Husk meg
Brukernavn
Passord

Tommy Shariff kjøpte Holmekollentårnet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 des 08, 19:27

Dekkongen Shariff kjøpte det gamle Kollen tårnet for 269.000 kroner.

- Holmenkollen er et unikt kulturminne, og det ville vært en skandale om den hadde blitt solgt ut av landet. Derfor fant jeg ut at jeg måtte ta ansvar, sier Sharif til VG Nett.

Samtidig refser han regjeringen og Giske:

Han retter samtidig krass kritikk mot regjeringen, og kulturminister Trond Giske for ikke å ha tatt ansvar for å bevare den gamle Holmenkollbakken.

- Dette er et bygg av stor nasjonal verdi. Det er derfor sørgelig at kulturministeren ikke kjenner sin besøkelsestid, sier Sharif.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=555262

Hva synes dere om dette?

Hva skal han bruke tårnet til?

Jeg synes det er bra jeg at han kjøpte det for da blir det værende i landet, det er jo et kulturminne :)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 des 08, 19:40
Endret: 07 des 08, 19:41
Endret av: FFK1903

Han har vel allerede tjent inn disse pengene på hovedoppslag i både Dagblabla og VG. Nå stikker vel enda flere og stiller seg i timelange køer for å spare noen kroner på dekkbaronen. Syns det har vært litt stille rundt han nå, så han måtte vel finne på noe. Skulle ikke forundre meg om Fedon Lindberg var en av de andre budgiverne. Det har vært merkelig stille på han de siste par årene også...

Det er jo heller ikke sikkert at Sharif reddet nasjonalskatten fra utlendinger, kan jo være norske kjøpere som han bød over også. Tror ikke Holmenkollen er sååå interessant for andre enn nasjonalromantikerne her i landet.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 08 des 08, 00:15

Opprinnelig postet av FFK1903

Han har vel allerede tjent inn disse pengene på hovedoppslag i både Dagblabla og VG. Nå stikker vel enda flere og stiller seg i timelange køer for å spare noen kroner på dekkbaronen. Syns det har vært litt stille rundt han nå, så han måtte vel finne på noe. Skulle ikke forundre meg om Fedon Lindberg var en av de andre budgiverne. Det har vært merkelig stille på han de siste par årene også...

Det er jo heller ikke sikkert at Sharif reddet nasjonalskatten fra utlendinger, kan jo være norske kjøpere som han bød over også. Tror ikke Holmenkollen er sååå interessant for andre enn nasjonalromantikerne her i landet.

Selvfølgelig bruker han PR når han får PR... Men tviler stort på at Sharif frenetisk leter etter nye ting å kjøpe for å få spalteplass i mediene. Er man kun en anelse blottet for litt kynisme kunne man kanskje trodd at han bryr seg om et kulturminne som denne 'diamanten' faktisk er. Føler jeg har en tendens til å bli oppgitt når man ikke greier å se noe godt i et menneske uten at det ligger kald kynisme eller en baktanke bak 'godheten'.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340