Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Tromsø (8. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 mai 09, 23:18

Opprinnelig postet av Bob Page

 

Staw

Askar     Martinsen     Piiroja    Wallace

Barsom   Borges     Ramberg  Thommasen

Trulsen - Everton

 

Ev.

Staw

Askar     Martinsen     Piiroja    Wallace

Pachajyan  Borges     Ramberg  Barsom

                            Kvisvik

                            Everton

Tror ikke Barsom og Levon starter... Barsom holder ikke i 90 min og Levon holder ikke målWink. Ikke Trulsen heller..


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 mai 09, 23:37

Opprinnelig postet av HotDream

 

 

Tror ikke Barsom og Levon starter... Barsom holder ikke i 90 min og Levon holder ikke målWink. Ikke Trulsen heller..

 

Syns det er bedre å kjøre Barsom tom for så å bytte ham ut hvis han ikke klarer 90. Heller sette fart med en gang og kanskje få en tidlig ledelse enn å gjøre slik som på Lerkendal, da vi måtte jage utlinking. Da ble det bedre pasningsspill fremover så og si med en gang han kom inn... Ang Trulsen, hvilken annen spiss har vi som leverer da ? Gardar kan kanskje starte hvis han er skadefri og i form, men Tegan syns jeg har fått nok sjangser fra start. Han kan heller komme inn som supersub og avgjøre kampen mot slutten. Syns vi i år bør satse mer på de unge pga økonomien. Toget for en toppplassering i år er etter min mening gått for lengs, og da kan vi heller kjøre inn fremtidens spillere som Trulsen... Levon fra start er vel mangel på kantspillere. Barsom er best på venstre kant og Thommasen funker ikke like bra på høyre. Hvis PAC er klar for kamp i morgen, vil jeg da ha kjørt Askar frem som høyrekant og hatt Barsom på venstre.

---------------------------

Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 06 mai 09, 23:50

mener det er på tide å gi dominic sjangsen nå. han skorte noen mål i vinter. det er bedre enn noen andre har gjort. syns det er merkelig at vi ikke lar han få noen min på banen. selvom han ikke starter så kan han komme inn etter 60 min.

staw

askar           martinsen         raio         wallace/thomassen

barsom         borges          wehrman       kvisvik

                    gardar         everton

 

bytter      ramberg-barsom

                everton-tegan

 


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 04 mai 09, 21:04

Staw

 

Askar  -  Marthinsen  -  Rajio  -  Thommassen

 

Barsom  -  Ramberg  -  Borges  -  Kvisvik

 

Tegstrøm  -  Everton

 

Med manko på spisser å sette inn må Everton få plass slik at vi får 4-4-2. Håper med dette laget at Ramberg kan komme litt mer til sin rett sentralt. Kasey er ute av mitt lag og jeg håper trenerteamet er av samme oppfatning.

Mot Tromsø må det satses offensivt, ikke bare fordi vi trenger 3 poeng, men også fordi laget nå har behov for å vise seg frem for publikum fra en mye bedre side enn tidligere i sesongen!

 

Lykke til!!

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 mai 09, 22:29
Endret: 03 mai 09, 22:31
Endret av: HotDream

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ønsker dette laget:

                                  Staw

Askar         Martinsen     Piroija    Thomassen

Kvisvik       Elvestad       Borges   Barsom

                    Everton         Tegström/Gardar

Er Wallace skadet enda? Viss ikke så kan vi bruke Thomassen i Gashi-rollen på sentral midtbane. Ellers er jeg enig i laget ditt om du bytter side på Barsom/Raymond..


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 03 mai 09, 22:36

Noen som vet når Wallace er tilbake?



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340