Husk meg
Brukernavn
Passord

Polsk-inspirert tribuneforslag

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 21 sep 09, 00:12

nja uvitende drittunge?  jeg er da ung, men føler da selv at jeg er rimelig voksen for alderen ..

en på 34 derimot, bør holde seg for god for å henge ut, å spre rykter om enkelt personer på nette!

 

da vedkommende har hatt historie med dette før så reagerte jeg kanskje litt sterkt... men syns da abbolutt det var på sinn plass ...

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 sep 09, 10:53
Endret: 23 sep 09, 10:55
Endret av: stjernengutt

Opprinnelig postet av hedvalen

nja uvitende drittunge?  jeg er da ung, men føler da selv at jeg er rimelig voksen for alderen ..

en på 34 derimot, bør holde seg for god for å henge ut, å spre rykter om enkelt personer på nette!

 

da vedkommende har hatt historie med dette før så reagerte jeg kanskje litt sterkt... men syns da abbolutt det var på sinn plass ...

Det er jeg ikke uenig i. poenget mitt er at er du som åring 21 er pr definisjon voksen, å det bør dermed ikke være flaut å bli irettesatt av en på den alderen. Forskjellen er at 34 åringen nok har litt mer livserfaring.

Selv om det når man er i slutten av tenårene/ begynnelsen av 20 årene virker som en evighet til mamn bikker 30, er man faktisk ikke gammel i 30 årene. Ei heller er man for gammel til å gjøre feil.

30-35 åringer flest har nok mye mer til felles med 20 åringer enn med 50 åringer tror jeg Frode.

 

PS

Jeg mener ikke du er en uvitende trittunge,,,,,,men om du tror at det er flaut  for en litt eldre å bli irettesatt av deg, tenkte jeg at du logisk nok måtte se på deg selv slik?

Men nå avkrefter du heldigvis dette selv. Men uff, nå er vi langt ute på OT viddene her. Embarassed Så her er ett eksempel på dritfett tribuneliv. Det synes jeg til tross for at jeg nesten er dobbelt så gammel som deg.

http://www.youtube.com/watch?v=cbJZ8T0tsrI

 

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340