Husk meg
Brukernavn
Passord

Levon Pachajyan på vei til Fredrikstad?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jun 09, 21:51

TKK gjør nok feil han og. Hadde det vært opp til han, så hadde vel Kvisvik vært i Moss...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 jun 09, 22:28

Opprinnelig postet av Holters

Dersom dere er misfornøyd med moderering eller andre ting, så får dere ta direkte kontakt med en moderator eller starte en tråd i rett kategori, og samtidig slutte å sutre over pågående diskusjoner i forumet.

Okei.

---------------------------

Hater hat!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 09, 11:52

Levon Pachajyan är på väg tillbaka till Gais. Egfter en motig tid i norska Fredriksstad vill han nu tillbaka till Allsvenskan och Gais, enligt norska sajten f-b.no.

Tidigare i år var han inte långt i från att hamna i grekiska toppklubben PAOK Saloniki men valde Fredriksstad sedan det blivit problem med pengar.


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 04 nov 09, 11:53

Levon har signert det Iranske laget Sanat Naft F.C, og debuterer i Azadegan League imorra. Det er andre nivå i Iran det!!  Ikke noe i veien med ambisjonene ihvertfall!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Sanat_Naft_F.C. 

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 jun 09, 23:13

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Mannen har sikkert peil han, skal ikke ta fra han det, men han er jo like lett å like som Ove Røsler og Rekdal i en person.
Det er utrolig lett å sitte på en blogg å kritisere i øst og vest. 

Skjønner ikke dette, jeg likte TKK fra starten av, og har aldri fattet hva som var å mislike annet enn at han havnet på konfliktkurs med grønnis. Kjenner du mannen personlig? Vet du noe om han som person som skulle gi ham et skinn av svak karakter? I think not.

Derimot skaffa TKK oss Borges som allerede er blitt poengtert, en spiller som er 20 år gammel og såvidt jeg kan bedømme har potensiale til å bli FFk's beste spiller noensinne i moderne tid. Videre kjøper FFK plutselig inn en drøss juniortalenter, så det er tydelig at de hørte på hva han hadde å si, selv om idiotstyret vårt klarte å føkke opp som vanlig.

Jeg skal ikke gi skinn av at TKK var noen guddommelig skapning, men at jeg virkelig skulle ønske at han hadde blitt i klubben har jeg ment all the way siden konflikten med Grønnis, og det bildet har ikke blitt forverret med senere tiders informasjon. Snarere tvert imot.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 28 jun 09, 22:09

"Skjønner ikke dette, jeg likte TKK fra starten av, og har aldri fattet hva som var å mislike annet enn at han havnet på konfliktkurs med grønnis. Kjenner du mannen personlig? Vet du noe om han som person som skulle gi ham et skinn av svak karakter? I think not."

Åååh, sorry jeg glemte at man måtte kjenne folk personlig før man synes noe om deres holding og fremferdsel. Vel da burde vel du også slutte å skrive en del her inne og, egentlig burde de fleste her inne slutte å skrive om noe som helst. For strengt tatt så kjenner vel de fleste ikke folkene de skryter og klager på spesielt personlig.

Den kommentaren var en smule navlebeskuende av deg, og det skjønner du kanskje? Burde ikke de fleste journalister slutte å skrive også da?

Men jeg har ikke sagt at TKK ikke har peil, bare at han etter MIN mening virker veldig arrogant og besservisser de gangene jeg har sett han på tve og nett. Samt i sine blogger.

 


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 15 feb 09, 15:13

Opprinnelig postet av benksliter`n

Her er Levon Pachajyan FFK-spiller Tongue out

Nok en hjemmesnekret jallaside skjønner jeg. Han har forresten fått drakta til Tegström. Da er nok sikkert han på vei til hmmm... kanskje feks Molde? Ja, vi sier det.

Agim Shabani ser faktisk slik ut som på bildet FFK1903, det er feil spiller vi har hatt i FFK hele tiden!!

At forresten Pachajyan prioriterer landslaget før en evt kontrakt med FFK er også litt rart spør du meg. Er det ikke viktigere å få seg en klubb å spille for da? Uten klubb, ingen plass på landslaget heller.

Merker jeg blir meget skeptisk til hele fyren.

Kjøp Jonathan Parr!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 feb 09, 09:14

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Utifra klippene på you tube ser det ut som en brukbar spiller, men han får litt dårlig omtale på GAIS forum. Omtalt som diva og en som sprer galle rundt seg etc...

Får litt dårlige vibber av det, men ellers spennende..Undecided

 

Pris gjenspeiler som regel totalen av plusser og minuser ved en spiller. Her er det altså en del minuser, som gjør han aktuell for FFK istedenfor en større  klubb. Skal vi finne uslepne diamanter til en rimelig penge, er ikke Sverige landet å lete i. Trenger vi en diva i klubben, og er Grønnis treneren som kan temme en slik type?

 

Vel, Grønnis klarte å få Kvisvik treningsvillg så jeg tror absolutt at han kan være den som får skikk på fyren...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 feb 09, 10:09

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Utifra klippene på you tube ser det ut som en brukbar spiller, men han får litt dårlig omtale på GAIS forum. Omtalt som diva og en som sprer galle rundt seg etc...

