Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Nordlie blir FFK-trener

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 23 4

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 25 aug 09, 08:17

Dette viser hvilken kompetanse som driver klubben i mitt hjerte. Nå får vi håpe at det er siste gang den gjengen foretar seg noe for klubben. Sett de ned i kiosksalget ut kontraktstiden og spar etterlønn og fallskjermer. Det er lovlig å gi andre arbeidsoppgaver i en bedrift så lenge jobben de er satt til ikke utføres etter etter stillingsinstruksen og medfører økonomiske tap. TN har alltid satset på eldre etablerte spillere på banen. Er redd de unge forsvinner nordover til 08. Men,la TN få sjansen til å vise at han er innstilt på å holde FFK i tippeligaen, men derfra til 2.5 år er tøfft å svelge (ihvertfall for meg).Det blir Tromsø til helga for meg og da håper jeg at vi ser en annen innstilling fra spillerne. Ørepropper blir medbragt Yell.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 25 aug 09, 08:22

Perfekt, en slik klovn ffk trenger akkurat nå. Jeg ser ingen som helst andre muligheter for at de hadde klart å holde seg uten en trener som vet å sette spillerne på plass pr dags dato. Nå fikk jeg ett nytt håp om at ffk kan redde plassen.

Hadde helst sett at han fikk kontrakt ut året med mulighet til forlengelse, men skjønner godt at Nordli ikke går med på det.

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 aug 09, 08:29

JA, til Tom Norlie for 2.5 år !!!!!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Megasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 25 aug 09, 15:35

Opprinnelig postet av dracula

JA, til Tom Norlie for 2.5 år !!!!!!!!!!

Enig! Laughing

---------------------------

- Hvor langt var det Drillo, hundre meter?!?!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 25 aug 09, 15:49

Jeg håper ikke Nordlie får en lengre kontrakt enn ut sesongenl. Jeg hvil heller se en trener som jonvret i molde, en pent kledd og respektert trener, som klarer å holde hodet kaldt. Tror Nordli fort nister tillit eller/og respekt fra spillerne uansett nedrykk eller ikke

---------------------------

CUPVINNER 06


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 aug 09, 15:51
 Opprinnelig postet av FFK1903

Jeg ville tatt et nedrykk om det betydde at FFK om noen år ville være sikret god sportslig suksess. Dette blir å holde skuta levende noen år til, ikke annet.

---------------- 

Et problem:
Ingen kan garantere sportslig suksess etter en sesong eller to i Adecco-ligaen. Så da er det kanskje ikke fullt så lett å velge..? 
 


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 aug 09, 16:19

Opprinnelig postet av Ymer

 Opprinnelig postet av FFK1903

Jeg ville tatt et nedrykk om det betydde at FFK om noen år ville være sikret god sportslig suksess. Dette blir å holde skuta levende noen år til, ikke annet.

---------------- 

Et problem:
Ingen kan garantere sportslig suksess etter en sesong eller to i Adecco-ligaen. Så da er det kanskje ikke fullt så lett å velge..? 
 

Allt annet enn nedrykk ! Nedrykk kan bety flere år i fotballens bakgård.

Nå må alle løfte i flokk, nå må vi forholde oss til fakta, til den situasjonen vi er i mht tabellplassering og trenersaken.

Kun en ting gjelder, det er å være tippeligalag i 2010 også.

Så får evalueringen foretas etter sesongen,  gjem kritikken og kjeftingen til da.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 aug 09, 16:58

Gi Tom en sjanse hvis han kommer!

Greit å være skeptisk, men om han kommer fortjener han støtte. Syns det er litt i overkant mange kritiske innlegg her nå..


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 aug 09, 17:00

Opprinnelig postet av ffkmufc

Gi Tom en sjanse hvis han kommer!

Greit å være skeptisk, men om han kommer fortjener han støtte. Syns det er litt i overkant mange kritiske innlegg her nå..

Kommer'n skal han få støtte. Så får vi ta dritten etterhvert Laughing


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 26 aug 09, 15:27

Veldig enig av veldig mye som blir sagt her. Nordli har ikke vist noe over tid, han kan ikke talenter etc, etc, etc... Men sånn som situasjonen er nå vil jeg si det er helt andre argumenter som er vel så viktige. FFK har mest sannsynlig sett seg i speilet og sett det en del av fansen ikke har sett. Fredrikstad er i en knipe! Vi har en alt for sterk stall til å ligge nedi sumpa der vi er nå. Trofaste supportere fortjener heller ikke møte til kamp etter kamp med så store nerver som vi gjørnå. Ikke en eneste kamp, hete seg Rosenborg, Sandefjord eller Drøkbak Frogn for den saks skyld, kan vi møte på med kerhet for å vinne. Kanskje vil ikke dette være sikre kamper om 2 år med Nordli heller, og jeg sier ikke at de er det nå dersom han blir trener heller. Jeg føler derimot at det ikke kan bli så veldig mye værre enn det er, og at vi trenger nye impulser. Og om Nordli er mannen vi får så er det Nordli vi tar! Jeg håper da at de fleste her inne også er enige i at vi ikke kan sitte å håpe på at gutta redder plassen automatisk av seg selv? Alle vil ha nye spillere, men en avklaring på trenersiden vil da hvertfall skape trygghet?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 25 aug 09, 08:30

Opprinnelig postet av A9$h

Perfekt, en slik klovn ffk trenger akkurat nå. Jeg ser ingen som helst andre muligheter for at de hadde klart å holde seg uten en trener som vet å sette spillerne på plass pr dags dato. Nå fikk jeg ett nytt håp om at ffk kan redde plassen.

Hadde helst sett at han fikk kontrakt ut året med mulighet til forlengelse, men skjønner godt at Nordli ikke går med på det.

