Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Rosenborg - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 30 apr 09, 10:20

Opprinnelig postet av keiko99

skal jeg svare for meg selv er det økonomi og komfirmasjon, men du burde kanskje skrevet om det selv også Wink

Det at denne turen ble avlyst kan ha en sammenheng med finnanskrisa

Gratulerer med den store konfirmasjonsdagen da, Keiko....!

Kjøpe deg moped for pengene nå.....? Laughing

---------------------------

You`ll never walk alone...


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 apr 09, 11:59

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Nå som vi står overnfor RBK husker jeg f.eks. feberkampen til Sørli i 2005, vil ikke si at vi som lag var best da, selv om vi hadde verden beste keeperSmile

Keeperen er en del av laget, og i tillegg så scoret vi et mål. Vi var best i det fotball går ut påWink


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 apr 09, 12:02

Opprinnelig postet av Patrioten

Er du ikke enig, at det er skuffende, at ingen reiser og støtter laget, det er det jeg vil fram til

Du var selvfølgelig påmeldt til turen....


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 apr 09, 12:35

Til dere "innsidere": Tror dere kasey starter? er det bare å si til F-b at man har spilt ræva, så er alt ok??

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 apr 09, 13:05

Hamren leder RBK søndag forøvrig.

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2707436.ece

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 apr 09, 13:33

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Patrioten

Er du ikke enig, at det er skuffende, at ingen reiser og støtter laget, det er det jeg vil fram til

Du var selvfølgelig påmeldt til turen....

Nei, er ikke medlem i Plankehaugen lenger, så jeg var ikke påmeldt.

Uttalte meg generel grunnlag.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 30 apr 09, 13:55

 

Nei, er ikke medlem i Plankehaugen lenger, så jeg var ikke påmeldt.

Uttalte meg generel grunnlag.

[/quote]

du må ikke være medlem av plankehaugen for å være med på tur.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 apr 09, 14:48

Føler etter at Zoran forsvant, så har liksom lysten  forsvunnet bde til det ene og det andre med Plankehaugen


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 apr 09, 14:58

Og så sporer vi inn på trådens opprinnelige emne, folkens.

Laget jeg håper å se:

Staw

Askar   Martinsen   Piiroja   Thomassen

Ramberg   Gashi   Wehrman   Barsom

Èverton   Tegström

Huff, var vanskelig å sette opp et lag. Har ikke trua på dette her sjøl, men kan ikke se så mange andre varianter. Borges tror jeg vil bli helt avkledd på bortebane mot en løpssterk Rosenborg-midtbane.

Tror det kan bli en trist kamp for FFKs del...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 apr 09, 15:02

Nytter ikke spille med Wehrman, som holder på med "gå sakte aksjon" på banen.. Er jo helt tydelig at han ikke er inspirert eller vil.. Da er det bedre å spille inn Borges, så får det gå som det går...

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 apr 09, 15:06

Om Wehrman spiller som mot Viking om som i 2.omgangen mot Aalesund er jeg enig med deg. Det tror jeg derimot ikke han gjør.

Så god som Annan er(og forøvrig med Tettey og Skjelbreid sammen med seg) tror jeg det er stor sannsynlighet for at Borges vil bli helt usynlig. Jeg er heller for at man setter ham inn etter en stund om Wehrman spiller en dårlig kamp.

Men, det blir spennende å se hva trenerne går for. Kan godt hende de velger en 4-5-1 på bortebane mot et løpssterkt Rosenborg-lag også. Da skal man ikke se bort i fra at både Wehrman og Borges får plass i startelleveren.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 apr 09, 15:15

Nja.. Han var ikke akkurat konge mot Viking heller. nei, den mannen fortjener ikke spilletid fra start.. Han pisser på drakta si og skal så starte gang på gang? Fuck off wehrman!

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 apr 09, 15:30
Endret: 30 apr 09, 15:39
Endret av: HotDream

Opprinnelig postet av Patrioten

Føler etter at Zoran forsvant, så har liksom lysten  forsvunnet bde til det ene og det andre med Plankehaugen

Så drit i å slenge dritt til andre som ikke vil eller kan reise til Trondheim da. Hvis du er avhengig av at en spesiell mann står på tribunenen for at du skal støtte FFK på kamp, så bør du finne deg en annen hobby eller et annet lag.

