Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Nordlie blir FFK-trener

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 23 2

Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 26 aug 09, 17:11

Skullerud er ledig, han kunne vi henvendt oss til. Ikke hans skyld at VIF ligger der de ligger.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 26 aug 09, 17:26

Opprinnelig postet av Matiashs

Skullerud er ledig, han kunne vi henvendt oss til. Ikke hans skyld at VIF ligger der de ligger.

 

Skullerud har vel ikke vist veldig mye annet på høyt nivå. Blir vel som Aune+ ?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 aug 09, 17:27

Nordlie hopper ikke av glede over FFK-tilbud

VG.http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=566746


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 09, 17:30

ryker nok for FFK han Tom... Frown

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 aug 09, 17:33

Tom Nordlie må svare i løpet av få dager, kanskje allerede onsdag skriver Glåmdalen.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 aug 09, 17:33

Opprinnelig postet av keiko99

ryker nok for FFK han Tom... Frown

Det hadde vært den beste nyheten denne uka ihvertfall!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 aug 09, 17:48

Tom Nordlie er ingen dum mann selv om han ikke er den beste egnede trenern for FFK akuratt nå.


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 26 aug 09, 17:53

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Tom Nordlie er ingen dum mann selv om han ikke er den beste egnede trenern for FFK akuratt nå.

Nei, uintelligent er han nok ikke. Kanskje sosialt uintelligent. Nice profilbilde. Ser du har vært på Hankø og fått tanna deg litt :P

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 aug 09, 17:56

Jepsipepsi, tok sparytan, tannbleking og botox i samme slengen.. fremstiller meg selv med litt mer autoritet og virker mer troverdig.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 aug 09, 19:48

Opprinnelig postet av keiko99

ryker nok for FFK han Tom... Frown

Hurra!!


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 26 aug 09, 20:02

Da kan jo vi gå videre på lista over ledige trenere og de som snart er ledige:

Tor Ole Skullerud (har trekt seg, kanskje han kan fungere hvis han kan få lov til å ta ut laget...)

Per Morten Haugen (Moss er konk om en uke og da er han uten jobb) ps min favoritt

Trond Sollied (laget hans taper om dagen, med Tarik på benken, tragisk)

Åge Hareide ( når Ørgryte er fortapt)

Sven Gøran Ericsson glapp til fordel for engelse 4. divisjon, men han har kanskje samme opsjon som TN?)

.. og sånn går no dagan.....Undecided

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 09, 20:09

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Hurra!!

ja hurra for nedrykk

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 26 aug 09, 20:38

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Hurra!!

ja hurra for nedrykk

Ja, hurra, det blir fint i 1.divisjon sammen med Moss -Plankekæll. Da vinner vi jo kamper i alle fall...moro moro.

Du synes som så mange andre her at alt var så mye bedre før. Da vi kunne stå i mørket og pisse i pissarenna under bortesvingen. Og Vip avdelingen var ett tak over setene, med servering av tørre kaker og kaffe i pappkrus.

Tror mange her inne ikke skjønner hvilke kvantesprang klubben vår har tatt de siste 5 årene. Ett hvilket som helst selskap som gjør så store forandringer vil ha slitasje og krangel internt. Det er helt naturlig, for menneskets natur hater forandringer. Spesielt spillere med etternavn som begynner på R, W, B og K;)

Og i 1. divisjon kan jo Holters og gjengen få gjennomslag for å bygge ett monument og bønnelokale for å be til guden TKK som har bevist så vanvittig mye som sportssjef rundt omkring i verden. Tenk han så jo faktisk at Borges var en god spiller, ja og han så at Ballack kom til å bli en stjerne ganske tidlig, DET gjorde jo ingen andre.  Og han mener at man  bør tjene mer penger på å utvikle talenter enn man bruker for å gå overskudd i en klubb, det skjønner jo ingen andre i fotball-Norge eller Fredrikstad, men han og bare bare han.

At klubben rykker ned en divsijon eller to i prosessen, det gjør jo ikke noe, for vi har jo ikke noen faste kostnader som stadionleie, lønninger til stab og spillere som allerede er i kontrakt.  TKK har flotte meninger han, jeg benekter ikke det, men skal man gjennomføre alt han mener så må han få innføre diktatur en 3-5 års tid, hvor supporterene skal være tålmodige like lenge i påvente av resultater, og tålmodighet er jo FFK-supportere virkelig kjent for. Og diktatur er jo ikke noe vi ønsker, for det er jo en diktator Tom Nordli er iflg flere her inne. 

Og så blir jo spillerene skadet av all treningen da vettu, det tåler jo ikke å løpe. Ja, for Bjørn Dælhi løp jo nesten ikke, det gjorde vel ikke Grethe Waitz heller. Men til forskjell fra fotballspillere, så har de ikke slurvet med grunntreningen i flere sesonger. Det er det som gjør at de blir skadet når noen plutselig pålegger de treningsmengder som for andre idrettsgrener fremstår som latterlig små. 