Det er jo det samme som å pisse i buksa for å holde seg varm. Godt akkurat nå, men om litt er vi jo på'n igjen. Dette er så kortsiktig som det kan få blitt.

Det eneste positive med Tom Nordlie er at han er - i motsetning til Grönhagen - en mann med en klar spillefilosofi og klar visjon om hvordan han ønsker å spille. Jeg tror også han kommer til å skremme vettet av spillerne, slik at de presterer ut dette året og maksimalt neste. Som redningsmann er jeg positiv.

Alt annet må jo være negativt? FFK ansetter en mann som ønsker enevelde og kontroll på alt som skjer. Ikke søren om han kommer til å akseptere å ha en sportsdirektør over seg. Man så jo hvordan det gikk i Lillestrøm. I tillegg kan vi glemme alt som heter juniorsatsning. Når det er sagt, så er det jo ingen forskjell fra per i dag. Grönhagen har vært dårlig på det området. Nå får vi en ny kampdriller som bare er interessert i de elleve som skal starte kamper. I tillegg sikkert mange dyrekjøpte spillere i helt feil alder, men som passer inn i systemet til Tom Nordlie.

Dagens stall egner seg jo heller ikke til hans system.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


pretor

Knøttespiller
Ble medlem: 25 nov 04
Innlegg: 30

Lagt til: 25 aug 09, 08:38

Jeg er for så vidt enig med deg Holters, men jeg tror desverre vi ikke har tid til noe annet enn "å pisse i buksa".. Det er synd, men jeg er mer interessert i å bruke vinteren til å diskutere feilansettelsen av Nordlie her på forumet i påvente av ny eliteserie, enn å planlegge kampoppsettet til Adecco..


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 25 aug 09, 08:42

Opprinnelig postet av pretor

... jeg er mer interessert i å bruke vinteren til å diskutere feilansettelsen av Nordlie her på forumet i påvente av ny eliteserie, enn å planlegge kampoppsettet til Adecco..

Vel, om det er de to eneste alternativene, så er jeg enig i valget... Men om Høili først skal pisse i spandérbuksene denne uka, så ønsker jeg meg heller spillerkjøp enn Nordlie.

---------------------------

Osloaristokrat // http://www.modernamuseet.no


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 25 aug 09, 08:43

Opprinnelig postet av pretor

Jeg er for så vidt enig med deg Holters, men jeg tror desverre vi ikke har tid til noe annet enn "å pisse i buksa".. Det er synd, men jeg er mer interessert i å bruke vinteren til å diskutere feilansettelsen av Nordlie her på forumet i påvente av ny eliteserie, enn å planlegge kampoppsettet til Adecco..

Ja? KLARE oss ut sesongen? Deretter samme tullet om 1-2 år? Hente inn en ny redningsmann? Når skal denne klubben starte å tenke langsiktig? Vi kan ikke fortsette med å pisse i buksa gang på gang på gang.

Tom Nordlie er selvsagt ikke interessert i å forlate Kongsvinger for å dra til FFK på en tre månders kontrakt. Han ønsker jo selvfølgelig en lengre kontrakt med Fredrikstad, og det har jeg all forståelse for. At klubbledelsen derimot velger å innfri dette ønsket er helt utrolig.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 25 aug 09, 08:50

menmenmen... Er ikke han veldig tro til 4-3-3? Må vi skifte formasjon også da?!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 25 aug 09, 08:51

Opprinnelig postet av ffkmats

menmenmen... Er ikke han veldig tro til 4-3-3? Må vi skifte formasjon også da?!

Selvsagt. 4-3-3 med null kreativ frihet, der spillerne skal løpe etter et fast mønster som Nordlie mener er det beste. Veldig rigid spillestil og filosofi.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 25 aug 09, 08:53

Holters: Hvorfor kan du ikke stille opp på Stadion og fortelle synspunktene dine direkte til ledelsen da? Ta dette med i media og få til en åpen dialog, selvom Gjeldnes tydelig tidligere har sagt at klubben skal bli mindre åpen enn den var under forrige styret..

 

Jeg mener at vi som supportere av FFK, bør møte opp på Stadion med en klar beskjed til styret og admin av FFK om hva vi mener om tingenes tilstand.
Står vi supportere sammen og er sterke, er det utrolig hvor mye vi kan få til.

Tviler sterkt på at å skrive kritiske innleggdritt her inne på forumet hjelper noe som helst, det kreves handling og oppmøte på Fredrikstad Stadion for å få endringer og få frem våre synspunkter til ledelsen!

Og hvor er Plankehaugen i denne saken, pjatter med styret etter kuppet, så de kan på mange måter takke seg selv for det styret og ledelsen klubben har p.t.


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 25 aug 09, 09:01

Jeg er like sjokka som alle andre,og den gamle Tom ville jeg ikke ha,men allt tyder på at mannen har lært,har opptrådt eksemplarisk i KIL ,har vært tydelig fotballfagelig.og lett å samarbeide med,dette har jo også vår gamle venn Roger R. gitt utrykk for.Så kanskje skal vi gi mannen en sjanse?Så kan jo vi istedet ha en mening om det styret som henter han,der er jeg enig med Holters.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 25 aug 09, 09:06

Tom Nordlie skal få en sjanse som alle andre dersom han ender opp som FFK-trener. Han er tross alt rimelig uskyldig midt oppe i alt dette.

Men ledelsen... De kan umulig ha tatt en eneste telefon til tidligere ansatte eller personer som har omgått aktuelle ansettelseskandidater (eller sett på CVen) når man ser på diverse ansettelser de siste årene. Her har det jaggu skjedd mye rart!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 25 aug 09, 09:09

Skal vi arrangere oppmøte på Stadion i dag kl 1730?



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 23 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340