Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs kontrakter (2010)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 07 apr 09, 10:57

Jeg ville tippa Thomassen, men slik jeg tolker artikkelen, så kan det jo ikke være han i og med at han ikke er Bosman nå. Da står vi igjen med Bråthen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 apr 09, 11:05
Endret: 07 apr 09, 11:07
Endret av: Plankekæll

Det må nesten være Erik Bråthen.

Personlig ville jeg ikke tilbudt Shabani en 5-års kontrakt, da jeg mener at han ikke har potensialet til å bli en god Tippeligaspiller. Men en 1-års kontrakt ville jeg nok tilbudt han. Hvem vet, kanskje han tar et steg eller to i år.

Jeg tror heller ikke det er Elvestad, tror det holder med en kort kontrakt til han også. Men hvis man er interessert i å satse på han må minst en midtbanespiller ut tror jeg. Feks Wehrman. Slik det er nå er han vel 5.valg som sentral midtbane etter Borges, Wehrman, Gashi og Ramberg.

Tilby gjerne en lengre kontrakt til Thomassen også. En kontrakt ut 2013 ville vært fornuftig.

Czwartek (1 år), Barsom (1 år), Wehrman (1 år), Gardar (2 år) og Ramberg (2 år) ville nok også vært smart tror jeg. Resten er jeg usikker på. Man kan jo også prøve seg på Gerrbrand, men tror ikke det er noe poeng i det. Han vil nok hjem.

Det viktigste er å forlenge med Grönis (har han fått forlenget kontrakt forresten?) og Jerry Knutsson. Vi har sannsynligvis landets beste keepertrener, har aldri hørt noe negativt om han.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 07 apr 09, 11:09

Kan det være Totte da? Ved å gi han masse trygghet, og en god kontrakt, kanskje han blir? :)

Ønsketenkning.....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 08 apr 09, 09:49

Opprinnelig postet av Holters

2009
Anders Stadheim, kontrakt ut 2009
Abgar Barsom, kontrakt ut 2009
Erik Mellevold Bråthen, kontrakt ut 2009
Pål André Czwartek, kontrakt ut 2009
Patrik Gerrbrand, kontrakt ut 2009
Garðar Jóhannsson, kontrakt ut 2009
Raymond Kvisvik, kontrakt ut 2009
Vidar Martinsen, kontrakt ut 2009
Hans Erik Ramberg, kontrakt ut 2009
Agim Shabani, kontrakt ut 2009
Kasey Wehrman, kontrakt ut 2009
---
Martin Elvestad, kontrakt ut august 2009
---
Éverton Santos da Costa, lånt ut 2009 med opsjon på kjøp
---

 

Bråthen, Elvestad og Shabani langtidskontrakter.

Barsom, Czwartek, Ramberg, Gardar og Kvisvik ett års kontrakter.

Everton vurderes senere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 13 apr 09, 14:19

Kan ikke denne flyttes opp under "prioritert emne" kategorien?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 apr 09, 21:24

Erik har blitt enig om tre årskontrakt


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 15 apr 09, 00:00

Oppdatert med Bråthen, Borges, Lala, Levon og Askar.

Fjernet Stadheim.

Glemt noe?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 16 apr 09, 13:12

Opprinnelig postet av Holters

Oppdatert med Bråthen, Borges, Lala, Levon og Askar.

Fjernet Stadheim.

Glemt noe?

Grønhagen...


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 16 apr 09, 13:23

Fikset. Thanks
(Slettet også Bråthen fra 2009, da han var listet to steder)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 17 apr 09, 22:28

For meg blir det viktigst å få på plass avtaler med Czwartek, Barsom, Shabani, Jóhansson og Martinsen.

Czwartek er ikke ung lenger, men faktisk en av de bedre høyrebackene i Tippeligaen, og også lokal. Han er en viktig grunnstamme å ha i laget, også for FFK's identitet. Det samme kan kanskje sies om Kvisvik, men han må nesten bevise enda litt mer.

Har aldri likt Barsom personlig, synes han virker er litt klysete og upsortslig til tider, men han er en god spiller og også en ledertype som er engasjert og kanskje er et godt forbildet for ungguttene. Om han ikke krever noe mer enn den for høye lønna han nå får, bør FFK ta seg råd til et par år til.

Jóhansson er som nevnt av en annen her veldig viktig for angrepet vårt, og Martinsen har fungert overraskende bra hittill i år (selv om han alltid gjør noe rart og hjertet hopper oppi halsen hver gang han nærmer seg en motspiller innenfor straffefeltet).

Gerrbrand er definitvt tapt, og Ramberg, Wehrmann og Kvisvik kan holdes påpinebenken litt til.

Min mening :)

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 26 apr 09, 11:39

jeg leste på både f-b og demokraten at Joachim Thomassen var  i forhandlinger med klubben og kunne skrive under om kort tid, det begynner å bli en stund siden..noen som vet hva som skjedde? ble dem ikke enig?

---------------------------

CUPVINNER 06


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 27 mai 09, 12:16
Endret: 27 mai 09, 15:20
Endret av: Holters

Sportsutvalget har levert sin innstilling til styrene, og på fredag skal FFK holde pressekonferanse angående hvilke spillere som får fornyet kontrakten.

De åtte spillerne som har kontrakter som nærmer seg slutten ifølge Aftenposten er Kasey Wehrman, Pål André Czwartek, Gardar Johannsson, Patrik Gerrbrand, Abgar Barsom, Agim Shabani, Martin Elvestad og Raymond Kvisvik.

