Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK jakter spiss?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 04 jun 09, 14:01

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Det står faktisk ingen ting på Wikipedia at han er utlånt fra Paulista, 

Tullete påstand. Står tilogmed på norsk... Prøv denne da så ser du at det står at han er ulånt til Fredrikstad fra Paulista.

Éverton Santos da Costa (født 6. januar 1986 i Ponta Grossa) er en brasiliansk fotballspiller som er på lån fra Paulista til Fredrikstad fotballklubb. Everton kom inn som erstatning for Tarik Elyounoussi som dro til Heerenveen. Han scoret sitt første mål for FFK mot Lillestrøm sportsklubb på Åråsen i 2008. Han har nå scoret to mål og det andre målet kom i cupen 2009 mot Nordstrand.

Hehe nå begynner det å bli morsomt, tipper det er en her inne som har skrevet den siden Sealed For nå står det nemlig følgende:

Éverton Santos da Costa (født 6. januar 1986 i Ponta Grossa) er en brasiliansk fotballspiller som er på lån fra Gremio til Fredrikstad fotballklubb. Everton kom inn som erstatning for Tarik Elyounoussi som dro til Heerenveen. ...

Tror neppe det er andre enn Fredrikstad supportere som har vært interessert i å skrive om han på norsk, og det er ikke meg.

 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 jun 09, 14:06

Det er sikkert hotdream som først skriver piss på wikipedia, for senere å linke til wikipedia etterpåCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 04 jun 09, 14:50

En liten kuriositet, jeg sjekka brasilianske forbundet sin transferliste for 2008, det var ikke mindre enn 1176 spillere som gikk ut av landet det åretSurprised 4 gikk til Norge,  og faktisk en nordmann ved navn Christopher Hoftun som  gikk fra Fabril Esporte Clube til IL BroddSealed


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 jun 09, 20:39

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Hehe nå begynner det å bli morsomt, tipper det er en her inne som har skrevet den siden Sealed For nå står det nemlig følgende:

Éverton Santos da Costa (født 6. januar 1986 i Ponta Grossa) er en brasiliansk fotballspiller som er på lån fra Gremio til Fredrikstad fotballklubb. Everton kom inn som erstatning for Tarik Elyounoussi som dro til Heerenveen. ...

Tror neppe det er andre enn Fredrikstad supportere som har vært interessert i å skrive om han på norsk, og det er ikke meg.

 

Morsomt Laughing


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 jun 09, 20:40

Opprinnelig postet av Husgutt

Det er sikkert hotdream som først skriver piss på wikipedia, for senere å linke til wikipedia etterpåCool

Kanskje det det ja. Skriver en del piss her inne du Laughing


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 jun 09, 20:55

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Husgutt

Det er sikkert hotdream som først skriver piss på wikipedia, for senere å linke til wikipedia etterpåCool

Kanskje det det ja. Skriver en del piss her inne du Laughing

Så dere målet til kameraten til Keiko for Mysen? Kanskje det er en ny spiss ?SealedJa, endel piss blir det jo HD Wink


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 jun 09, 21:01

Opprinnelig postet av 1947modell

Så dere målet til kameraten til Keiko for Mysen? Kanskje det er en ny spiss ?SealedJa, endel piss blir det jo HD Wink

Helt klart, noe er jo morsomt da Laughing. Ellers så tror jeg ikke vi får noen ny spiss i sommer. Ihvertfall ikke en som "skal gå rett inn på laget" som det så fint heter.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 05 jun 09, 07:33

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av 1947modell

Så dere målet til kameraten til Keiko for Mysen? Kanskje det er en ny spiss ?SealedJa, endel piss blir det jo HD Wink

Helt klart, noe er jo morsomt da Laughing. Ellers så tror jeg ikke vi får noen ny spiss i sommer. Ihvertfall ikke en som "skal gå rett inn på laget" som det så fint heter.

