Husk meg
Brukernavn
Passord

Kyriakos «Kenny» Stamatopoulos (29) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 jul 09, 20:10

Enig med Frode Olsen på TV2 som ikke synes FFK gjør det riktige. Hvorfor skal to unge lokale spillere ofres for at spillerne ikke scorer nok mål? Kjære vene, dette er ikke riktig vei å gå. Hvorfor ikke bruke de investpengene på spillere som kan score mål?

Dette tror jeg IKKE styrker Lasse og Erik......


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 21 jul 09, 21:02

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Enig med Frode Olsen på TV2 som ikke synes FFK gjør det riktige. Hvorfor skal to unge lokale spillere ofres for at spillerne ikke scorer nok mål? Kjære vene, dette er ikke riktig vei å gå. Hvorfor ikke bruke de investpengene på spillere som kan score mål?

Dette tror jeg IKKE styrker Lasse og Erik......

Er ganske sikker på at to unge lokale spillere ofres - de reddes og gis muligheten til å utvikle seg videre. De er sikkert skuffa nå - men når dette roer seg tror jeg de vil komme syrket ut.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 21 jul 09, 21:06

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Enig med Frode Olsen på TV2 som ikke synes FFK gjør det riktige. Hvorfor skal to unge lokale spillere ofres for at spillerne ikke scorer nok mål? Kjære vene, dette er ikke riktig vei å gå. Hvorfor ikke bruke de investpengene på spillere som kan score mål?

Dette tror jeg IKKE styrker Lasse og Erik......

Jeg frykter det samme, men håper det bare betyr en liten forsinkelse i foredlinga av de to store talentene!

Og vi må huske på at det ikke nødvendigvis var sånn at hadde de ikke brukt pengene på Kenny så sto det en målfarlig spiss klar og ventet på å bli brukt penger på.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 21 jul 09, 21:38

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Enig med Frode Olsen på TV2 som ikke synes FFK gjør det riktige. Hvorfor skal to unge lokale spillere ofres for at spillerne ikke scorer nok mål? Kjære vene, dette er ikke riktig vei å gå. Hvorfor ikke bruke de investpengene på spillere som kan score mål?

Dette tror jeg IKKE styrker Lasse og Erik......

Er ganske sikker på at to unge lokale spillere ofres - de reddes og gis muligheten til å utvikle seg videre. De er sikkert skuffa nå - men når dette roer seg tror jeg de vil komme syrket ut.

Ja de ofres, og når det er snakk om og ta en tung byrd av skuldrene deres så er dette feil måte og gjøre det på.

Dette er en degradering de lux for begge, skal de da dele på B kampene som er igjenn, så vil det si ca 5 kamper på hver ut sesongen, og da dette i 2 divisjon. All utvikling vil stoppe og klubben har ødelagt det de har fått ros for og bygge opp. Lasse har gjort omtrent som forventet av en keeper på hans alder, det samme har vel Erik. Blir veldig forundret om ikke en eller begge nå vil forsøke og komme seg bort fra klubben. Og helt på linje med olsen om at det skulle vært satset i den andre enden. Og ikke kom med det sprøytet om at jeg beskytter lasse og erik. Dette mener jeg er feil prioritering uansett hva de gjør.

Mener bestemt at begge er bedre en han de har tatt inn, men uansett hvordan de nå vil gjøre det i b kamper og trening så vil de ikke få spille er jeg redd for, eller er det noen som er så naive at de tror de vil få en mulighet i år. de har i realitete fått beskje om at de ikke er gode nok. Ok fotballen er kynisk men hadde klubben ment noe med talentene deres hadde de tort. Dette syntes jeg var en meget feig og feil avgjørelse.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 jul 09, 21:59

Åssen skal de komme seg bort, når de har langtidskontrakt her?


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 jul 09, 22:12

Han Kyriakos skal stå sinnsykt bra for at jeg skal støtte dette lånet. Har en flau smak i munnen.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 21 jul 09, 22:16

Opprinnelig postet av ffkmufc

Åssen skal de komme seg bort, når de har langtidskontrakt her?

