Husk meg
Brukernavn
Passord

Overganger i eliteserien 2008/2009

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 jan 09, 18:16

Opprinnelig postet av FFK1903

Alternativt kan de prøve å strekke han. 120 kilo er ikke stort om man er 250 cm på strømpelesten...

Men det er jo juks da! I dag forsov han seg forresten, det måtte en kæll til med snøballer mot vindusruta hans for å få han til å våkne. Hehe.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 jan 09, 18:51

Opprinnelig postet av Plankekæll

Men det er jo juks da! I dag forsov han seg forresten, det måtte en kæll til med snøballer mot vindusruta hans for å få han til å våkne. Hehe.

Nå har ikke jeg hatt særlig jetlag (blir visst ikke så veldig påvirket), men jeg vet hvor sliten jeg blir av å reise langt. Kællen har reist fra Brasil, via Portugal, via Oslo til Aalesund (20+ timer) for deretter dagen etter å skulle på årets første trening..?!  Hallo! Jeg er ikke overrasket over at han ikke klarte å holde trøkket oppe, men er detsto mer overrasket over de som vil skyte'n allerede nå.  Det vitner mer om vilje til å ta mannen og ikke ballen, og er smakløst - la nå den vesle tykkfalne brassen få ei uke før han sendes hjem, da. ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 05 jan 09, 19:57

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Plankekæll

Men det er jo juks da! I dag forsov han seg forresten, det måtte en kæll til med snøballer mot vindusruta hans for å få han til å våkne. Hehe.

Nå har ikke jeg hatt særlig jetlag (blir visst ikke så veldig påvirket), men jeg vet hvor sliten jeg blir av å reise langt. Kællen har reist fra Brasil, via Portugal, via Oslo til Aalesund (20+ timer) for deretter dagen etter å skulle på årets første trening..?!  Hallo! Jeg er ikke overrasket over at han ikke klarte å holde trøkket oppe, men er detsto mer overrasket over de som vil skyte'n allerede nå.  Det vitner mer om vilje til å ta mannen og ikke ballen, og er smakløst - la nå den vesle tykkfalne brassen få ei uke før han sendes hjem, da. ;)

hehe. veier han 120 kg som nevnt tidligere så trur jeg han skal slite litt med å spille tippeligafotball ihvertfall. men det var vel noen som overdrev litt regner jeg med.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jan 09, 10:52

Kjetil Wæhler på vei til Aalborg

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 jan 09, 21:48

Kristian Flitti Onstad ønsker seg fortsatt hjem til Norge: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545973

Hadde han vært en ok løsning dersom Gerrbrand brått forsvinner? Ser han snakker om VIF og Brann, men hadde vi hatt noen mulighet?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 jan 09, 03:15

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Kristian Flitti Onstad ønsker seg fortsatt hjem til Norge: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545973

Hadde han vært en ok løsning dersom Gerrbrand brått forsvinner? Ser han snakker om VIF og Brann, men hadde vi hatt noen mulighet?

Han er jo romeriking da, så LSK er vel sikkert den klubben han kunne ønsket seg til. Jeg er ærlig talt ikke helt overbevist om at han er noen forsterkning for FFK. Vi har tre stoppere som er bedre.

Når man først snakker om overganger i Tippeligaen kan det vel nevnes at Eddie Gustavsson er klar for Red Bull Salzburg i Østerrike. Så da får heller Viking klare seg med Thomas Myhre.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 jan 09, 08:44

Ja det er veldig dumt å måtte klare seg med TLs beste keeper..


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 11 jan 09, 09:15
Endret: 11 jan 09, 09:21
Endret av: Rafn

Faton Hoti og Balal Arezu på prøvespill for eliteserieklubb i Ungarn.

Noen som kan ungarsk ?

Avtalen er ordnet av Tamaz Szekeres som jobber i det Ungarske fotballforbundet.

Spørsmålet er vel om dette er spillere FFK slipper for tidlig.....??

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 jan 09, 10:48

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ja det er veldig dumt å måtte klare seg med TLs beste keeper..

Han har vel ikke spilt mer enn 10-15 kamper siden han kom tilbake til Viking, og har vel stort sett vært skadet, sjuk, osv, hele tiden. I flere av de kampene han spilte hadde han vel ikke helt dagen heller, så jeg forstår godt at Viking vil ha en annen keeper...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 11 jan 09, 11:33

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ja det er veldig dumt å måtte klare seg med TLs beste keeper..

Regner med at det var ironisk

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jan 09, 11:45

Opprinnelig postet av Rafn
Noen som kan ungarsk ?

Står ikke noe spesielt der. Bare at to norske, offensive spillere er på prøvespill, og at kontakt kan være aktuelt.

Noe mer klarer ikke jeg å hente ut ved hjelp av diverse nett-oversettere. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 jan 09, 21:56

http://www.dagbladet.no/2009/01/13/sport/fotball/tippeligaen/lyn/4363456/ Lyn har signert svenske Rikard Nilsson (25) fra Trollhâttan.. han kan spille venstrekant og venstreback.. godt kjøpt av Lyn?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 jan 09, 19:03

Petter Furuseth (Olsen) Til Lyn.. han har kutta ut Olsen navnet nå.. http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article126372.ece

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 17 jan 09, 00:09

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=546186     Interesse for alanzinio     


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jan 09, 17:16

Mossespiller skal prøvespille for Stabæk http://www.fotballmagasinet.no/index.php?mode=news&id=16183


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jan 09, 22:21

var det ikke han som ble linket til FFK også ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 jan 09, 23:37

Opprinnelig postet av keiko99

var det ikke han som ble linket til FFK også ?

er ikke sikker på om han har blitt linket hit. men jeg vet at det ble skrevet om han her inne ihvertfall.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 jan 09, 00:00

FFK har vært interesserte, ja.

Anvendelig spiller som kan spille over alt på banen foruten stopper og keeper. God skuddfot, kan dra av en mann eller to, hurtig. Har norsk pass, men er opprinnelig somalisk. Har spilte mye på venstresiden i Moss, men er høyrebent. Veldig anvendelig!

Sikkert ingen dum signering, men det avhenger jo av hva Moss eventuelt skal ha for ham.

Tipper interessen har kjølnet. Har ikke hørt noe om dette nå nylig.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 jan 09, 11:06

Askar var meget god mot Strømsgodset i går. Fint mål og var i en egen klasse den omgangen han spilte.. Hadde vært en god signering for oss..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jan 09, 12:10


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340