Husk meg
Brukernavn
Passord

En oppfordring til alle brukerne

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jan 09, 20:50
Endret: 27 jan 09, 21:13
Endret av: FFK1903

En oppfordring til alle brukerne

Ettersom Holters har trukket seg litt tilbake (han har i grunn vært mer aktiv enn noen gang de siste dagene dog), så trenger vi flere medarbeidere. Og uansett om du er interessert eller ei, setter vi pris på om du leser de to siste avsnittene.

Vi har i dag en håndfull skribenter som skriver mer eller mindre fast. For å lette litt på arbeidsmengden, trenger vi flere av dere. Hva du vil bidra med, bestemmer du mye selv. Liker du å snakke i telefonen og intervjue folk, så har vi bruk for deg. Kan du for eksempel portugisisk kan vi få god nytte av deg med tanke på brasilianerne våre. Er du statistikknerd og analytiker, så har vi også brukt for skribenter som kan skrive både referater og før kampen-analyser. Vi har også behov for en som kan tegne karikaturer, så har du en tegner i magen, så ta kontakt!

Vi har det siste året bygget opp en omfattende FFK-historikk, og nye momenter vil komme til etter hvert. Har du forslag til nye ting som burde være en selvfølge her på ffksupporter.net, så skriv i tråden eller send PM/mail til undertegnende, så skal vi ta en titt på det.

Det er flere av oss som har blitt med i redaksjonen etter hvert, og ingen av oss har droppet helt ut. Det må bety at dette er gøyalt, utfordrende, interessant og spennende. Så om du enten liker å skrive, skravle, ta bilder, tegne eller alt sammen, så ta kontakt med oss!

Som dere kanskje har sett, så har det kommet en nyhet i menyen. Denne er ment til dere som har snappet opp rykter eller andre ting vedrørende klubben, det være seg nye spillere, dårlig økonomi eller hva det måtte være. Kanskje er det rykter du ikke er helt sikre på. Da kan du nå enkelt tipse oss i redaksjonen om dette ved å gå inn der. Anonymt eller ikke. Så kan vi ta saken videre, forhøre oss litt nærmere og kanskje komme med en sak om dette.

En liten ting til. Vi er mange som nyter godt av tilbudet denne siden gir. Både i form av et velfungerende og aktivt forum og nyheter som akkurat nå kommer på løpende bånd. Det koster oss i redaksjonen fritid, men vi gjør det gjerne. En annen utfordring er at driften av siden er forholdsvis resurskrevende. Av alle oss som er aktive her inne, er det én som sitter igjen med regningen til slutt; Holters.

Noen har allerede gitt sin del, og det er vel og bra, men i tiden etter at "fondet" ble opprettet har det ikke kommet inn ei krone. Jeg vil tro mange av dere har råd til en femti/hundrelapp å gi bort. Jeg har akkurat gitt en hundrelapp til, og oppfordrer dere til å gjøre det samme. Det er ikke snakk om at Holters eller noen andre skal tjene seg rik på denne siden, men det ville sikkert vært veldig flott for Holters om siden i det minste gikk i null. Og skulle det vanke et lite overskudd, skal dere ikke se bort i fra at dette blir investert i utstyr for å bedre tilbudet på denne siden.

Takk for oppmerksomheten.

 

Stein Andre Sæther
FFK1903@gmail.com
942 89 099


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jan 09, 20:58

Hvor mye penger er det dere trenger?

Hadde vært gøy om dere, kunne laget en side, hvor folk kunne se sitt navn og hvor mye de gir.

Jeg bidrar gjerne, selv om jeg har gjort det før.

Dette er jammen på tide, at vi brukerne, kan gi litt tilbake, for det dere gjør for oss brukerne.

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 feb 09, 14:34

Kom igjen folkens! Det hadde vært gøy om i hvert fall én person kunne vist interesse om ikke annet! Smile

Det vi trenger er noen som har lyst til å skrive kampreferater og kanskje legge ut noen smånyheter innimellom.

Belønningen er ære og berømmelse, og selvfølgelig en invitasjon til våre tradisjonsrike julebord vi har til gode å arrangere!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 20 feb 09, 17:22

Opprinnelig postet av Patrioten

Hvor mye penger er det dere trenger?

Hadde vært gøy om dere, kunne laget en side, hvor folk kunne se sitt navn og hvor mye de gir.

Jeg bidrar gjerne, selv om jeg har gjort det før.

Dette er jammen på tide, at vi brukerne, kan gi litt tilbake, for det dere gjør for oss brukerne.

 

Patrioten, tidenes, bruker, av, kom,ma.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 feb 09, 17:32

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Patrioten

Hvor mye penger er det dere trenger?

Hadde vært gøy om dere, kunne laget en side, hvor folk kunne se sitt navn og hvor mye de gir.

Jeg bidrar gjerne, selv om jeg har gjort det før.

Dette er jammen på tide, at vi brukerne, kan gi litt tilbake, for det dere gjør for oss brukerne.

 

Patrioten, tidenes, bruker, av, kom,ma.

 

Hi,hi, kom a, kom a, igjen a. Hvorfor er det ingen som vil hjelper ffksupporter.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 09, 17:51

kan hjelpe til jeg.. ikke sitere så mye... Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340