Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Rosenborg - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 apr 09, 21:27

Opprinnelig postet av keiko99

Jeg tror det var noen tiligere som sa det at Joachim Thomassen er ekstremt venstre bent slik at han ikke passer som høyre Back...

Ok


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 apr 09, 21:32

Opprinnelig postet av keiko99

Jeg tror det var noen tiligere som sa det at Joachim Thomassen er ekstremt venstre bent slik at han ikke passer som høyre Back...

Når vi så ham på vback mot AAFK så skjønner ikke jeg at vi skal sette ham på høyre, så enig med deg.  Skulle vært spennende med Thomassen på vback og Wallace på vkant.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 apr 09, 21:41

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Det som er helt sikkert er at de må løpe mye mer...

Her treffer du spikeren på hodet etter min mening, Ziggy. I fjor var FFK gode til å løpe defensivt, og hadde en av de mest oppofrende og løpssterke midtbanene i hele Tippeligaen. Etter min mening var måten midtbanespillerne jobbet for hverandre hovedgrunnen til at FFK tok sølv.

I år hadde jeg håpet at FFK skulle utvikle flere og bedre løp uten ball. Det har dessverre ikke skjedd. Når den defensive løpinga har blitt litt dårligere enn i fjor, er det skummelt. Men det er like viktig at vi har gode løp for å hjelpe medspillerne våre.

Det mener jeg er en trend i Tippeligaen forøvrig også. Altfor ofte spilles det langt mot en spiss fra forsvarsfireren. I FFK savner jeg to spisser hvor en kommer i møte og en går i bakrom. Jeg savner også en sentral midtbanespiller som er god til og glad i å møte når forsvarsspillerne har ballen. Så muligens en tendens til det hos Borges mot Aalesund.

I tillegg bør vi ha en offensiv midtbanespiller som kan støtte oppunder spissene, og kanter som er litt mer frie. I FFK er venstrekanten(bare et eksempel) altfor ofte kun venstrekant. Jeg savner kanter som er litt mer kreative i løpene sine.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 01 mai 09, 00:56
Endret: 01 mai 09, 10:52
Endret av: FFK pra sempre

Jeg har bare en ting å si, vi trenger agressivt press gjennom 90 minutter.
Det handler kun om holding og kondisjon. Og etter hva Grønis la opp til i vinter med fokus på hardere trening, burde vi ha mer enn nok løpsstyrke.  Hvis ikke lurer jeg på hva de har drevet med, trening med fokus på samhandling og passningspill kan det i alle fall ikke ha vært. Werhmann er selvfølgelig noe unnskydt pga skade men...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 01 mai 09, 11:04

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Patrioten

Føler etter at Zoran forsvant, så har liksom lysten  forsvunnet bde til det ene og det andre med Plankehaugen

Så drit i å slenge dritt til andre som ikke vil eller kan reise til Trondheim da. Hvis du er avhengig av at en spesiell mann står på tribunenen for at du skal støtte FFK på kamp, så bør du finne deg en annen hobby eller et annet lag.

Håper de som har tid og anledning reiser opp å støtter laget. Det skulle ikke være nødvendig å ha hjelp hverken av Plankehaugen eller Zoran for å få til det.

 

Veldig bra innlegg HotDream!

Du skrev det akkurat slik jeg ville skrevet det. Patrioten bør seriøst vurdere ett nytt nick... Ja Patrioten, du minner meg om en fyr som klager på alt og alle av politikere og partier, for deretter å ikke stemme ved valget. Jeg sier som keiko99, du bør se deg selv i speilet før du kritiserer resten av FFK-supporterne som ikke "gidder" å dra på langtur til Trondheim.

Ellers ønsker jeg dette laget:

Lasse Staw

Amin Askar    -    Vidar Martinsen    -    Raio Piiroja    -    Wallace F. Pereira

Abgar Barsom    -    Celso Borges    -    Ardian Gashi    -    Raymond Kvisvik

Everton    -    Andreas Tegström

Men Barsom er vel meget trolig uaktuell til troppen, hvertfall i førsteelleveren. Bytt han ut med Ramberg hvis så stemmer.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mai 09, 13:55
Endret: 01 mai 09, 16:21
Endret av: Lemmy

Opprinnelig postet av Plankekæll

Men Barsom er vel meget trolig uaktuell til troppen, hvertfall i førsteelleveren. Bytt han ut med Ramberg hvis så stemmer.

Hm, meget trolig uaktuell, den var ny

Mod(Lemmy): Fjernet unødvendig sitering. Ellers oppfordrer jeg generelt alle til å holde seg til trådens emne.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 01 mai 09, 15:43

Du bør ikke prøve å forsvare dine dumme uttalelser i steden for å lire av deg slikt piss da?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mai 09, 17:56

Rosenborg har kun én seier på de fire siste hjemmekampene mot Fredrikstad.
Fredrikstad er ubeseiret på fem seriekamper mot Rosenborg.

