, så er han en enda dårligere trener enn jeg trodde. Noen som husker FFK mot Lillestrøm på Åråsen tidligere i sesongen? Makan til elendige førsteforsvarere i Martinsen og Piiroja skal man vel lete lenge etter. Greit nok at Vidar Martinsen har bra med fart, men jeg kommer til å skjelve bra i buksene om Lillestrøm får rettvendt sine angripere mot stopperne våre..

Helt enig med deg i kapteinsbindet. Bør være en spiller som starter hver eneste kamp.

Kan skjønne at Nordlie ikke har brukt disse spillerne så mye til nå. FFK er tross alt i en utsatt situasjon. Verre er tilliten de (ikke) fikk av Grönhagen. Jeg mener uansett at Lala burde vært med i dagens tropp. Hvor motiverende kan det være å ikke få være med til tross for bra med mål de siste kampene? Jeg hadde hvertfall blitt oppgitt om jeg var ham.

Men sånn går det når klubben velger den type trenere. Man tok et klart veivalg da man valgte Grönhagen fremfor Karlsen, og da må vi heller ikke se på det som unaturlig at klubben regelrett driter i sine unge spillere. Regn heller ikke med noen bedring i fremtiden, vi har tross alt en trener med all sportslig makt.

Ønsker laget lykke til i en kamp jeg har veldig dårlig magefølelse :-)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 sep 09, 15:44

Opprinnelig postet av bateman

Det er ikke historieløst, men harde fakta. Ramberg var ikke vår beste spiller innledningsvis, gjorde vel et par greie kamper og blir som alltid hauset opp i lokalmedia. At Ramberg er dyktig til å gå på løp er jeg helt enig i, problemet er jo at han gjør ingenting konstruktivt ut av det. Blir aldri et sluttprodukt med Hansi, vel hvis det å miste ballen grunnet taklingsvegring er sluttprodukt da.

Ramberg er en offensiv midtbanespiller uten pondus, innsats, skuddkvalitet, av og på pasningsfot, dårlig fart, og i det hele tatt litt dårlig på alt.

Ramberg var meget god de første kampene, jo. Jeg baserer ikke min vurdering på hva FB skriver, men hvordan jeg selv oppfattet hans prestasjoner i starten av sesongen.

Miste ballen grunnet taklingsvegring? Akkurat den skjønte jeg ikke, regner med at det er en skrivefeil. :-)

Beskrivelsen din minner meg nesten mer om Gashi... Jeg skulle gjerne erstatta Ramberg med en bedre midtbanespiller, men jeg syns han får ufortjent mye kritikk. Barsom og Gashi er like ille...


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 sep 09, 15:52

Får høre at Wallace kan ha blitt skadet, Ophaug tas inn fra benken. Noen som kan bekrefte?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 sep 09, 15:59

Opprinnelig postet av Lemmy

Miste ballen grunnet taklingsvegring? Akkurat den skjønte jeg ikke, regner med at det er en skrivefeil. :-)

Haha, fantastisk sammensatt setning om jeg skal si det sjølTongue out Vi kan si oss enige om å være uenige angående Hansi, og enige angående ønske om 3 vanvittig viktige poeng idag!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 09, 15:59

Opprinnelig postet av Knuty

Får høre at Wallace kan ha blitt skadet, Ophaug tas inn fra benken. Noen som kan bekrefte?

Piiroja er vraket?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 sep 09, 16:00

Opprinnelig postet av Knuty

Får høre at Wallace kan ha blitt skadet, Ophaug tas inn fra benken. Noen som kan bekrefte?

FAAAEN! Raio ute....Ophaug og Vidar...HJELP!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 09, 16:02

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Knuty

Får høre at Wallace kan ha blitt skadet, Ophaug tas inn fra benken. Noen som kan bekrefte?

Piiroja er vraket?

Ser ut til at Piiroja er skadet. Strekk i leggen.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f