Før kampen: Fredrikstad - Lech Poznan
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Faktisk befriende å se fotballkamp uten kommentatorer, men vi taper tydligvis kampen på tribunen
Det høres ut som sølvguttene når Plankehaugen drar i gang. Få sekunder senere kommer bass-stemmene til polakkene og overdøver alt og alle. Helt utrolig.
Da skrudde jeg av kampen... er det mulig!?!?!!?!?!?!?
---------------------------
Rød og hvite er de beste!
MEN SE TIL HELVETE Å VÆR VÅKNE PÅ CORNER DA FORBANNA IDIOTIER!
What?? 3-0 til Lech allerede????
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
0-3?!
Der var den kampen over...
Som det står på F-B live: Tre cornere , tre mål??? Hva fanden skjer??
Opprinnelig postet av GurrBass
What?? 3-0 til Lech allerede????
Førstemålet var visstnok et bra skudd på en klarering. De to siste fikk jeg med meg og det var helt elendig forsvarspill på to cornere. Fantes jo knapt markering i feltet der.
Hadde jeg vært på kampen, så hadde jeg blitt, men å sitte på jobb og bli i dårlig humør, det gidder jeg ikke, så den kampen ble rett og slett skrudd av. "Høydepunktene" får man vel uansett med seg senere.
Bråk og greier jo! hehe...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Hva skjer med dem polske supporterne nå da? Amin bomma på den største sjansen, hehe.
Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)
fy f Askar er det mulig??
http://twitter.com/FFKprasempre
Herregud, høres ut som det hardaballet. Når det gjelder spillet så skjerp dere gutter.
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Ha ha, fantastisk norsk innsats. Rosenborg på huet og ræva ut. Tromsø, VIF og FFK spiller hjemme først og ligger under 0-1, 0-2 og 0-3!
bråka polakkene med hverandre eller?
http://twitter.com/FFKprasempre
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
bråka polakkene med hverandre eller?
Håpet på det slagsmålet jeg, kun regissert av polakkene. Kampen hadde blitt stoppet og FFK tilkjent 3-0-seier. Det spørs likevel om det hadde holdt i returoppgjøret.
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 30 jul 09, 19:44
Endret: 30 jul 09, 19:47
Endret av: hasse33
Spillemessig bra..(i perioder) ikke dårligere enn Lech Poznan, men alfor svakt bakover og fremover. Tror det er på tide med en mer autoritær keeper som kan dirigere troppene sine.
Everton jobber som vanlig bra!!!
Håper ffk søker om å få slippe returkampen og heller konsentrere seg om serien.
Føles som cupfinalen 06 bare omvendt...
Faan..
cupmester 06, uten tromme
Opprinnelig postet av shaggy
Håper ffk søker om å få slippe returkampen og heller konsentrere seg om serien.
Føles som cupfinalen 06 bare omvendt...
Faan..
Enig.
Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)
Takk O'Store skebne. Etter opphold på halvannen time har regnet atter en gang begynt å pøse ned i det jeg må ut på en kontrollrunde. Kommer tilbake når andreomgangen er ferdig. Da vil jeg se at det står 4-3 som sluttresultat!
Desverre så er det meldt sånn drittvær i hele kveld/natt 1903.. Trodde det ville gi seg nå jeg men :) Kommer nok ikke mer torden.. :)
Tilbake til kampen, var brått 0 - 3 når jeg kom tilbake i bilen etter å ha handla.. Savner en Gerrbrand i form baki der og en habil keeper..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
All of the Lech supporters hope for a little repetition from the last years game with grasshoppers zurych, then it was 6-0 :)
Forza Lech!
Cheers mates!
KOLEJORZ!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914