Så du mener klubben vil fortsette og satse på de om en av de eller begge går og sier de ønsker seg vekk???

Ingen av disse to vil utvikle seg i FFK etter det som her har skjedd tror jeg, og derfor vil det på en eller annen måte gjøre utslag.

Og du har vel kanskje sett andre spillere både her og i andre klubber som blir borte om de ikke ønsker og hvere, diste gangen det skjadde i FFK så ble det vel sagt at det ikke var inntresangt med en spiller som bare ville vekk. det kan vel skje fort her også, tror du ikke det med den tilliten de nå er vist, og klubbens utalelser både i presse og tv..


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 jul 09, 22:23

Opprinnelig postet av Anne

Så du mener klubben vil fortsette og satse på de om en av de eller begge går og sier de ønsker seg vekk???

Ingen av disse to vil utvikle seg i FFK etter det som her har skjedd tror jeg, og derfor vil det på en eller annen måte gjøre utslag.

Og du har vel kanskje sett andre spillere både her og i andre klubber som blir borte om de ikke ønsker og hvere, diste gangen det skjadde i FFK så ble det vel sagt at det ikke var inntresangt med en spiller som bare ville vekk. det kan vel skje fort her også, tror du ikke det med den tilliten de nå er vist, og klubbens utalelser både i presse og tv..

Hvis de ønsker seg bort fordi klubben leier en keeper i 3 mnd, tviler jeg faktisk på at de har det som trengs for å ta steget opp på seniornivå. Toppfotball handler som TFA sier kynisk, det handler om resultater.
De burde begge være takknemlige for den sjangsen de har fått i år, og ta opp hansken for å bevise hva de er gode for.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 jul 09, 22:30
Endret: 21 jul 09, 22:32
Endret av: Holters

Mye rart ute og går her nå...

Faktum: Kenny har blitt hentet inn da våre keepere ikke har prestert. Indirekte er det altså deres egen feil at de nå får økt konkurranse.

Synes uansett du er litt vel drama queen i forumet nå, Anne. Utviklingen opphører og reverseres ikke bare av at Staw og Bråthen muligens må sitte på benken ut denne sesongen. De kan fortsatt utvikles gjennom treningsarbeidet. De er unge og bør ta tiden til hjelp.

Det er svært, svært, svært uvanlig - selv internasjonalt - å være førstekeepere i så ung alder, og ingen av de er eksepsjonelt gode at de per dags dato kan kreve spilletid på øverste nivå. De er fortsatt talenter med et mulig umaksimert potensial - et potensial som neppe maksimeres denne sesongen uansett. De fleste keepere når sitt toppnivå når de nærmer seg 30 år. FFK har gitt dem langt større tillit og mer spilletid enn de trolig kunne ha regnet med i noen annen eliteserieklubb.

Det er tross alt ikke mange kamper disse to eventuelt går glipp om de ikke får stå resten av sesongen. Dette vil selvsagt på ingen måte være karrieretruende for utviklingen deres... Man kunne selvsagt bare satt en strek over samtlige tabber hittil i år, latt unggutta stå og satset på at laget ikke rykket ned likevel, men om dette hadde vært så god keeperutvikling er jaggu ikke sikkert.

I tillegg er det lett å være Frode Olsen i media eller anonyme-Anne her på forumet og kritisere trenernes disposisjoner. Man sitter tross alt ikke med det minste ansvar for hvordan det ville ha gått med FFK sportslig dersom man ikke valgte å gjøre grep.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 21 jul 09, 22:37

Da trekker jeg meg stille ut av diskusjonen her, har sagt hva jeg mener, Men øsnker uansett klubben og kepperene lykke til uansett hva som skjer........


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 21 jul 09, 22:38

Opprinnelig postet av Holters

Mye rart ute og går her nå...

Faktum: Kenny har blitt hentet inn da våre keepere ikke har prestert. Indirekte er det altså deres egen feil at de nå får økt konkurranse.

