Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Rosenborg - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 mai 09, 09:58

Opprinnelig postet av Patrioten

Føler etter at Zoran forsvant, så har liksom lysten  forsvunnet bde til det ene og det andre med Plankehaugen

 

Ja ikke sant.. Og Kristin Halvorsen er skyld i finanskrisa. Herregud, Plankehaugen har vel vært på tur med mange, både før og etter Zoran, eller hva? Som økonomien går i bølger, går også interessen  for fotball opp og ned, den største "hypen" har lagt seg, og interessen vil dale, uavhengig av tiltak fra NFF, men de kan selvsagt begrense tapet av  interesse. At de innfører 16-lagsserie, hjelper jo ikke akkurat på da.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 mai 09, 14:16

Laget blir nok Levon på kanten. Everton starter på benken og Ramberg i den mellom rolla. Ellers som sist...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 mai 09, 14:19

Staw

Askar, Piiroja, Martinsen, Thomassen

Pachajyan, Wehrman, Gashi, Kvisvik

Ramberg

Tegström

Dårlig magefølelse i dag...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 03 mai 09, 14:23

Er dette bekreftet lag, Holters?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 mai 09, 14:29

Opprinnelig postet av Holters

Staw

Askar, Piiroja, Martinsen, Thomassen

Pachajyan, Wehrman, Gashi, Kvisvik

Ramberg

Tegström

Dårlig magefølelse i dag...

da er vi to.. aldri hatt så dårlig magefølese som idag..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 03 mai 09, 14:32

I dag blir det seier og Tegstrøm-show gitt! Cool

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 03 mai 09, 14:56
Endret: 03 mai 09, 14:57
Endret av: Espen

Tror nok kampen i dag blir et typisk "se bak resultatet"-oppgjør for FFKs suportere... Er dessverre innstilt på tap, så jeg har forberedet meg mentalt på å i stedet finne andre interessante ting å fokusere på enn målprotokollen...

Kan Kasey endelige heve seg? Hvordan går det med avslutningene til Everton - nærmer han seg målstengene? Kan Lasse Staw befeste posisjonen som en av ligaens bedre keepere - og sette Rune A. i skammekroken? Vil Rajo klare å demme opp i lufta også hvis Iversen spiler? Og hvordan blir kampledelsen til Grønis underveis? 

Men jeg hegner samtidig om et ørlite håp om uavgjort? Vi har jo hatt et merkelig tak på bartene de siste årene. Kanskje er ikke miraklenes tid likvel over...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 03 mai 09, 15:09

Det har skjedd større mirakel en at FFK slår RBK, så det er ikke utenkelig at de greier det.

Håper wherman greier seg bedre i dag. Gjør han ikke det håper jeg han byttes ut etter 20 min.

Så en ting til... I dag er den dagen FFK plutselig ikke har spissproblem. 2 av tegan+1 av everton.

Kronen på verket blir når Borges banker inn det 4. fra 30 meter;)

FFK vinner 4-2 Optimist? Litt kansjeLaughing

 

---------------------------

Heia FFK


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 mai 09, 16:05

I dag blir det seier. Etter sist kamp så gikk det opp et lys for gutta. Tror de nå skjønner at det må jobbes hard og tapet mot AaFK svir nok for spillerne. Så tipper lysten til å heve seg mange hakk er stor i dag, selv kasy virket neste som sitt gammle jeg etter kampen vel og merke. Så i dag har jeg klokketro på seier. tipper 3-1 sier i dag til FFK


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 03 mai 09, 17:17
Endret: 03 mai 09, 17:19
Endret av: tgtgtgtg

Jeg er nesten sikker på RBK seier

Det KAN ikke bety annet en at FFK vinner for jeg er kansje norges dårligste tipper.

 

PS. Ser noen spør om Raio vil klare å demme opp for Iversen.  Jeg kan ikke skjønne noe annet

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 03 mai 09, 17:27

100% sikker på tap i dag. Kan ikke se annet enn at vi skal bli sendt hjem som slakt. Uff, er nesten der at jeg kvier meg for å se kampen i dag.

---------------------------

Alltid FFK!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 mai 09, 17:28

Opprinnelig postet av Lex

Det har skjedd større mirakel en at FFK slår RBK, så det er ikke utenkelig at de greier det.

Håper wherman greier seg bedre i dag. Gjør han ikke det håper jeg han byttes ut etter 20 min.

Så en ting til... I dag er den dagen FFK plutselig ikke har spissproblem. 2 av tegan+1 av everton.

Kronen på verket blir når Borges banker inn det 4. fra 30 meter;)

FFK vinner 4-2 Optimist? Litt kansjeLaughing

 

Herlig innstilling!!! Laughing


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 mai 09, 17:49

Håper virkelig det løsner for Everton snart! Hvorfor ikke i kveld mot RBK??

Han kan jo bli den nye RBK-dødaren Cool

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 mai 09, 17:54

Angående Iversen er jeg ikke spesielt redd for ham i oppspillsfasen, der tror jeg Piiroja bør ha full kontroll. Jeg er derimot desto mer bekymret for ham på innlegg. RBK er gode på å komme rundt på kant og få slått innlegg.

Inne i boksen er da Iversen veldig smart i løpene sine og legger seg ofte langt bak i feltet hos en av sidebackene(faktisk for en gangs skyld enig i TV2s analysering). Våre sidebacker er ikke spesielt gode på hodet, pluss at Iversen er en bra hodespiller. Kan fort bli et mål den veien.

Angående Èverton så starter ikke han kampen. Men kanskje han kan komme inn og score, GurrBass. :)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 mai 09, 18:05

kasey igjenYell

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 mai 09, 19:25

Bekreftede lagoppstillinger:

Fredrikstad(4-4-1-1):

Staw- Askar, Piiroja, Martinsen, Thomassen- Pachayan, Wehrman, Gashi, Kvisvik- Ramberg- Tegström

Rosenborg(4-4-1-1):

Jarstein- Lustig, Stadsgaard, Demidov, Dorsin- Skjelbreid, Annan, Tettey, Sapara- Iversen- Prica

Noe usikker på hvordan de stiller på midten. Men tipper det blir noe sånt. Evt. at Annan og Tettey er litt defensive mens Skjelbreid og Sapara er offensive og litt smalere enn rene kanter. Blir nok smale kanter uansett, for backene er gode til å komme rundt..


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 03 mai 09, 19:29

Blir litt forvirra av dette laguttaket jeg....Ramberg og Wehrman med igjen etter minst to møkkakamper på rad??? 


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 mai 09, 19:29

Opprinnelig postet av Lemmy

Angående Èverton så starter ikke han kampen. Men kanskje han kan komme inn og score, GurrBass. :)

 

Da satser vi på det... Men stiller et lite spørsmålstegn ved Levon.. Syntes desverre ikke at han har utrettet stort for oss så langt... Men,alt kan snu! Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 mai 09, 19:34

Helt enig med deg angående Levon. Han har ikke overbevist meg.. Han har èn finte, og det er å løpe på utsiden av backen. Nei, huff..

Og at de klarer å ta ut Èverton i en kamp som dette hvor et oppspillspunkt er viktig. Har ikke trua i dag!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 mai 09, 19:42

Ser ut som vi slipper Sapara i hvert fall. Hinket av banen på oppvarmingen.

Ser for øvrig at enkelte FFK-spillere har fått klippekort på laget, og det skuffer meg.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f