Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs kontrakter (2010)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jun 09, 07:09

Opprinnelig postet av keiko99

ja, men linken da ? 

Du får lete, du er jo flink til å finne linkerSealed


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 09, 09:37

fant ikke

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jun 09, 09:42

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 jun 09, 11:48

Skulle ikke Cwartek og Johansson forhandle med klubben denne uka?

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jun 09, 08:23

Raymond er vist tilbudt en to årskontrakt.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jun 09, 08:25

Gerrbrands glädjebesked - ''Bara Bajen som gäller''

Fotbollskanalen.http://fotbollskanalen.se/1.1033967/2009/06/05/gerrbrands_gladjebesked_bara_bajen_som_galler

 


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 06 jun 09, 10:45

Opprinnelig postet av Patrioten

Gerrbrands glädjebesked - ''Bara Bajen som gäller''

Fotbollskanalen.http://fotbollskanalen.se/1.1033967/2009/06/05/gerrbrands_gladjebesked_bara_bajen_som_galler

 

- Det vill jag inte kommentera, kontrar Gerrbrand snabbt.
-  Men som det är så får jag ju inte spela i Fredriksstad så det är klart att jag vill ha något klart i sommar.

 

Hur ser du på Hammarbys situation? - Klart jag är orolig och klart man känner att man vill hjälpa till. Men samtidigt har man inte så lång karriär så man måste också tänka på vad som är mest gynnsamt för en i långa loppet.

Er ikke han skadet da? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?Tongue out

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 jun 09, 10:52

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Er ikke han skadet da? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?Tongue out

Gerrbrand spilte for FFK 2 på tirsdag, så han er ikke skadet.

Har forstått det sånn at de er ganske bra forspent med midtstoppere i Hammarby, så tviler på at de kommer til å hente inn Gerrbrand på lønnslista. Og når ingen andre svenske klubber tydeligvis er aktuelle for Totte, blir det spennende å se hvor han havner, tatt dagens marked i betraktning. I Norge er det vel bare Vålerenga som har signalisert at de skal forsterke i sommer med midtstopper. Kanskje blir det dansk fotball, eller en annen middelmådig europeisk liga? For FFKs del hadde det vært fordelaktig om han fant seg ny klubb allerede i sommer.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 06 jun 09, 11:19

Både tviler på og håper ikke han går til en norsk klubb. Med det mediekjøret om dårlig økonomi tviler jeg på at noen klubber (til og med VIF) kommer til skrive under en 2 millioner++ kontrakt. Jeg tror det er større sjans for det i utlandet iallefall. Dessuten er han en klassespiller som vil forsterke ethvert tippeligalag, og det ønsker vi ikke! Laughing


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jun 09, 17:05

Opprinnelig postet av Patrioten

Raymond er vist tilbudt en to årskontrakt.

Hurra!!!!!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jun 09, 17:07

Opprinnelig postet av FFKgutt1

 Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?Tongue out

Det er det nok ja


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jun 09, 14:29

Gerrbrand: "Kanske klart om en vecka"

Fotbollskanalen.http://fotbollskanalen.se/1.1045542/2009/06/12/gerrbrand_kanske_klart_om_en_vecka

 


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 13 jun 09, 18:05

Gerrbrand trente ikke i dag.


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 14 jun 09, 02:25

Får håpe FFK får noen slanter for han, men Hammarby er vel ikke den rikeste klubben for tia...

Er uansett litt dumt å miste en stopper av Gerrbrands kvalitet, men han ville tross alt hjem.

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 jun 09, 08:10

Opprinnelig postet av Truger

 

Er uansett litt dumt å miste en stopper av Gerrbrands kvalitet, men han ville tross alt hjem.

Helt enig, samtidig har Vidar tatt syvmilssteg i år, og kommet seg opp på et jevnere og bedre nivå enn før. Minuset er at vi nå har to stk cowboyer i forsvar, og at den ene av de, iallefall har vært, meget skadeutsatt. Uansett er vel Ophaug snart tilbake igjen, han viste meget gode kvaliteter som stopper i fjor synes jeg, og vil være et meget godt alternativ.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 17 jun 09, 10:57

Nå bekrefter ihvertfall agenten til Kvisvik at han har fått kontraktsforslag. Flott flott, og helt riktig med bare et år av gangen

Link: FB

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jun 09, 20:31

FFK skal slanke med to spillere til, slik at stallen kommer ned i 20. spillere.

