Husk meg
Brukernavn
Passord

2. runde NM: Drøbak/Frogn - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 28 mai 09, 19:53

live til f-b.no sier:

Mål Fredrikstad 1 - 2 Amin Askar. Målgivende pasning Joackim Thomassen. ^^


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 mai 09, 19:56

Ja, vi var heldig. Syns faktisk D/FF hadde fortjent å vinne den kampen.... Trulsen er vel ferdig i FFK etter denne kampen.  Totalt usynlig...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 mai 09, 20:00

Han er nok i FFK bare pga en gal far...


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 28 mai 09, 20:01

Igjen en kamp preget av dårlig FFK spill. Tidligere har Grønhagen forklart dårlig spill med at motstanderne legger seg bakpå, hva er omkvedet nå. Vi burde ha kraft til å bryte igjennom et forsvar fra bunn i 2. div

Takk Askar for målet :-) ellers synes jeg dette var rene sorgen. Hørte supporterne synge "møkkalag" og "rykker ned" - forståelig - det var ingen sjarmerende fotball FFK presterte.

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 mai 09, 20:01

Drøbak treneren er ikke helt fornøyd med at vi fortsatte å spille og scoret når de hadde en mann liggende


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 mai 09, 20:02

vi må opp MANGE hakk for at vi skal klare oss iår.. etter dagens kamp er jeg bare oppgitt.. Pleier som regel å være optimist og ha trua.. men etter den omvisninga her så er dette IKKE bra

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 09, 20:03

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Drøbak treneren er ikke helt fornøyd med at vi fortsatte å spille og scoret når de hadde en mann liggende

Har forståelse for at de reagerer på det, men det skal FFK bare hoppe og drite i. Det er opp til dommeren å stanse spillet. Når reglene først har blitt sånn, og man oppfordrer fra øverste hold om å la dommeren ta seg av disse avgjørelsene, så blir det teit å kritisere et lag som spiller videre slik man skal.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 mai 09, 20:04

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Drøbak treneren er ikke helt fornøyd med at vi fortsatte å spille og scoret når de hadde en mann liggende

Dommeren bestemmer. Dermed basta!! Står ikke noe sted at man skal spille ballen ut over sidelinja når en spiller ligger nede. Ved hodeskade derimot skal dommeren blåse av kampen!! Blir oppgitt merker jeg. Ellers var han en kul fyr.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 mai 09, 20:07

Nei det er jo sant at man oppfordrer til å spille til dommeren blåser, selv om vi ofte ser at man slår ut ballen...
Tegan gikk ut pga feber og vondt i brystet, håper han kommer seg raskt.


pawl

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 28 mai 09, 20:10

Tipper vi får en VIF-sesong i år. Elendig serie og cupgull!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 mai 09, 20:11

Forstår at de reagerer. Selv om det oppfordres til å la dommeren bestemme om spillet skal stansen, er det fortsatt praksis at spillere av og til sender ballen utover sidelinjen når med- eller motspillere ligger nede. FFK gjorde det også tidligere i kampen da en DIF-spiller lå nede skadet.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 28 mai 09, 20:12

Kan noen forklare meg hvorfor man byttet Trulsen mot Wehrman?? Jeg forsto at Trulsen ikke spilte en god kamp, men hva er logikken i et slikt bytte når det er få minutter igjen og stillingen er 1-1 ???


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 mai 09, 20:13

Jeg forstår ikke at de reagerer. Nå må vi snart slutte med tullet å sparke ut ballen for alt mulig.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 28 mai 09, 20:17

sånn det hørtes ut på radion så lå det spillere nede med krampe ganske hyppig de siste 10 min? Isåfall blir det jo bare dumt å klage på det.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 mai 09, 20:38

Opprinnelig postet av Costanza

Forstår at de reagerer. Selv om det oppfordres til å la dommeren bestemme om spillet skal stansen, er det fortsatt praksis at spillere av og til sender ballen utover sidelinjen når med- eller motspillere ligger nede. FFK gjorde det også tidligere i kampen da en DIF-spiller lå nede skadet.

 

Du peker på at FFK er inkonsekvente. Det er det ikke noe å si på. Det virker litt hyklersk når FFK kun spiller ut ballen tilsynelatende iht fair play når det passer dem best selv. Det innebærer i alle fall for min del at de ikke skulle spilt ut ballen på den tidligere situasjonen også. Selv om det ikke virker moralsk riktig så bør regelverket følges fortrinnsvis.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 mai 09, 20:40

Opprinnelig postet av pawl

Tipper vi får en VIF-sesong i år. Elendig serie og cupgull!

 

Som i 2006 mener du ?

TV2 pling er lovelig sent ute. Først nå fikk jeg D/F - FFK 1-2...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 28 mai 09, 20:41
Endret: 28 mai 09, 20:42
Endret av: Jens G Best

Opprinnelig postet av Fjedjik

Hørte supporterne synge "møkkalag" og "rykker ned" - forståelig - det var ingen sjarmerende fotball FFK presterte.

Vel..

Jeg ble ganske provosert en liten stund av at noen sang "møkkalag!". Helt til jeg klarte å tyde den gjørmete lyden litt bedre, de sang nemlig "Drøbak/Frogn"..

Riktignok til melodien av den mer kjente låta "møkkalag, møkkalag, møkkalag", og rent fonetisk er det jo ikke så langt fra Drøbak til møkk. Derav misforståelsen.

"Rykker ned" var nok korrekt, men de også hadde en spillersang til en ved navn "Didriksen" eller no, fortsatt på den samme melodien som de var ganske så glad i.

 

Tror jeg ihvertfall, om jeg klarte høre riktig?

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 28 mai 09, 20:50

Opprinnelig postet av Shadar

Du peker på at FFK er inkonsekvente. Det er det ikke noe å si på. Det virker litt hyklersk når FFK kun spiller ut ballen tilsynelatende iht fair play når det passer dem best selv. Det innebærer i alle fall for min del at de ikke skulle spilt ut ballen på den tidligere situasjonen også. Selv om det ikke virker moralsk riktig så bør regelverket følges fortrinnsvis.

problemet er at enkelte lag benytter dette for å drøye tiden, ligger nede, motstander spiller ballen ut...innkast og et langt spark ned til keeper, og de må begynne på nytt.

Et annet element er at kramper ofte oppstår i slutten av kampene og spillerne ligger oftere og oftere nede. Derfor var det etter mitt skjønn greit når Kvisvik gikk ballen over linja grunnet skadet spiller, mens det var greit at de spilte videre på slutten hvor utslitte DFI så gresset som sin beste venn

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


pawl

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 28 mai 09, 20:53

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av pawl

Tipper vi får en VIF-sesong i år. Elendig serie og cupgull!

 

Som i 2006 mener du ?

Hehe, det har du jo helt rett i.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 mai 09, 21:17

Har ikke hørt eller sett noe fra kampen. Men at Tegstrøm scorer er jo bra. Selv om jeg er den eneste her inne som vil at han skal spille, betyr vel ikke det nødvendigvis at han er for dårlig for FFK?



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340