Fredrikstad står med 1-2-0 på fremmed gress.
Fredrikstad er Tippeligaens eneste lag uten baklengsmål før halvtid.
Fredrikstad har ikke tapt på fem bortekamper i Tippeligaen.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 mai 09, 19:26

ffksupporter.net: - Rune, her kommer vi!

 


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 01 mai 09, 19:42

Opprinnelig postet av Shadar

Er det noen som vet hvem som snakker portugisisk i klubben (om noen)? Det var vel Per Morten Haugen som fungerte som tolk da Everton og Wallace kom?

Wallace snakker i hvert fall engelsk og portugisisk.  

Det er vel ikke umulig at Everton har lært seg det.... Noe annet ville jo blitt for dumt

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 mai 09, 09:32
Endret: 02 mai 09, 10:16
Endret av: denialsander

Fortell meg gjerne hva jeg skrev feil. Ro ro til fiskeskjær... Dette er ikke din beste "tråd" "Patrioten"...

Noen som vet noe mer angående troppen da? Evt lagoppstillinga? Det eneste jeg vet er at Jan Rafn meget trolig er uaktuell som midtstopper... Wink


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 mai 09, 09:38
Endret: 02 mai 09, 10:16
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av Plankekæll

Fortell meg gjerne hva jeg skrev feil. Ro ro til fiskeskjær... Dette er ikke din beste "tråd" "Patrioten"...

Noen som vet noe mer angående troppen da? Evt lagoppstillinga? Det eneste jeg vet er at Jan Rafn meget trolig er uaktuell som midtstopper... Wink

Var ikke noe spessielt, synes bare at det ble litt mye smør på flesk.

 

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 mai 09, 09:59
Endret: 02 mai 09, 10:18
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av Patrioten

Var ikke noe spessielt, synes bare at det ble litt mye smør på flesk.

spesielt, mener du vel? Forøvrig har jeg like lite tro på poeng i den kampen, som jeg var sikker på seier mot Aalesund..

 


Mod (denial): Kjære, vakre, vene - er det virkelig UMULIG å sitere skikkelig? Trådene blir helt umulige å følge dersom det følger med siteringer fra fjorten innlegg... SKJERPINGS!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 mai 09, 19:02

En ting er ihvertfall sikkert, blir det ikke bra spill og helst 3 poeng i morra, blir det vel knapt sesongkortholdere som kommer til torsdag når vi møter Tromsø hjemme...

---------------------------

Få igang spissene, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 02 mai 09, 20:55

Opprinnelig postet av Bob Page

En ting er ihvertfall sikkert, blir det ikke bra spill og helst 3 poeng i morra, blir det vel knapt sesongkortholdere som kommer til torsdag når vi møter Tromsø hjemme...

Beskyld ikke meg for å ikke møte opp på kamp!!!!

Våre 3 sesongkort står kun ubenyttede hvis vi har gyldig forfall, ferie eller slikt. Og ferie passer vi stort sett inn at det ikke kolliderer med hjemmekampene.

Så la vær å stigmatiser en hel gruppe!!!!Wink

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 mai 09, 21:16

OK, siden du er "gammel" skal jeg forklare deg litt nøyere hva jeg mente,

 

En ting er ihvertfall sikkert, blir det ikke bra spill og helst 3 poeng i morra, blir det vel omtrent bare sesongkortholdere som kommer til torsdag når vi møter Tromsø hjemme...

---------------------------

Få igang spissene, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 02 mai 09, 21:34

Opprinnelig postet av Bob Page

OK, siden du er "gammel" skal jeg forklare deg litt nøyere hva jeg mente,

 

En ting er ihvertfall sikkert, blir det ikke bra spill og helst 3 poeng i morra, blir det vel omtrent bare sesongkortholdere som kommer til torsdag når vi møter Tromsø hjemme...

Var nok ganske tvetydig "knapt sesongkortholdere" synes jeg.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 02 mai 09, 22:22

Er lei for å si det, men i morgen kommer vi til å gå på et styyyyyyyykt tap..


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 03 mai 09, 00:47

jeg tror vi gjør en bra kamp  morgen..RBK er et mer spillende lag enn de fleste laga vi har møtt til nå (Alesund, Sandefjord, Godset, Glimt).

Med en midtbane i godt gammelt slag og med spisser som det løsner for tror jeg ikke RBK er uverkommelig. Bakover synes jeg vi fungerer bra....

Hver kamp lever sitt eget liv og RBK har ikke imponert voldsomt i år de heller ??? (uavgjort mot Odd og Brann og et par 1 mål seiere)

Er som vanlig optimist Cool og tipper 1 - 2 til FFK. Mål av Kvisvik og Everton


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 mai 09, 02:20

Opprinnelig postet av Tiger

Er lei for å si det, men i morgen kommer vi til å gå på et styyyyyyyykt tap..

Jeg pleier å være evig optimist... men tomorrow, er jeg pesimist desverre :(

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f