Verken Lalawele Atakora, Levon Pachajyan eller Éverton Santos da Costa blir nevnt i artikkelen.

Hvem tror du får fornyet kontraktene sine?

Jeg tror Wehrman, Gerrbrand, Barsom og Johannsson har for stive lønnskrav til at de har noen fremtid i klubben, men mulig man strekker seg litt ekstra for Johannsson, som er den eneste målscoreren igjen i stallen.

Kvisvik har spilt forholdvis mye i år, og er lokal. Kanskje de klarer å bli enige om å møtes på midtveien? Czwarteks dager tror jeg dessverre nærmer seg slutten, da han ikke er noe førstevalg lenger, og kanskje er mettet selv? Håper han får et nytt år, da det er moro med en "legende" i stallen med tolv sesonger bak seg i klubben.

Shabani og Elvestad får sikkert kontrakter. Unge gutter som har vist at de duger som backup, og trolig er billige i drift.

Pachajyan blir sendt rett hjem til Sverige. Var vel ikke i kamptroppen mot Odd Grenland engang?

Lala og Everton er trolig for dyre i forhold til hva de har vist til nå. Kanskje man kan reforhandle opsjonen på førstnevnte? Sistnevnte tror jeg blir sendt rett tilbake til brasil om han ikke begynner å score mål snart...

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 mai 09, 12:58

Tipper Gerrbrand, wherman, levon, lala og cwartek er de som takker for seg. Cwartek gjennom at han legger opp, kanskje han får en annen rolle i klubben.

Tipper de finner midler til å beholde kapteinen og gardar selv om de er dyre. Kvisvik shabani og elvestad beholder de nok. Håper også på at de beholder everton men ikke for en hver pris. Men med 5 spillere ut så betyr det to nye inn. og hvis wallace også blir solgt betyr det tre nye inn. Bør vel da komme inn en i forsvar en på kanten og en i angrep


Vitagen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 27 mai 09, 13:27
Endret: 27 mai 09, 13:29
Endret av: Vitagen

Om Pål André og Raymond må takke for seg, har jeg vært på stadion for siste gang i år.

 

Dersom Barsom får ny kontrakt, blir jeg oppgitt.

 

At Ramberg fikk ny kontrakt var hårreisende.

 

Gerrbrandt, Kasey og det stallfyllet de har lånt inn kan ha det så godt.

 

Gardar kan få ny kontrakt.

 

Shabani og Elvestad må få nye kontrakter og bli sendt på lån. Talentsatsingen i klubben er jo helt forferdelig, for å si det mildt.


plænken

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 36

Lagt til: 27 mai 09, 14:16

Hei folkens!

Noen som har mulighet/kontakter til å sjekke ut hvem som var å så FFK treningen idag? Nytt fjes? Kan det være en ny potensiell spiller?

---------------------------

plænken


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mai 09, 14:54

er Gardar ettertraktet av andre klubber? Kan ikke forstå at han kan kreve så mye spenn. Han kom jo som helt ukjent fra Island og var snekker eller rørlegger eller noe før vi i henta han... Jaja..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mai 09, 17:26

Opprinnelig postet av Vitagen

Om Pål André og Raymond må takke for seg, har jeg vært på stadion for siste gang i år.

 

Dersom Barsom får ny kontrakt, blir jeg oppgitt.

 

At Ramberg fikk ny kontrakt var hårreisende.

 

Gerrbrandt, Kasey og det stallfyllet de har lånt inn kan ha det så godt.

 

Gardar kan få ny kontrakt.

 

Shabani og Elvestad må få nye kontrakter og bli sendt på lån. Talentsatsingen i klubben er jo helt forferdelig, for å si det mildt.

Shabani har gjort det ganske bra de kampene han spilte, så jeg ville satset mer på ham enn PAC på nåværende tidspunkt. PAC ble jo brukt som rundingsbøye mot Odd.

Bra at Ramberg og Vidar fikk nye kontrakter.  Raymond er selvskeven til ny kontrakt. Totte er jeg litt usikker på. Får han orden på livet sitt, så ja gjerne ny kontrakt. han var riktig nok veldg rusten mot Odd, men vi alle vet hva han står for når han er i form. Gardar syns jeg også bør få ny kontrakt. Lala har jeg ikke sett, så han kan jeg ikke utale meg om.  Whermann, ut portene med et merke av en støvel i ræva, helst i sommer...  Barsom bør heller ikke få ny kontrakt, ihvertfall etter det han har vist hittils i år... Selvfølgelig så er alt avhengig av hva de krever i lønn....

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Vitagen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 01 jun 09, 10:27

Opprinnelig postet av Vitagen

Om Pål André og Raymond må takke for seg, har jeg vært på stadion for siste gang i år.

 

Dersom Barsom får ny kontrakt, blir jeg oppgitt.

 

At Ramberg fikk ny kontrakt var hårreisende.

 

Gerrbrandt, Kasey og det stallfyllet de har lånt inn kan ha det så godt.

 

Gardar kan få ny kontrakt.

 

Shabani og Elvestad må få nye kontrakter og bli sendt på lån. Talentsatsingen i klubben er jo helt forferdelig, for å si det mildt.

Da må jeg visst på Stadion i dag. Håpløst at Barsom fikk ny kontrakt, han er forferdelig dårlig. Fortjener absolutt ikke å være kaptein.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jun 09, 10:39
Endret: 01 jun 09, 10:40
Endret av: Patrioten

Kan jo være at han får et dårlig tilbud og sier nei til det, da kan du gå med god samvitghet

Er enig med deg, han har ikke akkurat vært noen sjerna de kampene han har spilt i år


Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340