Synes uansett du er litt vel drama queen i forumet nå, Anne. Utviklingen opphører og reverseres ikke bare av at Staw og Bråthen muligens må sitte på benken ut denne sesongen. De kan fortsatt utvikles gjennom treningsarbeidet. De er unge og bør ta tiden til hjelp.

Det er svært, svært, svært uvanlig - selv internasjonalt - å være førstekeepere i så ung alder, og ingen av de er eksepsjonelt gode at de per dags dato kan kreve spilletid på øverste nivå. De er fortsatt talenter med et mulig umaksimert potensial - et potensial som neppe maksimeres denne sesongen uansett. De fleste keepere når sitt toppnivå når de nærmer seg 30 år. FFK har gitt dem langt større tillit og mer spilletid enn de trolig kunne ha regnet med i noen annen eliteserieklubb.

Det er tross alt ikke mange kamper disse to eventuelt går glipp om de ikke får stå resten av sesongen. Dette vil selvsagt på ingen måte være karrieretruende for utviklingen deres... Man kunne selvsagt bare satt en strek over samtlige tabber hittil i år, latt unggutta stå og satset på at laget ikke rykket ned likevel, men om dette hadde vært så god keeperutvikling er jaggu ikke sikkert.

I tillegg er det lett å være Frode Olsen i media eller anonyme-Anne her på forumet og kritisere trenernes disposisjoner. Man sitter tross alt ikke med det minste ansvar for hvordan det ville ha gått med FFK sportslig dersom man ikke valgte å gjøre grep.

Say no more....

---------------------------

You`ll never walk alone...


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 21 jul 09, 22:38

Opprinnelig postet av Anne

 

Ingen av disse to vil utvikle seg i FFK etter det som her har skjedd tror jeg, og derfor vil det på en eller annen måte gjøre utslag.

Hallo!
Kanskje en skal roe seg ned litt - mye mulig du er keeper og det har jeg aldri vært, men har spilt fotball i et langt liv i tillegg til at jeg har jobbet med å gi ungdom muligheter gjennom at de får lov til å utvikle seg - prøve å strekke seg og sette seg noen hårete mål.

I en slik prosess skal en tåle at det gjøres feil - at de får lov til utvikle seg ved å lære av feilene sine. Men noen ganger har en også vært nødt til å si at nå er nok nok i denne omgangen . Nå roer vi det hele ned og så tar vi ny sats.

Lærdom gjennom mange år har vist at dette faktik har dette har vært nødvendig.

Slik jeg leser situasjonen handler dette ikke først og fremst om å utvikle fotballferdigheter, men å finne en setting hvor en har mulighet til å utvikle fotballferdighetene videre. De trenger å trekke pusten dypt to ganger - finne tilbake til en god setting hvor de kan jobbe videre med både det fotballfaglige, men også sin egen situasjon. Den settingen hadde de ikke nå.
Jeg vil heller gi honør til ledelsen som gir de mulighet til å ta et skritt tilbake og fortsatt være en del av satsingen.

Anne!
Det virker som om du tror at man alltid vokser av å bli kastet ut til ulvene. Men realiteten er at en noen ganger blir spist.

Opplever at du ikke argumenterer for at vi skal ha keeperevner som får lov til å utvikle seg, men at du forsvarer ditt eget forsvar av våre to talentfulle keepere.

 


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 jul 09, 22:39

Opprinnelig postet av Holters

Mye rart ute og går her nå...

 

Enig med Holters.

Anne:
Lyn trenger keeper og er jo så gode med unge spillere. La oss se om de tør satse på Staw eller Bråthen Cool. En av de er sikkert til leie Laughing


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 jul 09, 22:41

Opprinnelig postet av Anne

Da trekker jeg meg stille ut av diskusjonen her, har sagt hva jeg mener, Men øsnker uansett klubben og kepperene lykke til uansett hva som skjer........

sa hu som gjerne tok en diskusjon så lenge den var saklig. jommen sa jeg smør...

