Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: VIF - FFK (9. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mai 09, 17:22

Rey.. når du snakker om rare ting... Da tror jeg du skal se på keepere som er mye mere erfarende en lasse... skal jeg nevne:jarstein, knutsen og Myhre.. kan vel si dem sto for rundens keeper tabber..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 12 mai 09, 19:25

Opprinnelig postet av Rey

Men et poeng har han. Lasse har gjort en del flere rare ting i år enn han gjorde i fjor på samme tid. De første kampene slapp han ballen veldig lett, men det ser ut til å ha blitt bedre i de siste kampene

Men å bytte ut keepern som har sluppet inn minst i år (sammen med Dahlin), blir for dumt.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 12 mai 09, 19:37

Det er jeg helt enig med deg i, jeg argumenterer absolutt ikke for bytte av keeper.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 12 mai 09, 20:01

Opprinnelig postet av Rey

Det er jeg helt enig med deg i, jeg argumenterer absolutt ikke for bytte av keeper.

Lasse Staw må da være bombesikker i FFK-elleveren, allt annet ville jo være en skandale ! (Bortsett fra skade da, men der er kvoten til FFK oppbrukt)

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 mai 09, 21:48

11.000 billetter solgt så langt.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 12 mai 09, 22:19

I treningskampene var han dårlig. Men etter tippeligastart har han vært blandt de beste keeperene i serien.

Så Tv2 hadde han og bugge pettersen som kandidater til det beste laget til nå

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 13 mai 09, 11:41

Opprinnelig postet av hasse33

Sette ut en Kvisvik i kjempeform.....mannen jobba jo faktisk bakover på banen i Tromsøkampen til og med i den 87. minutt.....nei Kvisvik må være med!

Helt enig.

Man kan ikke sette ut banens to beste fra siste seriekamp. Ergo bør både raymond og Hansi være selvskrevne.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 13 mai 09, 11:48

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Man må jo selfølgelig synge på øvre del også! Jeg drar til Ullevål pga en ting: å synge for laget, hjelpe de til seier.    Andre drar dit fordi de vil se kampen.  Så for de som ikke skal synge, hvorfor ikke bare bli hjemme og se den på tv, så andre syngene supportere (som kanskje ikke har fått tak i billett), få plassen deres isteden?

Om bare syngende supportere skal være på kamper, kan jeg med stor sannsynlighet love deg at FFK går dundrende konkurs. Hvermannsen som betaler sin bellett, er like viktig som froskene som hopper i 90 minutter

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 13 mai 09, 11:48

Noen som vet sånn ca hvor mange billetter det er igjen på Vg nedre?

---------------------------

Det er ikke flaut å synge, folkens! Noen ganger virker det som folk tror det:O

Dont take life too serious, you'll never get out allive.


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 13 mai 09, 18:02

Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Man må jo selfølgelig synge på øvre del også! Jeg drar til Ullevål pga en ting: å synge for laget, hjelpe de til seier.    Andre drar dit fordi de vil se kampen.  Så for de som ikke skal synge, hvorfor ikke bare bli hjemme og se den på tv, så andre syngene supportere (som kanskje ikke har fått tak i billett), få plassen deres isteden?

Om bare syngende supportere skal være på kamper, kan jeg med stor sannsynlighet love deg at FFK går dundrende konkurs. Hvermannsen som betaler sin bellett, er like viktig som froskene som hopper i 90 minutter

Stjernengutt, kall de hoppende, syngene supporterne hva du vil du. Det jeg mener her er at det er mangler på de. Hadde alle synget, hoppet og støttet laget hadde vi nok ikke gått konkurs nei, vi hadde nok hjulpet laget fram til seier, gang på gang. Og seier resluterer vanlighvis ikke i konkurs. :O Og ikke prøv å si at de sittende menneskene(som ofte klager) er like viktig og betydningsfulle som de som hopper, synger og gir alt for laget. (Som også betaler)

