Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Start (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 09, 13:16
Endret: 30 mai 09, 15:17
Endret av: Patrioten

Sånn som situasjonen har blitt, kan vi glemme en topplassering, hvilken plassering synes dere er realistisk å håpe på, kanskje en 6.plass?


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 30 mai 09, 13:36

Så lenge vi unngår nedrykk og kommer relativt langt i cupen så er det ikke så nøye for min del (håper jo så klart at vi kommer så høyt som mulig). Jeg ser heller på denna sesongen som en mellomsesong hvor det ryddes opp litt og spillet utvikles videre til neste år.

Skal jeg tippe en plass så tipper jeg 8. (uten å ha noen forklaring). Bare det blir litt ro og orden nå så tror jeg FFK kommer sterkere utover. Til tross for begredelige resultater så har vi ikke blitt rundspilt i noen kamper, bortsett fra mot Rosenborg. Jeg hadde sett mørkere på det hvis vi hver runde hadde vært som spillere på et fussball-bord!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 30 mai 09, 18:25

Opprinnelig postet av Patrioten

Sånn som situasjonen har blitt, kan vi glemme en topplassering, hvilken plassering synes dere er realistisk å håpe på, kanskje en 6.plass?

Sorry, garantert nedrykk. Det er for dårlig nå,selv jeg har sluttet å reise på kampene. Penger spart, men hyggen er borte.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 30 mai 09, 18:30

Nedrykk du lissom. Negative gamle apekatt av en medgangs supporter.  Knuser start til mandag vi, og da er vi på vei igjen. Alle får en nedgangsperiode iløpet av en sesong. Vi har hatt vår nå!

---------------------------

Heia FFK


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 mai 09, 18:32

Opprinnelig postet av Lex

Nedrykk du lissom. Negative gamle apekatt av en medgangs supporter.  Knuser start til mandag vi, og da er vi på vei igjen. Alle får en nedgangsperiode iløpet av en sesong. Vi har hatt vår nå!

Hehehehe Laughing, dritgod den.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 mai 09, 13:13

Opprinnelig postet av Lex

Nedrykk du lissom. Negative gamle apekatt av en medgangs supporter.  Knuser start til mandag vi, og da er vi på vei igjen. Alle får en nedgangsperiode iløpet av en sesong. Vi har hatt vår nå!

Apekatt du lissom, den dagen du har lagt bak deg like mang km som meg for å se FFK henger jeg opp vimpelen til ære for deg.Hadde du kjørt 3400 km for å se cupkampen mot Bøler, seriekamp mot Alta i 1. div? Værste opplevelse var da jeg kom til stadion etter 1700 km bak rattet og fikk se at kampen mot Haugesund var utsatt grunnet regn. Jeg kunne fortalt deg mye mer om hva jeg har gjort for å se FFK. Så kall f..... ikke meg for gammel medgangsupporter. Og til Hot Dream; fikk du endelig litt vann på mølla nå ?Ang. Haugesundkampen så ble bilen parkert på Gressvik, fly til Evenes, båt og taxi hjem. Neste helg, fly ned, hente bil og så på kamp. Medgangsupporter ? kjøss mæ i ræva !!!!!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 31 mai 09, 14:10

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Lex

what she said

what he said

Kult hvis dere har lyst til å måle peniser på PM slik at vi andre kan diskutere kampen i denne tråden da..

Blir spennende å se hvordan Start spiller uten Bolanos, da han har vært med og skapt mye for Start. Men samtidig som nevnt har Fevang kommet tilbake der han var en gang, og han nye helten der nede som har stått på rett sted til rett tid. Får håpe det er våre karer som gjør det samme imorgen!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 31 mai 09, 17:00

Opprinnelig postet av 1947modell

Og til Hot Dream; fikk du endelig litt vann på mølla nå ?

Hehehe Laughing, forstod ikke helt den, men du stikker fram nakken innimellom og blir dritsur når noen gir deg ett spark bak. Morsomt spør du meg Laughing.

Ser forøvrig fram til kampen i morra. Har fortsatt trua og setter vi sjansene for en gang skyld så vinner vi. Spillemessig bør vi dominere som vi vanligvis gjør på hjemmebane. Tipper 2-1 Laughing

 


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 mai 09, 19:46

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av 1947modell

Og til Hot Dream; fikk du endelig litt vann på mølla nå ?

Hehehe Laughing, forstod ikke helt den, men du stikker fram nakken innimellom og blir dritsur når noen gir deg ett spark bak. Morsomt spør du meg Laughing.

Ser forøvrig fram til kampen i morra. Har fortsatt trua og setter vi sjansene for en gang skyld så vinner vi. Spillemessig bør vi dominere som vi vanligvis gjør på hjemmebane. Tipper 2-1 Laughing

 

Synes det er bedre å stikke fram nakken enn ræva; da kan det bli surt Innocent. Ellers så har denne dagen vært preget av dårlig vær her oppe, men det værste er at det ikke finnes plass på fly fra Evenes imorra. Forslaget til laget fra deg gir grobunn til optimisme, men seieren blir nok større. Everton scorer 2Laughing. Hvis Lex eller du kommer med " hvorfor bestilte du ikke tidligere" så hadde jeg ingen mulighetSealed, men min plass er godt tatt vare på av en skikkelig optimist (og sponsor).Lykke til imorra guttær. På lappen til norsk tipping har jeg HU og det holder.Laughing.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 30 mai 09, 19:39

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Patrioten

Sånn som situasjonen har blitt, kan vi glemme en topplassering, hvilken plassering synes dere er realistisk å håpe på, kanskje en 6.plass?