Får litt dårlige vibber av det, men ellers spennende..Undecided

 

Pris gjenspeiler som regel totalen av plusser og minuser ved en spiller. Her er det altså en del minuser, som gjør han aktuell for FFK istedenfor en større  klubb. Skal vi finne uslepne diamanter til en rimelig penge, er ikke Sverige landet å lete i. Trenger vi en diva i klubben, og er Grønnis treneren som kan temme en slik type?

 

Vel, Grønnis klarte å få Kvisvik treningsvillg så jeg tror absolutt at han kan være den som får skikk på fyren...

 

Grønis OG kreditorene ja...

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 feb 09, 23:32
Endret: 05 feb 09, 23:45
Endret av: benksliter`n

http://bobbiete.blogspot.com/2008/02/levon-pachajyan-intervjuv-i-klubb-tv.html

http://www.armfootball.com/forum/index.php?showtopic=1004&st=0

http://www.soccerway.com/media/video/?v=em7EpaQxiEY

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 feb 09, 00:09

Opprinnelig postet av benksliter`n
http://bobbiete.blogspot.com/2008/02/levon-pachajyan-intervjuv-i-klubb-tv.html

Lagt ut 6. februar, den fant du fort tenkte jeg, det er jo åtte minutter siden det ble 6. februar. Så fikk jeg se at det var for nøyaktig et år siden :p

 


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 06 feb 09, 16:41

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av benksliter`n
http://bobbiete.blogspot.com/2008/02/levon-pachajyan-intervjuv-i-klubb-tv.html

Lagt ut 6. februar, den fant du fort tenkte jeg, det er jo åtte minutter siden det ble 6. februar. Så fikk jeg se at det var for nøyaktig et år siden :p

 

Tror du dette kan være en spiller som TKK har sett på? Mye tyder jo selvfølgelig på Jocke/Grønis ettersom han kommer fra Sverige, men jeg bet meg merke i noe som han sa. Han ville nemlig ikke på prøvespill da han ser seg selv som for god til dette (som han sa så er han på landslaget). Det var dette som TKK sa at han blant annet så etter hos spillerne når han gjorde research på dem. Gode spillere har som regel for mye stolthet til å akseptere prøvespill. Det kan jo hende at TKK har hatt denne mannen i under oppsikt på et vis gjennom sitt nettverk lenge før han kom til Sverige for alt vi vet.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 06 feb 09, 17:26

Opprinnelig postet av Shadar
Tror du dette kan være en spiller som TKK har sett på?

Nei.

1. argument, Han er "for gammel" og innehar ikke nevneverdig videresalgspotensial.

2. argument: Patrick Mörk er agenten. Jocke/Grönis har allerede et meget godt samarbeid med han. Mörk har vært involvert i avtalene til Adiyiah, Örlund, Wallace, Zengin... Det skulle ikke forundre meg om det var noen flere også.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 feb 09, 15:51
Endret: 08 feb 09, 15:51
Endret av: Shadar

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Shadar
Tror du dette kan være en spiller som TKK har sett på?

Nei.

1. argument, Han er "for gammel" og innehar ikke nevneverdig videresalgspotensial.

2. argument: Patrick Mörk er agenten. Jocke/Grönis har allerede et meget godt samarbeid med han. Mörk har vært involvert i avtalene til Adiyiah, Örlund, Wallace, Zengin... Det skulle ikke forundre meg om det var noen flere også.

Ok. Greit å vite. Av det du har sett av denne spilleren, hva synes du? Selv synes jeg de youtubevideoene sier litt lite om spilleren. Nivået virket ganske lavt i "skrytevideoene", og treningskampen mot RBK var kanskje litt vanskelig å bedømme ut i fra. Uten å slå fast noe fikk jeg et inntrykk av en litt middelmådig spiller som ikke var i sin beste form og som kanskje har blitt skrytt på litt vel mye fart og teknikk (selv om det ikke var til å klage på). Jeg håper denne spilleren har noe helt spesielt å by på rent sosialt i troppen samt at han viser stor treningsiver og innehar forbedringspotensial. Men som sagt, skummelt å dømme en spiller som man har sett så lite.

Er det noe hold i ryktene far GAIS-fansen om at vedkommende er en primadonna? Kankje de bare er lei seg for å miste ham..


linbus

Knøttespiller

Ble medlem: 07 mai 03
Innlegg: 52

Lagt til: 04 feb 09, 09:49
Endret: 04 feb 09, 09:58
Endret av: linbus

Jeg leser på f-b at det skal muligens være ny spiller på La Manga idag, noen som har peil?

 

http://www.f-b.no/article/20090204/FFK/554177220/1220/NYHET

 

"Fredriksstad Blad er kjent med at klubben lenge har jobbet med en brasiliansk spiller som for tiden spiller i Romania. Både navn, alder, klubb og posisjon på banen er forløpig ukjent."

---------------------------

708 - Vil alltid huske lange stå.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 04 feb 09, 09:52
Endret: 04 feb 09, 10:08
Endret av: Holters

ffksupporter.net: Skandinavias raskeste kantspiller

Høyrekant forresten.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340