---------------------------

Det er ikke flaut å synge, folkens! Noen ganger virker det som folk tror det:O

Dont take life too serious, you'll never get out allive.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 mai 09, 19:28
Endret: 13 mai 09, 19:43
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW
Stjernengutt, kall de hoppende, syngene supporterne hva du vil du. Det jeg mener her er at det er mangler på de. Hadde alle synget, hoppet og støttet laget hadde vi nok ikke gått konkurs nei, vi hadde nok hjulpet laget fram til seier, gang på gang. Og seier resluterer vanlighvis ikke i konkurs. :O Og ikke prøv å si at de sittende menneskene(som ofte klager) er like viktig og betydningsfulle som de som hopper, synger og gir alt for laget. (Som også betaler)

At det går an å overvurdere sin egen betydning som Sing&Jump gjør!

Det irriterer meg at jeg skal bli sett på som en annenrangs supporter, bare fordi jeg ikke står og hopper og hyler hele tiden. Jeg har faktisk 3 sesongkort, går på alle kamper uansett vær, går aldri hjem før etter at dommeren har blåst for full tid, har stor glede av å gå på kamp, og bidrar med heiarop og jubel. Hvis du tror FFK greier seg med en gjeng som hopper og synger hele tiden tar du feil. Enig med Stjerjnengutt.

Til alle i Plankehaugen:  Vi heier på det samme laget som dere !!!!!!, slutt og klag på alle oss andre. og har dere hørt om noe lag hvor alle, absolutt alle har samme supporteradferd ?

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 09, 19:49

Hadde vært spennende med 2-300 hoppende og syngende supportere (for fler er det jammen ikke) på stadion Sing&JumpFTW. Så kan resten av oss holde oss hjemme. Det hadde vært konge!

I samme slengen kan vi lage en låt som heter 12.000 tomme seter, og leie inn et dårlig rap/hiphop-band til å synge sangen.

Nei takk, vi får være glad for alle supporterne vi har. Både de hoppende, syngende, klappende og rolige. Nå må det jammen bli slutt på rangering av supportere. Yell


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 13 mai 09, 19:51

vil bare presisere at sing&jumpFTW kun kan snakke for seg sjøl og sine meninger.........

han har INGEN !! talsrett for andre ph medlemmer som meg og andre som vel syntest "vanlige" tilskuere er vel så viktig som alt mulig annet.

TAKK

---------------------------

jaddajadda


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 mai 09, 19:54

You're all individuals!

 

 

I'm not.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 mai 09, 20:49
Endret: 13 mai 09, 20:50
Endret av: endre

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW
Man må jo selfølgelig synge på øvre del også! Jeg drar til Ullevål pga en ting: å synge for laget, hjelpe de til seier.    Andre drar dit fordi de vil se kampen.  Så for de som ikke skal synge, hvorfor ikke bare bli hjemme og se den på tv, så andre syngene supportere (som kanskje ikke har fått tak i billett), få plassen deres isteden?

Hvilken rett har DU til å si dette?
"Jeg drar til Ullevål pga en ting: å synge for laget, hjelpe de til seier." Du kunne ha stoppa der, så kanskje noen hadde tatt argumentasjonen din seriøst. Liker ikke å dra opp alder i en diskusjon, men jeg regner med at (håper) det er det som er grunnlaget ditt til en slik tåpelig uttalelse.

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW
Stjernengutt, kall de hoppende, syngene supporterne hva du vil du. Det jeg mener her er at det er mangler på de. Hadde alle synget, hoppet og støttet laget hadde vi nok ikke gått konkurs nei, vi hadde nok hjulpet laget fram til seier, gang på gang. Og seier resluterer vanlighvis ikke i konkurs. :O Og ikke prøv å si at de sittende menneskene(som ofte klager) er like viktig og betydningsfulle som de som hopper, synger og gir alt for laget. (Som også betaler)

Her starter du bra, men hopper nok engang utenfor en bru, hvor det er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ned til vannet. Idèen er fin den om å ha en hel stadion som synger og danser med, men når man ikke får med et "lite" supporterfelt, er veien lang å gå. Ihvertfall med frontalangrep som setter deg selv på pidestall. Spesielt mot folk som har gått på stadion minst like lenge som du har levd.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 mai 09, 20:55

All ros til de som velger å synge og hoppe og lage god stemning på stadion, uten dem hadde mye av gleden ved å gå på kamp vært borte!