Håper de som har tid og anledning reiser opp å støtter laget. Det skulle ikke være nødvendig å ha hjelp hverken av Plankehaugen eller Zoran for å få til det.

 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 apr 09, 15:49

Barsom blir ikke klar til Rosenborg-kampen

Da blir det vel ikke det laget jeg hadde håpet på. Synd, en Barsom i form kunne vært nyttig borte mot RBK. Da er det jo typisk at Wallace er skadet også. Jeg tror vi trenger en løpssterk midtbane på søndag, og da hadde Thomassen passet bra. Nå blir det vel backplass på ham..

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 apr 09, 16:40

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Patrioten

Føler etter at Zoran forsvant, så har liksom lysten  forsvunnet bde til det ene og det andre med Plankehaugen

Så drit i å slenge dritt til andre som ikke vil eller kan reise til Trondheim da. Hvis du er avhengig av at en spesiell mann står på tribunenen for at du skal støtte FFK på kamp, så bør du finne deg en annen hobby eller et annet lag.

Håper de som har tid og anledning reiser opp å støtter laget. Det skulle ikke være nødvendig å ha hjelp hverken av Plankehaugen eller Zoran for å få til det.

 

Er ikke avhenig av det, men gnisten forsvant liksom, virker som fler synes det samme, i hvertfall uti fra oppmøtet på bortekampene. Det er jo fler som synes at Plankehaugen sliter på hjemmebane også, så det er ikke bare meg.

Klart jeg støtter FFK forde, om ikke igjennom Plankehaugen, så har jeg sesongkort og heier og roper fra der jeg sitter

 

Skjønner ikke hvorfor du er så hissig for å høre sannheten?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 apr 09, 17:08

Se 15 minutt kampoppkjøring

Før kampen: RBK-FFK

Ny hjemmeseier søndag? Ja, mener spillere, trener, supportere og vår RBKTV-ekspert.

 http://www.rbk.no/incoming/article137066.ece

 


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 30 apr 09, 20:42

                                                                                                      Staw

                         Thomassen                           Martinsen                            Piiroja                                  Wallace

 

 

                         Askar                                      Borges                                 Gashi                                   Kvisvik

 

 

                                                                      Tegstrøm

                                                                                                                   Everton

Om holdningen og prestasjonene til Kasey har vært bedre på denne ukes trening, Kan han få en omgang.

Mulig litt synd at Raymond og Jokke ikke er på samme side. De er bra sammen på kjappe kontringer som i 1. omg mot Ålesund.  Kansje Lala burde byttes inn for Everton, om det ikke løsner;)

Gardar Må inn for Tegstrøm de siste 15.

Dette laget har jeg trua på :)

---------------------------

Heia FFK


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 30 apr 09, 21:02

Det som er helt sikkert er at de må løpe mye mer...

Se på topplag i europa, uten sammenligning forøvrig, de møter ball og gjør seg tilgjengelig hele tiden.

Jeg mener at det er vel ikke så veldig vanskelig....det er jo noe som  kjennetegner norsk fotball...løpsstyrke..!!!

Har sett på kampene hittil, at det blir mye at spillere ser på hva de andre gjør....

Vet ikke hvorfor, burde vært en selvfølge...Sånn skikkelig ABC stoff.

---------------------------

You`ll never walk alone...


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 apr 09, 21:08

Ganske sannsynlig at FFK ligger på 12. plass søndag kveld, se kampene og regn ut selv. Et lag som ikke scorer, hvor man har kun 1 scoring av spiss i løpet av de 6 første kampene lukter det bånnstrid av.

Håper jeg tar feil, men har ikke tro på laget slik det  nå fremstår. Det er nesten sånn som i 70-åra hvor FFK hadde ballen mye, spilte "bra", men scoret ikke og tapte kampene.

Forsvaret er bra, keeperen likeså, bra midtbane, men samhandling midtbane - angrep finnes ikke, og FFK fremstår som totalt impotente i angrep. Det må jo være en drøm for motstanderne å spille mot FFK, eller hva tror dere Stabæk og AAFK synes ?

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 apr 09, 21:26

Jeg tror det var noen tiligere som sa det at Joachim Thomassen er ekstremt venstre bent slik at han ikke passer som høyre Back...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f