Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Stabæk (4. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 apr 09, 23:40
Endret: 14 apr 09, 21:26
Endret av: Rey

2 lag uten tap til nå, Stabæk skuffer med 3 U til nå, mens et spillemessig svakt FFK har plukket 5poeng som kan betraktes som OK, motstanderne tatt i betrakning. Regner med at de er revansjesugne i Stabæk etter en noe lei seriestart, mens FFK ønsker å revansjere fjorårets to stygge tap som i teorien avgjorde ligaen til fordel bæringene.

La oss nå få se FFK i 4-4-2!! Everton blir håpløs alene, jeg er drittlei av å seg gutten drible som en helt på topp uten sluttprodukt! Skjer jo ting først når Tegan kommer inn, ved tilfeldigheter eller ved dødball.

Liker ikke å sette ut Martinsen med tanke på storspillet hans til nå, men duoen Piiroja og Gerrbrand er våre beste stoppere som utfyller hverandre perfekt. Både Vidar og Raio måkker ballen opp kontinuerlig og det bidrar til at vi mister ballen for ofte, Totte er langt kaldere og dyktigere med ballen i beina.

Ellers bør friskusen Askar starte på ving slik at vi får litt tempo inn i laget. Gashi har slitt til nå og Borges bør starte for å komme igang med FFK karrieren. Kvisvik fremfor Ramberg grunnet teknikken, roen og overblikket. Mao Martinsen, Ramberg, Thomassen og Gashi UT, Gerrbrand, Borges, Askar og Tegan INN. Dette vil gi laget et kvalitetsmessig løft! 

Staw

Shabani - Piiroja - Gerrbrand - Wallace

Askar - Wehrman - Borges - Kvisvik

Tegstrøm - Everton

Benk: Braathen, Martinsen, Ramberg, Gashi, Levon, Adiyiah, Gardar(kan få et innhopp her).

PAC, Barsom og Ophaug fremdeles skadet.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 apr 09, 23:49

Staw

Shabani - Martinsen - Gerrbrand - Pereira

Ramberg - Gashi - Wehrman - Kvisvik

Tegström - Dominic

Askar og Borges kan og bør vel få noen innhopp før de slippes til i startelleveren. Bør heller ikke bytte for mye fra kamp til kamp. Bedre at spillerne blir kjent med både formasjoner og medspillere, og ikke må forholde seg til altfor store endringer fra kamp til kamp.

Dominic viste at han kunne score i treningskampene i hvert fall, og da er det bare å slippe han til. Vi kan ikke vente i evigheter på Everton skal begynne å score heller. Tegström fortjener faktisk å starte nå. Selv om klubben blåholder på han og bruker han som benkevarmer, kommer han inn og viser guts og profesjonalitet!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 apr 09, 01:03

Det er rimelig unikt at vi supportere her inne har 4-5ulike spillere i start 11ern, det sier noe om bredden i både kvalitet og kvantitet anno 2009. Tidligere var vi som brukere her inne ofte enige om hele 9-10stk i lagoppstillingen. Artig! Never change a winning team, el ikke endre på et ubeseiret lag har aldri forstått. Man er da virkelig nødt til å tilpasse formasjon og lagutvalg etter type kamp, hjemme el borte, hvem møter vi, hvilke styrker/svakheter kan vi utnytte med vår stall etc. Benitez er sjef på dette, analyserer eget lag og motstanderlag ne i detalj. Hjemme skal vi være mer offensive, derav 4-4-2 ettersom vår 4-5-1 gir Everton håpløse arbeidsforhold.

Ser heller ikke problemet med de 4 endringene. Denne kampen er ikke før om 9dager, god tid til å drille system og lag. Samt er allerede Totte og Tegan fast inventar i troppen og godt kjent med medspillerne. Askar har spilt i Norge hele karrieren og han er klar for TL. Borges må jo bare starte, en solid investering som er ment å gå rett inn på laget.

Folk lar seg blende av antall poeng til nå, jeg mener FFK faktisk burde hatt 9poeng, vi har møtt et bodø i fritt fall, et elendig godset og et blodfattig sandefjord. Frykter at årets første tap kommer nå hvis vi ikke endrer endel på start 11ern...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 06 apr 09, 01:10

Krever en 4-4-2 formasjon i neste kamp. Everton blir altfor alene på topp, og synes Tegstrøm har vært god når han har kommet inn. Hva med å kjøre dette laget mot Stabæk?

Staw

Shabani - Piiroja - Gerrbrandt - Wallace

Borges - Wehrman - Gashi - Askar

Everton - Tegstrøm

Benk: Bråthen, Czwartek, Martinsen, Thomassen, Kvisvik, Aydiah, Trulsen

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 apr 09, 07:50

Håper på detta laget:

                         Staw

Askar       Totte      Rajo       Wallace

Ramberg  Kasey  Borges   Kvisvik

                       Gashi

                       Everton

 

Vil ikke benke Gashi eller Wherman. Og Ramberg har starta året bra.


Kilden

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 06 apr 09, 08:31
Endret: 06 apr 09, 08:35
Endret av: Kilden

Nå håper jeg på:

 

Shabani - Piiroja - Gerrbrandt - Wallace

                   Wehrman - Gashi

          Borges - Ramberg- Kvisvik

                             Everton

 

Benk: Bråthen, Czwartek, Martinsen, Thomassen, Askar, Aydiah, Tegstrøm

---------------------------

Svømmer du mot strømmen, finner du kilden!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 apr 09, 10:43

Dette er laget mitt litt annerledes men...