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 21 jul 09, 22:41

Opprinnelig postet av Anne

Da trekker jeg meg stille ut av diskusjonen her, har sagt hva jeg mener, Men øsnker uansett klubben og kepperene lykke til uansett hva som skjer........

Enig

La oss støtte LAGET


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 jul 09, 22:52

Opprinnelig postet av Holters

Faktum: Kenny har blitt hentet inn da våre keepere ikke har prestert. Indirekte er det altså deres egen feil at de nå får økt konkurranse.

Hva med andre spillere da? De har vel ikke heller prestert godt nok? FFK ligger tross alt svært nær bunnen. Da skulle spillere bli hentet inn for å øke konkurransen der også da? 

Det jeg mener er at keeperne blir satt i gapestokk pga FFK sin hittil dårlige sesong ved å hente inn en ny keeper, og at det ikke er med på å gi Lasse og Erik positive vibber og mental styrke, verken på kort eller lang sikt.

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 jul 09, 23:23
Endret: 21 jul 09, 23:23
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Opprinnelig postet av Holters

Faktum: Kenny har blitt hentet inn da våre keepere ikke har prestert. Indirekte er det altså deres egen feil at de nå får økt konkurranse.

Hva med andre spillere da? De har vel ikke heller prestert godt nok? FFK ligger tross alt svært nær bunnen. Da skulle spillere bli hentet inn for å øke konkurransen der også da? 

Det jeg mener er at keeperne blir satt i gapestokk pga FFK sin hittil dårlige sesong ved å hente inn en ny keeper, og at det ikke er med på å gi Lasse og Erik positive vibber og mental styrke, verken på kort eller lang sikt.

har ikke keeperne prestert godt nok og da kan man ikke la være å forsterke fordi de muligens blir plassert i gapestokk. Keeperplassen (sammen med spissene) har uten tvil vært vårt svakeste ledd i år, og det er så enkelt som at når en keeper gjør en tabbe så er det langt mer alvorlig enn når en spiss gjør det. Sånn har det alltid vært, og sånn vil det alltid være. I tillegg kan man ikke bytte ut alle elleve spillerne, selv om laget som helhet fungerer dårlig. Det går ikke an å gjemme seg bort ved å skylde på alle andre. Et sted må man begynne, og keeperplassen var en akilleshæl slik Staw og Bråthen har prestert i år. Du skal heller ikke se bort ifra at man også vil forsøke å hente inn et alternativ til på topp i løpet av dette vinduet.

Jeg håper på ingen måte at Staw eller Bråthen ønsker seg bort eller forsvinner som følge av dette. Dersom de faktisk begynner å ønske seg bort, så forteller det bare hvor mye FFK har skjemt dem bort. Da opptrer de som bortskjemte drittunger som ikke verdsetter all den tilliten FFK faktisk har gitt dem, og gir opp ved den første og minste motbør. I stedet bør tiden være inne for å brette opp ermene og ta opp kampen med Kenny. De får bevise at de tåler konkurranse, og det er en konkurranse det er mulig for både Staw og Bråthen å komme seirende ut av.

Når det er sagt, så vet jeg ikke om jeg selv hadde foretatt denne disposisjonen om det var jeg som tok det avgjørende valget, men jeg forstår absolutt hvorfor man har valgt å ta dette steget.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 jul 09, 00:32
Endret: 22 jul 09, 00:36
Endret av: Lemmy

Opprinnelig postet av Holters

har ikke keeperne prestert godt nok og da kan man ikke la være å forsterke fordi de muligens blir plassert i gapestokk. Keeperplassen (sammen med spissene) har uten tvil vært vårt svakeste ledd i år, og det er så enkelt som at når en keeper gjør en tabbe så er det langt mer alvorlig enn når en spiss gjør det. Sånn har det alltid vært, og sånn vil det alltid være. I tillegg kan man ikke bytte ut alle elleve spillerne, selv om laget som helhet fungerer dårlig. Det går ikke an å gjemme seg bort ved å skylde på alle andre. Et sted må man begynne, og keeperplassen var en akilleshæl slik Staw og Bråthen har prestert i år. Du skal heller ikke se bort ifra at man også vil forsøke å hente inn et alternativ til på topp i løpet av dette vinduet.

