Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs kontrakter (2010)

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 10 7

Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 01 sep 09, 14:39

Daniel Wass er vel også i troppen?Smile 

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 01 sep 09, 14:40

Grönhagen kan vel fjernes?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 sep 09, 14:56

Masekoppær...

Oppdatert nå og lagt til Tom Nordlie. Er det noen som vet hvor lang kontrakt gymlæreren hans har?

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 01 sep 09, 14:59

Følger vel skolesemesteret

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 sep 09, 14:59

Hahaha!

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 02 sep 09, 09:20

det var min første gode latter denne uka!!!

---------------------------

hmm....


Sve99

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 sep 09
Innlegg: 1

Lagt til: 24 sep 09, 19:57

Er det noen som vet hvordan det ligger an med kontraktsforhandlingene i klubben? Er alt lagt på is nå som Nordlie er kommet? Blir det noe forandringer i støtteapperatet?

 

S-99


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 24 sep 09, 20:43

uten å vite noe så bør alt være lagt på is frem til vi har sikkret plassen. Rykker vi ned må vi jo kutte enorme summer


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 08 apr 10, 12:03

Oppdatert lista i første innlegg. Skrik ut hvis noe er feil.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 08 apr 10, 16:30

Opprinnelig postet av Holters

2010

Da sitter vi igjen med fem bosmanspillere + en trener. Jeg håper dette blir tatt tak i på et tidligere tidspunkt i år enn i Lotto-fjor. Wink


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 apr 10, 18:19

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters

2010

Da sitter vi igjen med fem bosmanspillere + en trener. Jeg håper dette blir tatt tak i på et tidligere tidspunkt i år enn i Lotto-fjor. Wink

Det er vel ingen av de spillerne her det haster umiddelbart med. Vidar har en lang skadehistorie, samme med Shabani. Elvestad har tilgode å slå igjennom, og sliter nå med en korsbånsskade. Becken må jo bevise i år at han tar adecconivået i det minste. Tegan har relativt høy lønn og må levere på et høyt nivå skal han være aktuell for TL 2011 (hvis det nå blir det). Mao er alle aktuelle for nye kontraketer, men ikke per dags dato. Jonsson ser jeg gjerne på en ny kontrakt.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 16 jul 10, 13:43

*bump*

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 jul 10, 17:18

Opprinnelig postet av bateman

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters

2010

Da sitter vi igjen med fem bosmanspillere + en trener. Jeg håper dette blir tatt tak i på et tidligere tidspunkt i år enn i Lotto-fjor. Wink

Det er vel ingen av de spillerne her det haster umiddelbart med. Vidar har en lang skadehistorie, samme med Shabani. Elvestad har tilgode å slå igjennom, og sliter nå med en korsbånsskade. Becken må jo bevise i år at han tar adecconivået i det minste. Tegan har relativt høy lønn og må levere på et høyt nivå skal han være aktuell for TL 2011 (hvis det nå blir det). Mao er alle aktuelle for nye kontraketer, men ikke per dags dato. Jonsson ser jeg gjerne på en ny kontrakt.

Tviler på om Becken får såppas med spilletid i år at han klarer å vise det. Jeg syns med det at han bør få forlenget kontrakt, om ikke annet ut neste sesong, så han får bedre muligheter. Vi er jo inne i en fase der vi vil ta vare på og utvikle unggutta, ikke sant ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 jul 10, 19:12

Innlegget mitt ble skrevet før sesongstart, og jeg har vel mine ord i behold. Elvestad håper jeg får mer spilletid fremover, men konkurrerer nå i første rekke mot både Gilmak og Ramberg. Hansi har vist god form i siste...Med Gilmak inne fra August, ser jeg ikke de store mulighetene for mer spilletid for Martin, dessverre. Backen Becken lider også av stor konkurranse. Gambo går rett inn på høyreback, samt har både Vidar og Agim blitt prioritert foran ham.

Tegan er dyr, gammel og garantert ferdig i FFK etter sesongen. Vidar ønsker jeg som cover for Raio, slik at vi har en cowboy i backup ;)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 jul 10, 21:06
Opprinnelig postet av bateman

Innlegget mitt ble skrevet før sesongstart, og jeg har vel mine ord i behold. Elvestad håper jeg får mer spilletid fremover, men konkurrerer nå i første rekke mot både Gilmak og Ramberg. Hansi har vist god form i siste...Med Gilmak inne fra August, ser jeg ikke de store mulighetene for mer spilletid for Martin, dessverre. Backen Becken lider også av stor konkurranse. Gambo går rett inn på høyreback, samt har både Vidar og Agim blitt prioritert foran ham.

Tegan er dyr, gammel og garantert ferdig i FFK etter sesongen. Vidar ønsker jeg som cover for Raio, slik at vi har en cowboy i backup ;)

Er ikke Elvestad og Becken fortsatt så unge at de vil føle at de har bra utvikling med en del innhopp i tippeligalaget FFK neste år da?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 jul 10, 22:12

Backen er vel et par år yngre enn Martin som har vært med i gamet et par, tre sesonger nå. Elvestad virket piggere før skaden, noe som er forståelig mtp tiden han har vært ute. Men rykker FFK opp vil nye spillere signere, dårlig økonomi eller ikke, FFK skaffer alltid forsterkninger. Bare se i år hvor vi har øra opp i gjeld, investorer og smarte signeringer gjør at vi har 2 nye spillere fra 1august i Gilmak og Gamboa. Av den grunn tror jeg veien opp for Elvestad blir for lang den dagen vi er et TL lag igjen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 30 nov 10, 23:54

Opprinnelig postet av Holters

Ukjente

Odilon Kashama har kontrakt ut 2011-sesongen i følge Fredriksstad Blad.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 01 des 10, 02:25

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters

Ukjente

Odilon Kashama har kontrakt ut 2011-sesongen i følge Fredriksstad Blad.

Det er bra nyhet.Har trua på odilon jeg.La han prøve seg mer og mer og spille riktige baller på han så kan han bli en farlig mann for oss.Trur og håper at odilon og rafn blir stor hit i tippeligaen 2011.Heia FFK.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 des 10, 05:46
Fremtidige spillerkontrakter for spillerne blir mer resultatorienterte, hva synes dere om det?


Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 10 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340