Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK har ikke fått oppgjør for Rami

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 16 jul 09, 12:25

Eguren, du maser om at du vil se kilder hele tiden.  Men har du noen som helst kilde eller innsyn selv i saken til å uttale deg om at Hammarby ikke skylder FFK penger?  Er du mann nok til å innrømme at det er sannsynelig at Hammarby skylder FFK penger?  Om det er tilfelle er kontrakten i utgangspunktet brutt av Hammarby først.  Det blir ganske skinnhellig å kritisere FFK for å bryte kontrakten dersom ovenstående er tilfelle, ikke sant?

Selv klarer jeg i hvertfall å se muligheten for at FFK ikke har krav på mer penger, men jeg må være ærlig å si at det trolig er mer enn 50 % sannsynelighet for at FFK faktisk har krav på mer.


Eguren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 09
Innlegg: 25

Lagt til: 16 jul 09, 12:46

Jens. Inte någonstans kan du se att jag påstår att ni inte ska några pengar. vid ett tillfälle UNDRAR jag om så är fallet. Har sagt det fler gånger och säger det igen, ÄR BAJEN skyldiga pengar och brutit mot deadline så stäm inför tinget då. INTE BRYTA MOT INGÅNGNA AVTAL för att få mediepress. Ska det vara så svårt att läsa det? Förmodligen är det det bästa för att få klarhet då det mest troliga är att det finns olika tolkningar på vad som ska ske. Lätt.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 jul 09, 12:48

Kjære Eguren, hva i avtalen har FFK fortalt om?

Det eneste de har sagt er at ikke alle pengene er betalt, eller står det i avtalen at man aldri kan utale seg om overgangen?

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 jul 09, 12:51

Opprinnelig postet av Eguren

ÄR BAJEN skyldiga pengar och brutit mot deadline så stäm inför tinget då. INTE BRYTA MOT INGÅNGNA AVTAL för att få mediepress.

Om mediepress er det eneste virkemiddeles som får Bajen til å betale hva de skylder så hvorfor ikke. Jeg tipper at det ikke vil ha noe å si for FFK at de bryter en klausul om å ikke si noe om ovegangen. Hadde Bajen betalt hva de faktisk skylder, hadde ikke ffk gått ut i media, værre er det ikke?

Det virker som om de har prøvd å ordne opp med Hammarby først, da det ikke fungerte kontakta di NFF og muligens Uefa.

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 jul 09, 13:47

Gud hjelpe meg, dette var da en voldsom diskusjon om veldig lite? Den ene veggen stanger i den andre...

---------------------------

Hater hat!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 jul 09, 13:52

Opprinnelig postet av Magnum

Gud hjelpe meg, dette var da en voldsom diskusjon om veldig lite? Den ene veggen stanger i den andre...

noen av oss har alt for lite å gjøre her vi sitterCool

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 jul 09, 13:53

Skjønner det. Og der er visst ikke kulturforskjellene så store heller. Wink

---------------------------

Hater hat!


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 17 jul 09, 20:33

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Magnum

Gud hjelpe meg, dette var da en voldsom diskusjon om veldig lite? Den ene veggen stanger i den andre...

noen av oss har alt for lite å gjøre her vi sitterCool

Kunne jo vært inntresang og vite om FFK gjør opp for seg, Lurer på om de da slipper det til pressenSmileInnocent


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 15 jul 09, 23:41
Endret: 15 jul 09, 23:42
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Eguren

"hahaha ytterliggare en raketforskare har visat upp sig."

"FFK , är du dyslektiker?"

 

så kom ikke her å skyld på at jeg havnet på ditt nivå først svenson


Eguren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 09
Innlegg: 25

Lagt til: 15 jul 09, 23:47
Endret: 15 jul 09, 23:55
Endret av: Eguren

När du inte förstod, trots åtskilliga försök, så var väl frågan berättigad?Foot in mouth Men om du nu tog illa vid dig så ber jag om ursäkt.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 15 jul 09, 20:46
Endret: 15 jul 09, 20:48
Endret av: Planken

Opprinnelig postet av Rey

Språkproblemene er tydligvis større enn jeg trodde. Jeg sier ikke at det IKKE er en klausul om hemmeligholding av informasjon.