                  Staw

Askar martinsen Rajo Wallace

Gashi Kasey Borges Kvisvik

                     Everton

                     Teggan

Jeg tror everton i en mer hengende spiss rolle vil passe han bra. Så da blir nok også rollen til everton mer spiss en midtbane.

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 09, 11:08

Dommer Kristoffer Helgerud, TRANBY
Assistentdommer 1 Harald Strand, TAU
Assistentdommer 2 Odd Arne Vangen, SYLLING
4. dommer Bernt Håvard Bruheim, MOSS
Dommerveileder Tore Hollung, GAMLE FREDRIKSTAD

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 06 apr 09, 11:17

Opprinnelig postet av mysthical

Dette er laget mitt litt annerledes men...


                  Staw

Askar martinsen Rajo Wallace

Gashi Kasey Borges Kvisvik

                     Everton

                     Teggan

Jeg tror everton i en mer hengende spiss rolle vil passe han bra. Så da blir nok også rollen til everton mer spiss en midtbane.

 


Enig i det meste - men 1) Kvisvik MÅ benkes - det skjedde ingenting på hans side mot Sandefjord, mer stasjonær spiller finnes knapt. Foreslår Ramberg eller Thomassen i steden for Kvisvik.
2) Helt enig i at Everton trenger en på topp ved siden av seg - eller litt foran som du foreslår. Kanskje Teggan er den personen - evt. i et bytte med Gardar.
3) Spennende med en løpsvillig Askar på HB plass - og med krigeren Gashi foran - Kanskje vi kan få en aktiv høyre kant også Laughing.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 06 apr 09, 12:55
Endret: 06 apr 09, 12:56
Endret av: endre

Nå har vel Ardian uttalt at han misliker sterkt den vingplassen... Ser heller Pachajan isj der

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 09, 14:26
Endret: 06 apr 09, 14:26
Endret av: keiko99

tegan er ikke med kampen mot stabæk. grunnet brukket nese

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 06 apr 09, 14:35

Det er vel strengt tatt ikke avklart enda. Det er mulig han kan spille med maske for å beskytte nesa

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 07 apr 09, 08:56

Opprinnelig postet av Rey

Det er vel strengt tatt ikke avklart enda. Det er mulig han kan spille med maske for å beskytte nesa

He he. Er det noen som har spart på det lekre bildet av Raio med nesemaske fra et par år sida? Jeg gjorde et raskt søk - uten resultater. Han så uansett scary ut. Wink

---------------------------

Hater hat!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 07 apr 09, 09:08

Her har du bildet Magnum

Og tilbake til kampen mot Stabæk så håper jeg på en litt mer offensiv høyreback. Satser derfor på Askar der i stedet for Shabani. Gerrbrand bør vel også ta over for Martinsen selv om Martinsen har spilt bra. Tror det blir bedre for Raio med Gerrbrand som makker enn Martinsen.

På midten vil jeg ha Ramberg-Wehrman-Borges (hvis kampklar) og Kvisvik (Hvis han lover å bevege litt på seg)

Og på topp. Tegström og Everton

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 apr 09, 10:57

Opprinnelig postet av Rey

Her har du bildet Magnum

Og tilbake til kampen mot Stabæk så håper jeg på en litt mer offensiv høyreback. Satser derfor på Askar der i stedet for Shabani. Gerrbrand bør vel også ta over for Martinsen selv om Martinsen har spilt bra. Tror det blir bedre for Raio med Gerrbrand som makker enn Martinsen.

På midten vil jeg ha Ramberg-Wehrman-Borges (hvis kampklar) og Kvisvik (Hvis han lover å bevege litt på seg)

Og på topp. Tegström og Everton

Great minds think alike... Tongue out


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 07 apr 09, 11:01
Endret: 07 apr 09, 11:03
Endret av: Rey

Var jaggu kliss lik begrunnelsen din også ja. Hvis ikke Borges er klar, kunne jeg tenkt meg Ramberg sentralt på hans plass og kanskje prøvd Levon på høyre. Men Levon virker som et bomkjøp (selv om han bare er på lån). Har ikke akkurat fått mye tillit så langt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 07 apr 09, 11:20

Følgende formasjon og laguttak kunne vært morro. I det minste er det offensivt tenkt....Wink

Gashi,Ramberg,Kvisvik,Thommasen og Shabani kan hvile litt på benken, og Gerrbrand eller Wherman låner kapteinsbindet.

Det blir 4-4-2 ( Diamant ) eller også kalt 4-1-2-1-2.

Staw

Askar     Gerrbrand     Piroja     Wallace

Wherman

Pachajyan                         Lalawele

Borges

Adiyah                         Everton

 

Blir sikkert arrestert her men....

 Askar kommer inn for å få 2 offensive backer. Pachajyan kan utfordre mer enn thommasen. Lalawele tipper jeg er mer bevegelig enn Kvisvik. Borges sier seg selv, etter all positiv omtale. Og på topp må vi ha 2 spisser, og der er det begrenset. Tegan er usikker og Gardar tror jeg det er litt tidlig for. Dessuten har jeg veldig tro på Adiyah.

      

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 apr 09, 12:30

Der var det mange nordmennCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 07 apr 09, 12:45

Uten tvil et spennende lag Ziggy


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 apr 09, 15:52

Pachajyan og Lala må komme inn for ramberg og kvisvik etter 65 min.. Med friske og raske bein....

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340