Sorry, garantert nedrykk. Det er for dårlig nå,selv jeg har sluttet å reise på kampene. Penger spart, men hyggen er borte.

Du får vaske bilen da, vet du....er hyggelig det også..!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 09, 20:29
Endret: 31 mai 09, 10:10
Endret av: Patrioten

Eller henge ut vimplenSealed


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 mai 09, 21:45
Endret: 30 mai 09, 21:46
Endret av: Willy Renè

Opprinnelig postet av Patrioten

Eller hegge ut vimplenSealed

Jeg skal IKKE hegge ut vimpelen, jeg skal på kamp!

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 mai 09, 10:50

vgtv: dem har troa på FFK

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 mai 09, 19:29

Opprinnelig postet av Willy Renè

Jeg kan ikke forstå at du velger Barsom, som har vært en tragedie hittil i år, foran Ramberg som har storpsilt i flere kamper. Synd at mange kun ser når Ramberg har en dårlig del av en omgang, og ikke ser når han briljerer. Min påstand er at Ramberg er en mye bedre fotballspiller enn både Barsom og Gashi.  Gashi er en terrier, ja, men SPILLER han fotball, eller opptrer han som om fotball er en individuell idrett ?

Jeg har vel heller ikke sagt noe annet. Men jeg tror det er større sansynlighet for at Barsom går foran Ramberg. Og jeg tror ikke Ramberg blir satt på høyre kant! Selv om det ikke er noe mer som gleder meg hvis Ramberg gjør det bra!

Har jo trossalt Ramberg som inspirasjon i bandnavnet vårt :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 25 mai 09, 10:59

Dette blir ett spennende laguttak.

Staw er vel fortsatt soleklar i mål, men på den annen side kunne vel også Bråthen fått en sjanse.

PAC bør være klar på høyre back, særlig hvis det da er avklart om han blir tilbudt ny kontrakt.

Ellers er vel Martinsen, Piroija og Wallace klare.

På midtbanen er vel Gashi og Kvisvik ganske selvfølgelige. De andre to kan være Thomassen, Ramberg, Askar, Wehrman, Elvestad og Barsom. Lala kan brukes på høyre kant men er nok ikke med i noen startoppstilling enda. Jeg håper vi ikke starter med noen spillere som er på vei ut.

På topp blir det vel Gardar sammen med Everton eller Dominic.

 

Start burde være overkommelig motstand på hjemmebane.

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 25 mai 09, 11:10

Start har ikke tapt på bortebane ennå så jeg er litt mer usikker der.

Dessuten har dem en tendens og skåre rett før slutt......


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 mai 09, 11:41
Endret: 25 mai 09, 11:41
Endret av: Bob Page

Start har heller ikke vunnet i Fredrikstad siden 2005... vi slo dem 4-0 og 3-2 i 06 og 3-0 i 07, men dette er overaskelsenes sesong, så man vet aldri.

Det beste vi kan stille etter min mening er

Staw

PAC (hvordan er ståa med Agim ?)-Vidar-Raio-THommasen

Askar-Gashi-Ramberg-kvisvik

Gardar - ???

 

Litt merkelig, men vi snakker faktisk 6poengskamp igjen.. Lenge siden sist detta..

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 25 mai 09, 12:22

Siden laget har sviktet så totalt er det kanskje på tide å la andre slippe til. Vet at folk ikke liker dette utaket men andre bør få prøve seg, derfor foreslår jeg

 

                    Staw

PAC   Raio    Vidar   Askar

Lala  Ramberg  Elvestad  Thommasen

          Gardar  trulsen

 

 


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 25 mai 09, 12:46

Hvordan er Thomassen på midten? (Er ikke det hans egentlige posisjon?) Og nærmer Lala seg nivået? BB sist så jeg..

Isåfall høres dette spennende ut:

                Staw
PAC - Vidar - Raio - Askar
Lala - Gashi - Thomassen - Kvisvik
        Gaardar - Everton

Med Kvisvik/Gashi/Staw/Raio som kæptn.

Barsom kan ta med pledd til seg og Wehrman, blir fort kaldt på benken...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 mai 09, 13:55
Endret: 25 mai 09, 14:06
Endret av: keiko99

Er enig i at Barsom kan ta med pledd til seg og Wehrman, blir fort kaldt på benken... :)

 Sånn vil jeg ha det:

Staw
PAC - Vidar - Raio - Askar
Lala - Gashi - Ramberg - Kvisvik
        Gaardar - Everton eller Dominic

 

 

Dommer       Brage Sandmoen, Nesbru
Assistentdommer 1     Geir Åge Holen, OSLO
Assistentdommer 2     Reidar M. Gundersen, ASKER
4. dommer     Christian Moen, BLYSTADLIA
Dommerveileder     Einar Halle, MOLDE

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340