Jeg håper på ingen måte at Staw eller Bråthen ønsker seg bort eller forsvinner som følge av dette. Dersom de faktisk begynner å ønske seg bort, så forteller det bare hvor mye FFK har skjemt dem bort. Da opptrer de som bortskjemte drittunger som ikke verdsetter all den tilliten FFK faktisk har gitt dem, og gir opp ved den første og minste motbør. I stedet bør tiden være inne for å brette opp ermene og ta opp kampen med Kenny. De får bevise at de tåler konkurranse, og det er en konkurranse det er mulig for både Staw og Bråthen å komme seirende ut av.

 

Applauderer de 2 første avsnitt i Holters innlegg.

Mod(Lemmy): Da holder det også å sitere kun de to første avsnittene i innlegget hans. :-) Prøv å sitere det som er relevant, og ta vekk det andre(på generell basis, ikke kun til deg).

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 22 jul 09, 02:53

Opprinnelig postet av Anne

Opprinnelig postet av ffkmufc

Åssen skal de komme seg bort, når de har langtidskontrakt her?

Så du mener klubben vil fortsette og satse på de om en av de eller begge går og sier de ønsker seg vekk???

Ingen av disse to vil utvikle seg i FFK etter det som her har skjedd tror jeg, og derfor vil det på en eller annen måte gjøre utslag.

Og du har vel kanskje sett andre spillere både her og i andre klubber som blir borte om de ikke ønsker og hvere, diste gangen det skjadde i FFK så ble det vel sagt at det ikke var inntresangt med en spiller som bare ville vekk. det kan vel skje fort her også, tror du ikke det med den tilliten de nå er vist, og klubbens utalelser både i presse og tv..

Skjønner ikke hvorfor keepere er så forbanna mer verdt for deg enn de lokale utespillerene som er store talenter. Har ikke hørt deg syte så mye over alle de utespillerene som ikke får sjansen pga at det hentes inn forsterkninger. Dette tenderer til å bli patetisk. Og det er svært lite subjektive meninger du kommer med, mer "stakkars små keepere" kommer noen store gutter og tar plassen min.

 Og at Frode Olsen hverken burde vært "fotball-ekspert" eller operasanger trenger man ikke akkurat være speisielt opplyst for å skjønne.

Og hvis de to blir knekt psykisk av dette, og vil stagnere. Ja så er de ganske så svake i psyken og ville uansett knekt av presset i tippeligaen. 

Ville to talenter innen salg/ledelse blitt knekt av at ledelsen hentet inn noen nye erfarne i ledelsen? Nei, så hvorfor skal fotballspillere bli så "knekt" av dette. De er unge begge to, og skulle egentlig aldri fått så store sjanse så tidlig som de har fått. OG det tror jeg de vet.


De er selvsagt skuffet, men er det noe tæl og intelligens i de så bør de ta opp sjansen og jobbe for plassen sin slik som alle de andre juniorspillerene/rekruttene gjør. Igjen så har unge spillere mye å lære av godeste Solskjær.

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 jul 09, 07:34

Opprinnelig postet av Holters
FFK har gitt dem langt større tillit og mer spilletid enn de trolig kunne ha regnet med i noen annen eliteserieklubb.

Aalesund er jo på desperat jakt etter en keeper, så de ikke sitter igjen med Andreas Lie mellom stengene. Viking solgte villig vekk Iven Austbø til Stabæk, hvor han også sliter benken. Fikk ikke engang nok spilletid i fjor til å sikre seg gullmedaljen. Mulig jeg har glemt av noen nå, men det må være et aldershav mellom Bråthen/Staw (edit: og Dahlin) og nest yngste tippeligakeeper.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340