Likevel betyr det ikke at de skal være noe "mer verdt" enn oss andre som går på stadion. Personlig går jeg på kamp for å se på selve spillet, og synger ikke. Likevel føler jeg meg akkurat like mye verdt som alle andre på stadion. :-)

Oppfordrer Sing&Jump til å hoppe og synge for alle de som ikke gjør det, så han kompanserer!


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 13 mai 09, 21:27

jeg er enig med sing&jump til en viss grad, jeg mener at alle som står på plankehaugen feltet skal synge, hoppe og støtte laget på denne måten. det er jo derfor det heter supporterklubb, og det er jo også derfor vi har billigere billetter på det feltet. man "betaler" med sang, hopp og annen verbal og visuel støtte!


MEN klubben trenger også de vanlige, rolige sittende supporterne som er på stadion, for å få inn på inntekter, så de som sitter på langsidene er viktige, og bidrar jo også med sitt, på sin måte

men på borteturen så er det som regel bedre stemning enn på hjemmekamper ( kanskje grunnet alkohol, hehe) så mot Vål`enga oppfordrer jeg ALLE til å STÅ i VG-Nedre og bli med på å synge,hoppe å gå bananas, gammel som ung ! LA oss gi laget den støtten de fortjener, og la oss gruse Enga og Klanen på deres egen arena !!

FORZA RØDHVIT ! 

---------------------------

ULTRASFREDRIKSTAD!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 mai 09, 23:29

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Stjernengutt, kall de hoppende, syngene supporterne hva du vil du. Det jeg mener her er at det er mangler på de. Hadde alle synget, hoppet og støttet laget hadde vi nok ikke gått konkurs nei, vi hadde nok hjulpet laget fram til seier, gang på gang. Og seier resluterer vanlighvis ikke i konkurs. :O Og ikke prøv å si at de sittende menneskene(som ofte klager) er like viktig og betydningsfulle som de som hopper, synger og gir alt for laget. (Som også betaler)

Hoppende og syngende supportere er det ingen feil på nei. Innleggene dine gjenspeiler forhåpentligvis ikke nivået. Hvem som er viktigst av tilskuere på kamp vet jeg ikke, men de som hopper og synger en hel kamp utgjør vel maximum 1 prosent av den totale tilskuermengden på kampene.Det blir jævlig dyre billettter om inntektene til klubben skal ligge på samme nivå med bare syngerne tilstede på kampene. Jeg personlig er interessert i å se fotball live. Skal jeg synge så melder jeg meg heller inn i kor.. Cool Du føler deg som en viktigere tilskuer du ja. Jeg må leLaughingLaughing


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 13 mai 09, 23:53

Er det ikke sånn med alle tenåringer med stemmeskifte og kviser i trynet, de tror de er verdens midtpunkt samtidig som de tror de er verdens tøffeste......Wink

Tror nok at de hardbarkede gutta som har vært ute en vinterkveld før, er å finne alle andre steder enn der BRH er....!!!

 

 

 

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 14 mai 09, 00:02

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Er det ikke sånn med alle tenåringer med stemmeskifte og kviser i trynet, de tror de er verdens midtpunkt samtidig som de tror de er verdens tøffeste......Wink

Tror nok at de hardbarkede gutta som har vært ute en vinterkveld før, er å finne alle andre steder enn der BRH er....!!

Unødvendig å dra inn BRH i denne diskusjonen her!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f