Etter den sutringa til spillerene så er det nesten så jeg unner de å å rykke ned og miste jobbene sine. Kanskje vi da kan bli kvitt de og bygge opp ett nytt lag. Men jeg unner ikke Fredrikstad by og supporterene å rykke ned. Derfor mener jeg man bør satse på en trener som er litt "ryddegutt" og får strammet inn litt. Hvis ikke det blir Tom Nordli, så i alle fall en annen med litt baller som ikke sier stakkars deg så fort en spiller får litt problemer med å orke treningsmengden.

 

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 aug 09, 20:52

Hjelper ikke å ta kvantesprang fremover hvis du ikke har folk i ledelsen som klarer å holde oss der. For klubben blir jo fortsatt drevet som når vi var på Holmen. Propper styret full av blåruss som kun ser seg selv og ingen andre, og det mest viktige, ikke er villig til å innse at det faktisk var andre der.
Det må jo være lov å kunne synse om hva som kunne vært når man står på dørstokken til krise, må det ikke?
Hvorfor er det kun din mening, og bare din mening som er rett her? Er DU Henriksen?
Tror du kan lese posten til Rafn en gang til jeg, han oppsummerer ganske greit den generelle stemme her inne, men kanskje med litt mer eleganse bak ordene.

Og jeg tror ikke det er noen her inne som har problemer med en ny trener inn, det er bare litt på akkurat hvem, og spesielt på måten hvordan.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 09, 20:57
Endret: 26 aug 09, 20:58
Endret av: keiko99

Til ecupeventyrsnart  jeg er i mot nedrykk derfor jeg sa: ja hurra for nedrykk var IRONI... inn med Tom Nordlie har jeg sagt om vi ikke skal ned

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 26 aug 09, 21:09

En ting er sikkert TKK vil aldri finne veien til FFK hvis Nordlie kommer,de fleste i kristiansand slakter hans syn på spillerutvikling,eller mangel på spillerutvikling.".http://fotball.aftenbladet.no/fvn/article50871.ece#diskuter" er et av utallige innspill mens han var i start.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 26 aug 09, 21:33

Opprinnelig postet av GodeGeir

En ting er sikkert TKK vil aldri finne veien til FFK hvis Nordlie kommer,de fleste i kristiansand slakter hans syn på spillerutvikling,eller mangel på spillerutvikling.".http://fotball.aftenbladet.no/fvn/article50871.ece#diskuter" er et av utallige innspill mens han var i start.

  Hei du hvem er det som vil ha Nordlie som landslagstrener? http://gjone.blogg.no/1212063900_nordlie_som_landslags.html    Surprised


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 26 aug 09, 21:39

Jeg vil også ha Nordlie som landslagsjef,stor forskjell på det og det å lede/utvikle en klubb,foresten er jo bengt eriksen en god venn av Tom,så der har vi muligens sportsdirektøren?!


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 26 aug 09, 21:13

Opprinnelig postet av keiko99

Til ecupeventyrsnart  jeg er i mot nedrykk derfor jeg sa: ja hurra for nedrykk var IRONI... inn med Tom Nordlie har jeg sagt om vi ikke skal ned

skjønte du var ironisk da, derfor jeg skrev til plankekæll, hang meg bare på ironien din jeg;)


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 26 aug 09, 21:21

Opprinnelig postet av endre

Hjelper ikke å ta kvantesprang fremover hvis du ikke har folk i ledelsen som klarer å holde oss der. For klubben blir jo fortsatt drevet som når vi var på Holmen. Propper styret full av blåruss som kun ser seg selv og ingen andre, og det mest viktige, ikke er villig til å innse at det faktisk var andre der.

Ja blåruss er farlige, de skjønner jo ikke noe av hvordan man skal drive butikk;)

OG kommunister som deg, med den "generelle stemme" (for det er jo riktig å sette merkelapper på folk. Sikkert ingen i ledelsen som har forskjellige meninger. De er blå roboter, styrt av Høili alle sammen.

Og selvsagt mener jo jeg at min mening er riktig, på samme måte som du mener din mening er den "generelle stemmen" her inne. Jeg har aldri sagt min mening er den eneste rette, kanskje ikke den er den rette i hele tatt. Er jo nettopp derfor jeg skriver det jeg gjør, for å gi "den generelle stemme" andre tanker enn sine egne, på samme måte som du og andre gir meg nye tanker, som jeg tar inn i og blander med mine. Noen tar jeg til meg, noen gjør jeg ikke. Det er det som er så bra med en debatt og diskusjon. Den fører ofte med seg fremgang gjennom meningsutveksling, det er grunnsteinen i det vi kaller demokrati.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 23 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340