Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 sep 09, 19:08

At Valencia er skadet kommer ikke som noen bombe. Han heter Skadet til mellomnavn.

Piiroja overvinner skaden sin, det er jeg overbevist om.

Da håper jeg vi erstatter Valencia med Askar, og kjører Wass inn som høyreback.

Stikkordet for lørdagens kamp er : INNSATS!!!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 24 sep 09, 20:56

Gardar som midtspiss og everton ut på kant for valencia..

---------------------------

Heia FFK


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 sep 09, 21:02

Valencia kan erstattes, verre er det med Raio. Men selv med indre blødning tror jeg kongen i forsvaret spiller kampen!Laughing

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 sep 09, 07:49

Noe dritt hvis Valencia og Rajo ikke kan spille. Rajo blir nok klar, men tviler på Alex.

Hvem skal da spille høyrekant? Everton er kanskje det beste alternativet, så får vi kjøre inn Gardar som spiss. Kan bli bra det!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 sep 09, 09:01

Opprinnelig postet av Shadar

Javel.. Han har scoret i hver kamp mot LSK nå, så jeg tviler på hvor lykkelige de blir.

Eller i 2 kamper på ett og et halvt år. Skremmer sikkert vannet av LSK...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 sep 09, 09:04

Opprinnelig postet av Lex

Gardar som midtspiss og everton ut på kant for valencia..

Velkommen etter Laughing


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 sep 09, 09:13

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Lex

Gardar som midtspiss og everton ut på kant for valencia..

Velkommen etter Laughing

På forrige side skreiv du at du ville ha Everton ut.. Nå må du bestemme deg kameratLaughing


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 sep 09, 09:32

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Lex

Gardar som midtspiss og everton ut på kant for valencia..

Velkommen etter Laughing

På forrige side skreiv du at du ville ha Everton ut.. Nå må du bestemme deg kameratLaughing

LaughingOm Everton absolutt skal spille så er ving et brukbart alternativ som jeg skrev tidligere i tråden sitat: "Derfor bør Gardar starte. Han er det nærmeste vi kommer en kraftspiss i dagens stall. Sett Everton på høyre ving, lær ham å slippe ballen/slå innlegg/holde bredden så kan det bli bra. Han har jo farten... Valencia har ikke imponert så langt, trenger mer tid? " sitat slutt.

Tror jo ikke på at Everton kan lære å slippe ballen, slå innlegg og holde bredden, men la ham prøve..At jeg mener Everton koster adskillig mer enn han smaker og burde vært returnert til Brasil er vel ingen bombe, men nå er han jo her...  


kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 sep 09, 03:02

Åssen ligger vi ann med skader på laget?

Hørte rykte om at valencia og piroja skulle bli kanskje klare til kampen


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 sep 09, 09:08

Opprinnelig postet av kjellemann

Åssen ligger vi ann med skader på laget?

Hørte rykte om at valencia og piroja skulle bli kanskje klare til kampen

Valencia og Piiroja er usikre. Borges er ute med karantene. Adiyiah er borte på landslagsoppdrag, men han hadde nok ikke spilt uansett.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 09, 10:26

Hva skal vi egentlig med Adiyiah?

Hvor mange kamper har han vært utilgjengelig pga landslagsoppdrag i år? 15?? Vi får glede oss til han blir 22-23 år slik at han blir uaktuell for landslagsspill...


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 26 sep 09, 13:16
Endret: 26 sep 09, 13:17
Endret av: stjernengutt

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Er rimelig sikker på at Shabani er raskere enn Opphaug.

Det er mulig. Det kommer ann på hvem man sammeligner med, men jeg syns Shabani mangler mye på å være hurtig. Tempo er vel hans største svakehet?

Ellers er det vel ingen bombe at jeg også er lei av å se Everton "drible seg selv opp på tribunen" Laughing

Skal man snakke om att Shabani er raskere enn Opphaug, kan det vel være en fordel å sammenlikne han med nettopp ......... Opphaug   Laughing

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 sep 09, 13:21

Mitt ønske:

Staw

Wass   Ophaug   Piiroja   Wallace

Gashi   Barsom   Thomassen

Èverton   Jòhannsson   Andersson

Men jeg tror det blir:

Stamatopoulos

Czwartek   Ophaug   Piiroja   Wallace

Gashi   Barsom   Ramberg

Askar   Éverton   Andersson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 sep 09, 13:53

Negativ som jeg er for tiden, tror jeg vi blir kriga i senk i dag. Håper jeg tar feil, men tror dette blir tøft...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 sep 09, 14:33
Endret: 26 sep 09, 14:35
Endret av: bateman

Ønsker;

Stamatopoulous

Askar  Piiroja  Ophaug  Wallace

Gashi  Barsom  Thomassen

Everton  Gardar  Andersson

 

Benk; Staw, PAC, Martinsen/Shabani, Ramberg, Elvestad, Kvisvik, Valencia.   