Opprinnelig postet av Eguren

IKKE en sekretessklausul? KÄLLA tack!

Att FFK går ut i MEDIA  och säger att de inte fått tillräckligt med pengar, DÄR HAR DU JU SEKRETESSBROTTET!

 

Rey sier jo i posten før at han IKKE sier at det IKKE er en klausul. Så det er tydeligvis språkproblemer her, ja.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 15 jul 09, 14:59
Er vel tydlig at ting stikker litt dypere enn "ulike tolkninger" når man ikke har betalt, 7 måneder etter avtalt tid. Tipper at deres økonomiske situasjon gjør at dere prøver å slippe unna å betale det resterende beløpet.

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen

Jeg sier som marle: "Syntes det er skremmende lite selvsensur på folk om dagen..."


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 15 jul 09, 15:05

Opprinnelig postet av Ramp
Er vel tydlig at ting stikker litt dypere enn "ulike tolkninger" når man ikke har betalt, 7 måneder etter avtalt tid. Tipper at deres økonomiske situasjon gjør at dere prøver å slippe unna å betale det resterende beløpet.

det tror jeg også, og jeg får lyst til å nevne noe om profesjonaliteten vi har lært av Gerrbrand men skal spare megCool


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jul 09, 16:42

Mer rot i Hammarby.

Hammarby-brassen avstängd - för falsk identitet

Aftonbladet. http://fotbollskanalen.se/1.1095501/2009/07/15/hammarby_brassen_avstangd_for_falsk_identitet


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 jul 09, 16:49

Dette har da ingenting med Hammarby å gjøre. For fire år siden ble han utestengt i et halvt år.

Les artikkelen, ikke bare overskriften.


Eguren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 09
Innlegg: 25

Lagt til: 15 jul 09, 19:08

Jaha och DET har med saken att göra? Kom igen nu.


Eguren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 09
Innlegg: 25

Lagt til: 15 jul 09, 19:17

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Ramp
Er vel tydlig at ting stikker litt dypere enn "ulike tolkninger" når man ikke har betalt, 7 måneder etter avtalt tid. Tipper at deres økonomiske situasjon gjør at dere prøver å slippe unna å betale det resterende beløpet.

det tror jeg også, og jeg får lyst til å nevne noe om profesjonaliteten vi har lært av Gerrbrand men skal spare megCool

moget att antyda något utan att påvisa VAD!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 jul 09, 19:25

Mulig dette er en stor sak for deg Eguren, men tror verken FFK eller folk her inne gidder å bruke så mye tid på saken. Så får heller dem rette instanser avgjøre saken...


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 15 jul 09, 17:56

Kanskje vi kan kreve å få tilbake Rami! Det kunne vi faen meg trengt.....Laughing


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 15 jul 09, 19:55
Endret: 15 jul 09, 19:58
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Gardarson

Kanskje vi kan kreve å få tilbake Rami! Det kunne vi faen meg trengt.....Laughing

Shaaban er en dårligere keeper enn det Lasse Staw er. Shaaban er seriøst en av tidenes mest oppskrytt keepere. "Alle" hang seg på Sembs konstante hyllest av spilleren uansett hvor dårlig han spilte. Shaaban var forferdelig dårlig i feltarbeidet og direkte ræva på langskudd (!). Stod altfor ofte på mellomdistanse. Han hadde - som Staw - styrken på strek og i én-mot-én-situasjoner. Sistnevnte var han fantastisk i.

Moderatorhatt: Det er morsomt med innspill fra supportere av andre klubber, Eguren, men modifiser språkbruken og hvordan du tiltaler andre debattanter. Hvis ikke, så blir du snart uønsket her inne. Normal folkeskikk er minumumskrav.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/pages/ffksupporternet



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340