Tipper at det blir Gardar og Abgar, det er jo de som tjener mest av de bosmannspillerne som er igjen

Hva tror dere andre


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 jun 09, 21:54

Opprinnelig postet av Patrioten

FFK skal slanke med to spillere til, slik at stallen kommer ned i 20. spillere.

Tipper at det blir Gardar og Abgar, det er jo de som tjener mest av de bosmannspillerne som er igjen

Hva tror dere andre

Slank gjerne bort et par til, så blir det plass til en toppspiss og en topp midtstopper. Og jeg er spent ¨på Elvestad, tror ikke klubben på ham eller ? Det spretter jo opp unge norske talenter i andre klubber, men der slipper de jo til !

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 jun 09, 22:05

Nå begynner det å irritere meg igjen at Ramberg fikk to nye år. Mannen er for dårlig til å spille sentralt i en midtbanetoer. Greit, mannen er fotballintelligent, har god teknikk på små flater, og kan være god til å sende stikkballer og lignende, men samtidig er han rett og slett for dårlig defensivt til å være den sittende på midten, og han er også for dårlig offensivt, da han sjeldent går på dype løp, og har et tafatt skuddbein. Fyren passer rett og slett best som indreløper i 4-3-3, og så lenge vi ikke spiller det, så forsvarer ikke Ramberg en startplass.

Barsom er det vel heller ikke noe særlig vits i å svi av en god årslønn noen år til på. Amin Askar gjør rett og slett en bedre jobb på kant og han fungerer helt greit på back også, men er per nå for dårlig i posisjonsspillet på den plassen

Wehrman i toppform er derimot uvurderlig. Vi skal slite hardt med å erstatte den mannen. Rosenborg har lett i årevis på en skammelsruderstatter. Den jobben Wehrman nedlegger som et skjold foran forsvarsfireren er utrolig viktig. Han avlaster forsvaret, og det er ikke tilfeldig at vi ofte er best defensivt med den mannen på banen (og i form). Gashi og Ramberg kan rett og slett ikke erstatte Wehrman. Da må nye krefter hentes inn, eller Elvestad bli kastet ut i det, da Borges på sikt ikke bør være den sittende på midten. Han bør fortsette på topp til han er i stand til å dekke større rom og flytte beina noe raskere, og deretter bli plassert der han hører hjemme: Som offensiv midtbanespiller.

Tida løper også fra Czwartek. Dessverre.

Gardar har heller ikke vist noe i år som tilsier at han bør få fornyet tillit. Skadeutsatt og tungtrent, selv om han er en uortodoks avslutter som av og til kan utrette de utroligske og overraskende ting.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jun 09, 15:10
Endret: 29 jun 09, 15:14
Endret av: Patrioten

Noen som vet hvordan det går med forhandlingene til bosmannspillerne våres, Raymond er vel så godt som klar for ny kontrakt, men hva med de andre?

For min del, kan de kvitte seg med hele gjengen uten Raymond og Kasey.

For håpe at lønnsutgiftene til de som ikke blir tilbudt nye kontrakter, går til ny spillere.

Ellers er jeg enig med det Holters skriver, det være seg Barsoms svake kamper, selv om  han var skadet, burde han være frisk nok til å prestere bedre enn det han gjør om dagene, i går var han ikke mye bra, var ikke mange pasninger og skudd som satt for han

Ellers, har nok Pål Andre gjort sitt, skadene kommer nok tettere og tettere, jo eldre enn han blir, noe som resulterer i færre kamper mer benkesliting.

Gardar har også slitt med skader og henger etter, spørs om han blir i god nok form og viser nok til å få ny kontrakt, noe jeg tviler på, så dette blir nok hans siste sesong.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f