Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Tippeligarunde 1 Bodø/Glimt - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 15 mar 09, 20:46

Veldig fornøyd utifra utgangspunktet med ørten ræva treningskamper og et skademareritt uten sidestykke i moderne tid. Vi leder kampen på bortebane, hadde det ikke vært for den dårlige halvklareringen som kom før målet imot så kunne det holdt helt inn. Et poeng borte og tre hjemme er gulloppskrift og vi er i rute!

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 15 mar 09, 20:51

Godkjent...

3 poeng hjemme nå, så er vi igang.

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 mar 09, 21:08

Ble faktisk positivt overrasket over FFK i dag. Var bedre enn hva jeg hadde forventet. Uavgjort var et helt greit resultat, for begge lag hadde store sjanser.

Bevegelsen i FFK var til tider god. Og som i fjor er midtbanen både gode og kloke når de presser, og vi har et godt kollektivt samarbeid når vi setter inn presset. I tillegg var det mye bra pasningsspill i perioder. Blir litt kjedelig på topp når vi spiller med kun èn spiss, og han er best i mellomrommet.

Agim Shabani må ha ros i dag. Selvom han flere ganger viser at han har altfor dårlig fart, løser han oppgavene på en god måte. Ble veldig positivt overrasket over ham. Levon Pachayan får overhodet ikke godkjent, skulle han være blandt de raskeste fotballspillerne i Skandinavia?

Wehrman overraskende bra også. Thomassen har et dårlig innhopp. Wallace spilte veldig dårlig, spesielt som høyreback. Viser at han fortsatt har mye å gå på defensivt, men han spiller seg vel opp som i fjor. I Evertòn ser jeg et stort potensiale, og med en bakromsspiss ved siden av seg tror jeg det kan bli meget spennende.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 mar 09, 21:19

Blei positivt overraska. Ikke bra spill, men utfra forventninger bra med poeng.

Lasse virka mer usikker idag enn i fjor.

Levon usynlig.

Men med skada spillere tilbake kan detta bli bra..


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 15 mar 09, 21:31

Virkelig positivt overasket over at det ble poeng!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 15 mar 09, 21:32

Imponerende med 1 poeng  på aspmyra. Ihvertfall med tanke på skadene FFK mannskapet har, og tar en med resultatene i treningskampene i tillegg, så var dette et resultat vi kan være veldig fornøyd med!

Seier hjemme på Stadion nå, så er vi liksom ordentlig igang Cool

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 15 mar 09, 22:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vi kan ikke ha sett samme kamp...

Vilje og tæl? Hææ?

Helt enig... I store deler av kampen så det ut som det var en ubetydningsfull kamp. Skulle likt å se pasningsstatistikken her, den må får enkelte ha vært skammelig lav! Synes Ramberg og Kvisvik bommet på 2 av 3 pasninger. At Kvisvik får fullføre denne kampen er en SKAM! Makan til giddaløshet i store deler av kampen skal man lete lenge etter. Klareringa før målet er nok til å bli dratt av banenYell

Hadde det ikke vært for at BG er et veldig middelmådig lag med en veldig dårlig dag hadde vi fått grisebank idag....


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 mar 09, 22:05

Opprinnelig postet av Gardarson

Helt enig... I store deler av kampen så det ut som det var en ubetydningsfull kamp.

Har du sett FFK i de "ubetydningsfulle kampene" i vinter og samtidig dagens seriekamp? Det er et hav i kvalitetsforskjell på alt.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 mar 09, 22:20
Endret: 15 mar 09, 22:55
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av Gardarson

Helt enig... I store deler av kampen så det ut som det var en ubetydningsfull kamp.

Har du sett FFK i de "ubetydningsfulle kampene" i vinter og samtidig dagens seriekamp? Det er et hav i kvalitetsforskjell på alt.

Det er jeg enig i Costanza, men det er stor forskjell fra serien i fjor og kampen i dag også. Det jeg satte kanskje mest pris på i fjor var stå-på-vilja og disiplinen til guttane. Jeg synes de var på etterskudd i store deler av denne kampen, pluss at de ikke trøkker til skikkelig i duellene. Finspillet får heller komme etterhvert.

 

Mod: Resten av etter kamp tar vi i tråden om, ja nettopp, etter kamp.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f