Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør Aune sparkes?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 09, 20:43
Endret: 30 jul 09, 20:45
Endret av: Patrioten

Synes han har fått nok sjanser til å bevise at han ikke duger som FFK trener. Synes dagens tap burde være hans avskjedsøknad, nå har han vel prøvd det som er, men det er jo ingenting som fungerer for han.

Tror spillerne mister mer og mer troen på han som trener.

Kanskje kan en ny trener snu den negative trenden vi er inne nå og som forhåpentligvis gjør at vi ikke rykker ned, noe jeg er redd for at vi kian gjøre med Aune.

Skulle ikke forundre meg at Lars Tjernås snart overtar treneransvaret.

 


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jul 09, 20:46
Endret: 30 jul 09, 20:46
Endret av: DrDRE

Må ihvertfall ikke finne på å sparke ham, han er vel bare konstituert trener, så få inn en ny trener, f.eks. Tjærnås, så sett Aune ned igjen som ass.trener. Har ikke råd til evt. slutthonorar.

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 30 jul 09, 20:47

Sparkes og sparkes, at han ikke burde ha en større jobb enn assistent er helt klinkende klart.

Vi trenger et rivjern av en hovedtrener, så fort som mulig.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 09, 20:49

Mente selvsagt, at han burde settes ned som hjelpetrener igjen.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 20:56

Jeg vil si det sånn at vi snart trenger en avklaring på hovedtreneransvaret, og den beste vi får tak må få jobben.
Grønis er faktisk fortsatt ansatt i den stillingen, så det er i tilfelle han som må sparkes.

Men jeg enig, og har sagt det før. Aune har ikke meritter gode nok til å bli hovedtrener i Tippeligaen, i alle fall ikke i FFK.
Men jeg er jo mer eller mindre prinsipielt i mot at man har ett Tippeligalag som først jobb som hovedtrener.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 09, 21:00
Endret: 30 jul 09, 21:01
Endret av: Patrioten

Tror dere at FFK hentet Tjernås bare med tanke på analyse jobben, eller at de hadde en tanke med på å ta over etter Aune, hvis han skulle fortsette å slite?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 21:09

Opprinnelig postet av Patrioten

Tror dere at FFK hentet Tjernås bare med tanke på analyse jobben, eller at de hadde en tanke med på å ta over etter Aune, hvis han skulle fortsette å slite?

Han har i alle fall ikke meritter til å ta jobben. Det tror jeg han vet selv også.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 30 jul 09, 21:17

Det vi bør kreve er å få vite hva som skjer på trenersiden. Kommer Grønhagen tilbake? Skal Aune være permanent om Grønhagen ikke kommer tilbake?

Jeg betaler 900,- for at Dama, brodern og jeg skulle se kampen i dag . Jeg har sammen med 4  kamerater , altså 5 sesongkort. Jeg krever svar. Hva skjer med klubben i mitt hjerte???

I fjor var det plan over spillet og dødballer. Det er det langt ifra i år.....

 

---------------------------

Heia FFK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jul 09, 20:59

Ja, spark Aune fordi vi taper mot et overlegent lag...

Aune fortjener på ingen måte å bli sparket. Derimot fortjener han og alle andre en avklarering rundt hovedtrenerspørsmålet. Og da tror jeg du vil bli overrasket, patrioten. Jeg tipper Aune har godt med tillit i klubben, men jeg har tatt feil før...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 30 jul 09, 21:02

Jeg mener at Aune ikke bør sparkes. Han har tatt riktige grep i de siste kampene og har god innsikt i laget. Spillerne er ikke dukker som han styrer.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 09, 21:03

Opprinnelig postet av Holters

Ja, spark Aune fordi vi taper mot et overlegent lag...

Aune fortjener på ingen måte å bli sparket. Derimot fortjener han og alle andre en avklarering rundt hovedtrenerspørsmålet. Og da tror jeg du vil bli overrasket, patrioten. Jeg tipper Aune har godt med tillit i klubben, men jeg har tatt feil før...

Han har sikkert tillit, men hva skal vi gjøre, Holters?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 21:08

Hovedtrener har alltid hovedansvaret for resultatetene, sånn er det bare.
Selv om ikke jeg heller tror en annen trener ville klart å slå disse polakkene.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 30 jul 09, 22:02

Kan ikke fatte¨å begripe hva TFA skal gjøre. Skal han spille kampene for hver enkelt spiller. Ophaug alene hadde 3 mål. Han mistet markeringen på de 2 målene midtstopperen til Poznan scorte i 1.omg. I tillegg lot han ballen sprette isteden for å angripe den på vollyskuddet i 2 .omg.

På det første målet er det vel Gashi som ikke er aggressiv nok opp i ballfører. Det er ihvertfall 4 mål på personlige feil. Hvordan skal en trener klare å få liket vekk personlige feil?

Nei dette tapet er nok ene og alene spillernes feil.

Syns faktisk ikke at FFK spilte så fryktelig dårlig, men på dette nivået blir man straffet fryktelig på personlige feil.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 30 jul 09, 22:06

Opprinnelig postet av rødforalltid

På det første målet er det vel Gashi som ikke er aggressiv nok opp i ballfører.

Tror Thomassen var nærmest

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 31 jul 09, 13:16

NEI!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jul 09, 21:08

Trenger vi å gjøre noe i år?

Det viktigste er at FFK overlever sportslig (i TL) og økonomisk i år, så får vi starte fra scratch. Noen større ambisjoner trenger vi ikke i år. Heldigvis har vi blant annet Lyn som forhåpentligvis tar den verste støyten i år.

FFK har rett og slett en feilkomponert stall for tiden, der de beste spillerne ikke passer godt nok sammen. Vi trenger å få ut gammelt og dårlig blod, inn med nytt, og rendyrke de med størst potensial.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 09, 21:11
Endret: 30 jul 09, 21:14
Endret av: Patrioten

Ja, vi trenger noe å gjøre i år, vi er kun et poeng fra nedrykk og spillet for tiden, sier ikke at det skal bli så mye poeng heller og selvtiliten er heller ikke det store.

Men, de spilte jo bra sammen i fjor, kan vel ikke ha blitt så dårlig på et år?


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 30 jul 09, 21:19

Opprinnelig postet av Patrioten

Men, de spilte jo bra sammren i fjor, kan vel ikke ha blitt så dårlig på et år?

Det er prisen man betaler for å ha et helt lag fylt til randen av bosman-spillere. Null tillit i jobben = dårligere resultater. Hverdagen innhenter oss nå folkens, i fjor var vi økonomisk dopa, i år kommer baksmellen.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 jul 09, 21:37

Virker fortsatt som TFA er planløs!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 jul 09, 22:18

Opprinnelig postet av dracula

Virker fortsatt som TFA er planløs!!!

TFA kan ikka akkurat spille for de neka som er utpå banen. Han kan ikke markere spillere på dødball. Han kan ikke redde langskudd fra 25-30 meter som går i nota.

TFA planløs?  Rent personlig mener jeg, med unntak av at Barsom ikke burde spilt, laguttak og ikke minst de grepa han gjorde i andre omgang var gode.  Barsom kunne sannsynligvis blitt byttet ut etter 25-30 minutter.

I dag så jeg FFK tape for et lag som hadde både to og tre hakk bedre ferdigheter. På alle måter.  I dag så jeg erfarne forvarsspillere som Ophaug og Raio svimle rundt på dødball som om de aldri før hadde spilt på et høyere nivå enn tidlig junior. I dag så jeg faktisk også en trener som tok grep og som gjorde det jeg mener var riktige valg.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f