Personlig så er jeg vel enig med politikken som føres i FFK. Etter " mye turbulens " vil det nok sette seg etterhvert. Det er nok ikke lett å sitte med den økonomiske styringen i disse dager. Ny kvalitetsspiss tror jeg vi må vente lenge på,men vi begynner vel å få et par salgsobjekter som kanskje kan løse problemet vedr tilgang til en kvalitetsspiss.Everton blir jo bedre og bedre så det løsner nok om noen kamper. Gi gutten et par mål så vil han nok forsvare det stadige uttaket.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jun 09, 07:42
Endret: 05 jun 09, 07:46
Endret av: Patrioten

Han har splt 19 kamper, har scoret et mål, det ene målet hjalp jo ikke mye, han har ikke scoret etter det,  hvor mange sjanser skal han få og hvorfor skal han begynne å score nå


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 09, 08:45

Danmark-proffen Anders Østli kan være på vei tilbake til norsk eliteserie og spill i Fredrikstad. hva spiller han da ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jun 09, 08:49
Endret: 05 jun 09, 08:49
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av keiko99
Danmark-proffen Anders Østli kan være på vei tilbake til norsk eliteserie og spill i Fredrikstad. hva spiller han da ?

Du som klager på at linker blir lagt inn to ganger, denne la jeg ut for en "evighet" siden i linketråden ;)

Neida, han spiller vel forsvar, så neppe noen forsterkning på topp.


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 05 jun 09, 09:11

Kanskje FFK skal bli mer nøkterne og se i egne rekker: LINK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 09, 09:13

jeg fant bare ut det at jeg kan ikke spørre i linke tråden og kanskje navnet på denne tråden burde vært: rykter om overganger eller sånt Wink er det snakk om at han spiller stopper, for det har vi behov for.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 05 jun 09, 09:55
Endret: 05 jun 09, 09:55
Endret av: JipJap

Opprinnelig postet av keiko99

Danmark-proffen Anders Østli kan være på vei tilbake til norsk eliteserie og spill i Fredrikstad. hva spiller han da ?

Ander Østli er midtstopper om jeg ikke husker feil.

Edit: Svart på alt ser jeg...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 jun 09, 10:05

Opprinnelig postet av keiko99

Danmark-proffen Anders Østli kan være på vei tilbake til norsk eliteserie og spill i Fredrikstad. hva spiller han da ?

Østli-brødrene var begge store talenter en gang i tiden, og Anders  var nok den som har den største begavelsen fra naturens side, selv om Kristian muligens presterte best på banen. Likevel tok Anders aldri helt det store spranget, og det kan være mange årsaker til det.

Østli har spilt for et av de desidert dårligste lagene i den danske toppserien, og i bunnen der er nivået dårlig. Jeg kan ikke se for meg at han har tatt så store steg siden sist han spilte i FFK.

Anders er er ganske anvendelig spiller, han kan både spille både i forsvar og på topp, men er muligens best som stopper. Dersom man ønsker en potet, så kan det sikkert være noe å tenke på, men jeg kan ikke helt se for meg at dette "prøvespillet" er noe annet enn "takk for sist" og imøtekommenhet overfor en lokal gutt.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 05 jun 09, 10:17

Her er spillerprofilen til Anders Østli om noen skulle være interessert.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 jun 09, 16:16

Anders Østli er dessverre ikke god nok for FFK. Han blir en såkalt squad-player, ikke en slik vi trenger nå hvertfall. Men han er ennå forholdsvis ung, født i 83, og er da 26 år.

Anders Østli mener jeg er klart best som midtstopper. Han kan også spille spiss og høyre back. Han startet jo som spiss i FFK som 16-17 åring under  Håkan Sandberg, og spilte vel også spiss for Lisleby før FFK-tiden. Han har alltid vært et stort talent, husker at han som liten spilte sammen med gutter som var eldre enn seg og gjorde det veldig bra.

Broren hans Kristian er nok raskere og har større arbeidskapasitet, men ikke de samme ferdighetene. Kristian er en typisk indreløper, kan også spille spiss. Mer målfarlig. Han er også tre år eldre. Jeg har spilt sammen med begge to, veldig ålreite typer.

Jeg vil tippe Anders Østli holder omtrent samme nivå som Agim Shabani, kanskje litt svakere.

Konklusjonen er vel at Anders er for dårlig for FFK, men skulle han komme blir han hvertfall ingen dyr spiller.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jun 09, 11:14
Endret: 06 jun 09, 11:24
Endret av: Per Egil

Her er kanskje noe FFK burde sjekke ut.

Fotbolldirekt. http://www.fotbolldirekt.com/dif-blåsta-på-sydamerikansk-kvartett


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 06 jun 09, 12:07

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 jun 09, 12:12

vel da bør du ha drømmer som kan oppfylles for klubben han er i holder plassen i den franke topp ligaen

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3