Husk meg
Brukernavn
Passord

FIFA 10

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 16 okt 09, 00:01

Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av bønna

For dere som spiller FIFA 10 på Xbox Live så har jeg laget Fredrikstadserien (passord: trosvik). Litt ambisiøst å ha et tak på 25 spillere kanskje, men det er ikke så nøye.

trenger noen flere her :) altså, flere å knuse Laughing

Haha! Ro ned du aTongue out Så vidt jeg ser så har vi en seier hver i Fredrikstadserien. Men jeg er enig med wergis, hadde vært gøy med noen flere!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 16 okt 09, 11:23

Hehe Tongue out vi har nok det.. to meeeget spennende kamper :) stengene på din side..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 21 okt 09, 12:41

Nordens helter er stiftet :)

Join virtual pro, søk klubb og bli nettopp èn av nordens helter!Smile

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 23 okt 09, 10:21

Jajaja!

Gikk meget bra for Nordens Helter igår kan jeg fortelle, 7 kamper 6 seier og 1 tap!

Syns det var litt dårlig stil av deg og introdusere meg for Virtual pro på en torsdagskveld Wergis ;-)

MEN, kom meg utrolig nok opp på morran idag!

 

Cool


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 23 okt 09, 11:25

Over all forventing! det skal fortsette...

Takk meg hellerTongue out tenk å sitti med gørr kjipe vanlige fifa kamper da? du som utfordra meg først, jeg bare veileda deg inn i en ny verden! en riktig sådanWink

blir mange sene kvelder i vinter.. get used to itCool

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 23 okt 09, 11:32

Hehe!

Jada, en liten takk er vel på sin plass også! Fått et helt annet syn på fifa nå, utrolig mye morsommere å spille som igår ;-)

Vel, jeg er helt utslitt idag, sliter med å holde øya åpne, er ikke bra med 5 timer søvn! Men, det blir nok en del spilling ja! ;D


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 30 mar 10, 21:20

Er det noe sted en kan sjekke ut hvilke pokaler en har vunnet i FIFA10 på PS3? Har alltid vært det tidligere. (Usikker på fifa09 da jeg ikke har testet dette) Er det også noen utfordringer slik det har vært på tidligere spill? Har ikke fått testet det så mye enda da jeg akkruat har blitt far.

---------------------------

Fredd


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 08 apr 10, 14:46

Opprinnelig postet av Fredd

Er det noe sted en kan sjekke ut hvilke pokaler en har vunnet i FIFA10 på PS3? Har alltid vært det tidligere. (Usikker på fifa09 da jeg ikke har testet dette) Er det også noen utfordringer slik det har vært på tidligere spill? Har ikke fått testet det så mye enda da jeg akkruat har blitt far.

Finner du det ikke her da: www.easportsfootball.co.uk 

Er det mange som spiller Fifa 10 på PS3 forresten? Har ikke fått prøvd online-modusen ennå c...

---------------------------

Man blir ikke sint vøttø, bare veldig, veldig skuffet!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f