Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør Aune sparkes?

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 23 aug 09, 16:51

I Norge skal det være for mye demokrati, der passer ikke typer som Nordli. Alt skal pakkes inn for å ikke såre noen.

Personlig syntes jeg det står mer respekt av de som kaller en spade en spade.

Nordlie og slik som han trenger kun små justeringer så vil de være perfekte, spesiellt innen fortball, der halvparten av spillerene trenger å bli holdt i øra fra time til time i alt de holder på med fra kosthold til trening.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 aug 09, 21:00

Opprinnelig postet av Lex

Nå som Juniorene vant, og Lala scoret begge målene burde kanskje treneren til A-laget vurdere han isteden for Borges som spiss. Borges er midt og i hvertfall sette inn Lala før Trulsen.

 Når skal treneren se at vi må bruke spillerne der de er best. Greit når vi er preget med skader og må bruke det vi har i forsvar, men midt og spiss er det nok friske spillere. Aune sier det samme kamp etter kamp men gjør ingenting som funker for at vi skal vinne matcher.

Jo mere jeg tenker på det så må vi ha ny trener.

Kloke ord av Herr Luthor.

Men det virker desverre som om Aune er bindt inn i et mønster han ikke kommer ut av. Se på CV-en til Aune siden han overtok etter Grønis. CV-en sier at det styrer rett mot Adecco.

Viking var for få år siden på samme sti, de hentet Tom Nordlie og det var det som reddet dem.

Jeg sier ikke at FFK skal hente ham, men hvis det ikke foretas noe så er det mange sesongkort som ikke fornyes neste året. Er styre og administrasjon handlingslammet ?

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 31 jul 09, 12:52

Opprinnelig postet av 1947modell

Jeg så Tromsø igår. Det var leit å komme under for "gutan",men PMH tok et TYDELIG grep, og vips så var de der med 2 mål. Tror ikke TFA hadde klart den snuoperasjonen som ble gjort. Samme spillere, men "nytt" lag kom på banen i 2. omgang. Så jeg mener at TFA MÅ tilbake til assistentjobben som trener og få inn nytt og "tøfft" blod. Få en avklaring med AG snarest mulig. Det er ledelsen slom svikter.

Enig, når lag snur på den måten i løpet av en kamp, handler det om mer enn ett enkelt taktisk grep fra treneren. Da er det en iboende holdning og kvalitet i prestasjonsgruppa som får hjelp av det taktiske grepet. Den holdning og kvalitet er selvfølgelig noe en trener har dyrket frem, både ved laguttak og jobben som gjøres på treningsfeltet osv.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 31 jul 09, 12:43
Endret: 31 jul 09, 12:47
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Men viktigst av alt, vi har ikke sett en kontinuerlig forbedring av prestasjonene etterhvert som unnskyldningen har mistet sin legitimitet.

Hvilken unnskyldning(er) har mistet sin legitimitet?

Først var det skader under vintersesongen, så var TKK bråk, så var det Grønis sin sykemelding, så var det bosmanspillere uten kontrakt.  Kunne sikkert tatt med tap av Tarik og andre ting også men det har vel vært de viktigste.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 30 jul 09, 21:53

Taper kampen på 3 dødballer. Det er det vanskelig å bebreide treneren for. Men at han presterer å gi Barsom, Wehrman og Kvisvik en ny sjanse fra start er verre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 30 jul 09, 22:01

Jeg har 2 spørsmål:

1. Tror dere vi rykker ned hvis Aune fortsetter som hovedtrener ut sesongen?

2. Tror dere vi rykker ned hvis noen andre er hovedtrener ut sesongen?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 22:02

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Taper kampen på 3 dødballer. Det er det vanskelig å bebreide treneren for. Men at han presterer å gi Barsom, Wehrman og Kvisvik en ny sjanse fra start er verre.

Måten han bruker Celso og Kvisvik på er ikke veldig imponerende heller.
Men det viktigste en trener gjør, ser jo ikke vi supportere, uansett tviler jeg sterkt på at han har alt som skal til for å være leder på dette nivået.  Det holder ikke å være godt likt for å si det sånn.
Synes han slipper billig unna her inne, hvor den ene unnskyldning avløser den andre som forklaring på hvorfor vi ikke leverer.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 jul 09, 22:06

Synes det er helt betimelig å spørre om Aune har nok erfaring og om han har nok autoritet til å ta FFK videre. Jeg tror ikke.. Nei han kan ikke beskyldes for keepertabber eller missede målsjansjer. Men når 8-9 spillere leverer under pari kamp etter kamp og spillet vi prester blir dårligere og dårligere må det stilles spm tegn.

     Ja det er kanskje triviligere å trene enn under Grønhagen. Hva så? Og Borges, den eneste klassespilleren vi har(ok Raijo også), bli brukt som spiss, noe han aldri har vært. Ja, det er nok ett behaglig valg, men ødelegge en toppspiller og toppsalg? Nei, jeg tror ikke Aune tar FFK nor videre...


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 31 jul 09, 10:20

Blir for enkelt å sparke Aune.

Jeg sier ikke at han er redningsmannen klubben behøver i dagens situasjon, men jeg har vanskelig for å se hva som kan endre dette med et trenerbytte.

Skal man bytte trener i løpet av sesongen er man avhengig av å få inn en trener som har samme filosofi. Dette er verken sted eller tid for nye systemer og nye spillemønster. De spillerne som i dag er i klubben har ikke klart å trekke lasset i fellesskap, og mulig det skyldes dårlige trenere, men til syvende og sist må spillerne gå i seg selv og virkelig ønske å blø for drakta...

 

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340