Husk meg
Brukernavn
Passord

Får bot etter supporternes bruk av bengalske lys

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 jan 09, 10:56

Hvis det å f.eks. skape en idé, designe, skrive tekst og å produsere en reklame er å se på som salg, eller å jobbe med produktutvikling i en markedsavdeling, da er jeg definitivt en selger . Wink Men jeg har jobbet mye med salg også. Jeg har truffet mange markedsførere som ikke kan noe som helst om salg. Det blir fort enda pinligere enn om en selger later som han er markedsfører...

SRS høres mer ut som en lokal utgave av et virus. Wink

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 13 jan 09, 17:07

Opprinnelig postet av denialsander


SRS høres mer ut som en lokal utgave av et virus. Wink

SRS er kanalen til Kule Kolbjørn aka Leif Kolbjørn Johansen. Henda over dyna folkens. Cool


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 jan 09, 19:03
Endret: 13 jan 09, 19:11
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av Plankekæll


SRS er kanalen til Kule Kolbjørn aka Leif Kolbjørn Johansen. Henda over dyna folkens. Cool

Damn, hvis noen som heter Leif Kolbjørn Johansen i noe som heter SRS skulle få meg til å ville ha henda under dyna ville jeg søke hjelp. Med *en eneste* gang. Wink



Mod (meg selv): Hold dere til tråden....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 jan 09, 09:44

Opprinnelig postet av dalen

Jeg personlig tror at VIF lett drar inn 25 000kr på f.eks dvd-salg eller billedbruk i reklamer (i etterkant av cupfinalen), så den store utgiften ser jeg ikke helt.

 

Utgiften blir 25000 uansett hvordan du ser det. Dårlig gangsyn er noe dritt....


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 jan 09, 16:50

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av dalen

Jeg personlig tror at VIF lett drar inn 25 000kr på f.eks dvd-salg eller billedbruk i reklamer (i etterkant av cupfinalen), så den store utgiften ser jeg ikke helt.

 

Utgiften blir 25000 uansett hvordan du ser det. Dårlig gangsyn er noe dritt....

Dårlig gangsyn gitt! Ja men da burde jo egentlig aldri Fredrikstad ha bygget ny stadion eller kjøpt spillere som i det hele tatt ga oss utgifter da? Siden man skal drite i hvor mye man får tilbake for pengebruken.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 jan 09, 17:02

Opprinnelig postet av Supreme NTM
da burde jo egentlig aldri Fredrikstad ha bygget ny stadion eller kjøpt spillere som i det hele tatt ga oss utgifter da?

Det tror jeg jammen du har helt rett i ettersom klubben nærmest har havnet i "gjeldsfengsel"... Og det er forskjell på å bruke penger på en ung spiller som kan bli et salgsobjekt (f.eks. Wallace) med å bruke like mye penger på en 34-åring som kanskje holder én sesong.

Litt småsøkte eksempler her, synes jeg...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340