 

Den midtbanetrioen vil krige og blø 110% HELE veien! Dessverre vil nok TN bruke Ramberg som er den svakeste fotballspilleren per dags dato i TL i forhold til spilletid. Men Hansi har jo én meget god kamp i løpet av året, er det ikveld?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 sep 09, 14:47

Jeg er faktisk usikker på om Ramberg vil bli brukt i dag. Han ble vraket mot Enga, mye fordi Nordlie ønsket mer duellkraft på midtbanen. Skulle ikke forundre meg om han blir benket i dag også.

Jeg vil derimot forsvare Ramberg litt. Syns han får ufortjent mye kritikk. Han har mange dårlige kamper, javisst, men i fjor var han faktisk en av våre beste spillere. Husk også på at Ramberg var en del av "firkløveret" som var imot Grönhagen da han ankom klubben, sammen med Czwartek, Bjørkøy og Kvisvik.

Ramberg tok opp kampen med en gang, og ble en meget viktig brikke i fjorårets sølvlag. Det syns jeg det står respekt av. Han har også vært visekaptein under Grönhagen i år.

Ramberg er også en av våre mest seriøse spillere. Han lever en sunn livsstil, og virker som en meget oppegående fyr.

Han er vel også den midtbanespilleren som er best til å gå på offensive løp rundt spissene. Som indreløper mener jeg han offensivt er langt bedre enn Gashi, men han faller noen ganger gjennom på at han er litt for veik i duellspillet og har en tendens til å bli løpende mellom defensivt.

Å si at Ramberg kun har èn god kamp i året er historieløst, da han faktisk var vår absolutt beste spiller de 3-4 første kampene denne sesongen. Etter det har han vært mye plaget av skader.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 sep 09, 15:00

Laget:

Kenny Stamatopoulos

Pål Andre Czwartek , Vidar Martinsen , Raio Piiroja , Wallace Fernando Pereira

Ardian Gashi , Abgar Barsom , Hans Erik Ramberg

Amin Askar , Éverton Santos da Costa , Mattias Andersson

Personlig hadde jeg foretrukket Everton på kant fremfor Askar, og Gardar Johannsson som midtspiss. Valencia er skadet og heller ikke med på benken.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 sep 09, 15:07

Unnskyld meg, men hva faen er det Tom Nordlie driver med? Utnevner Jan Tore Ophaug til kaptein for så å vrake ham etter to kamper? Og det til fordel for Vidar Martinsen som har vært lenge ute med skade?

Og hvorfor er ikke Lala på benken? Han scora to for juniorlaget og to for rekruttlaget for litt siden. Lurer på hvor bra han må prestere for å være med i troppen da....


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 sep 09, 15:32
Endret: 26 sep 09, 15:34
Endret av: bateman

Vidar er nok inne slik at han kan ta lsk angriperne på farten(de to utenlandske, samt Myklebust har bra fart), mens Raio får som hovedoppgave å ta ut Sundgot av kampen. Ophaug har vært udugelig siden comebacket og kommer vel ikke som et sjokk dette byttet? Dog underlig at kapteinsbindet ikke betyr noe som helst i klubben...

Mere skeptisk til Amin som ving, er egentlig fullstendig ute av form. Kvisvik får ikke spille all den tid TN ønsker tempo på kantene. Skulle helt klart sett Everton i Amin sin rolle og Gardar med sin tyngde i boksen på innlegg. Everton sin største styrke er jo dribleraid og de hadde gjort seg på kanten i en 4-3-3 formasjon. Ellers svakt at Thomassen ikke kommer inn, en av våre få gode spillere i år, tilbake fra skade og burde vært selvskreven som indreløper fremfor Ramberg.

Hverken Lala eller Elvestad slipper til på A-laget, dette var tilfellet under både Grønis og til nå TN. Er det vi supportere som tror de er bedre enn de faktisk er? Jeg har ropt etter Elvestad i hele år, men han kan ikke være god nok, da hadde han spilt?!

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 sep 09, 15:39

Det er ikke historieløst, men harde fakta. Ramberg var ikke vår beste spiller innledningsvis, gjorde vel et par greie kamper og blir som alltid hauset opp i lokalmedia. At Ramberg er dyktig til å gå på løp er jeg helt enig i, problemet er jo at han gjør ingenting konstruktivt ut av det. Blir aldri et sluttprodukt med Hansi, vel hvis det å miste ballen grunnet taklingsvegring er sluttprodukt da.

Ramberg er en offensiv midtbanespiller uten pondus, innsats, skuddkvalitet, av og på pasningsfot, dårlig fart, og i det hele tatt litt dårlig på alt.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f