Husk meg
Brukernavn
Passord

Gammel forsanger tilbake?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 19 okt 08, 23:38

Synd ikke jeg fikk vært på kampen idag, med zoran som forsanger hadde det vært morsomt og stått på feltet igjen:)

Håper han er med oss neste år igjen.

Det finnes bare en brukende forsanger i Fredrikstad. Zoran Puvatcha!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Fredrik91

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 6

Lagt til: 19 okt 08, 23:50

Merket STOR forskjell på trykket med engang Zoran kom, skjønner ikke at folk klager så mye på han. Greit, han kastet en caps på noe (AU!) ta ting litt mindre seriøst og se litt morsomt på det, den som fikk capsen på seg fikk neppe vondt, og våkna nok litt :)  Zoran er den beste forsangeren! End of discussion!

Håper han kommer tilbake, selv om han sa det var siste gang. Men det gjorde han vel etter han ble utestengt også(?) Jeg har i værtfall håpet ennå :)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 okt 08, 00:04

UTROLIG deilig stemning i dag. Takk Zoran, det var fantastisk å føle ordentlig trøkk igjen, håper du blir med til neste sesong på stadion.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 20 okt 08, 00:24
Endret: 20 okt 08, 00:28
Endret av: ajg

Det ble fantastisk stemning på feltet når Zoran var forsanger! Jeg fikk frysninger på ryggen av det trøkket vi lagde. Det var en helt annen verden enn det vi er vant til. Dette minnet meg om når PH var på sitt beste for et par år siden. Vi vet alle hvor engasjert zoran er og han legger virkelig hele sjela si i at det skal være så bra trøkk som mulig. han kommer fra en kultur der han er vant til at ALLE synger, så prøv og forstå at zoran blir oppgitt, lei seg og sur når folk bare står rett opp og ned med henda i lomma uten og åpne kjeften når han selv gir så mye av seg selv. Zoran ropte "Jeg elsker dere Plankehaugen!". Hva fikk han tilbake av de personene det er snakk om? Jo, et engasjement lik null. Folk som driter fullstendig i han og alle andre som prøver og skape stemning på feltet. Det eneste de brukte stemmen til var og slenge usaklig dritt tilbake! Det kan ikke være veldig morsomt for en forsanger når det står folk på feltet som gir null respons.

PH står nå overfor et viktig veivalg mtp neste sesong. Håper virkelig det blir innført eget felt for KUN syngende med sangkontrakt. På et slikt felt ville Zoran passet ypperlig som forsanger. Ingen i Norge er bedre som forsanger enn han. Vi så i dag hvor bra vi kan være med den rette forsangeren. Vil vi ha så dårlig stemning som det har vært i hele år, eller vil vi fortsette og ha det sinnsyke trøkket vi får med zoran som forsanger? Personlig velger jeg det sistnevnte alternativet 10 av 10 ganger, selv om jeg skulle være så "uheldig" å få en caps i fanget! Litt takhøyde bør det faktisk være. Når Zoran kaster capsen er det absolutt ikke vondt ment, han ønsker kun det beste for Plankehaugen og at stemningen skal være så bra som mulig! Hadde folk sunget hadde heller aldri slike "episoder" funnet sted.

En stor takk til Zoran som gjorde deler av 2. omgang til en fest! Håper virkelig du kommer tilbake som forsanger på sangfeltet neste sesong Zoran! Da kan ingen klage på og bli irettesatt hvis de ikke synger heller.


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 20 okt 08, 00:41

Tusen takk Zoran!  Deilig at du viser Plankehaugen hvor skapet skal stå!  2 omgang med deg som forsanger er det beste jeg har opplevd av stemning på stadion!   Neste år så er du forhåpentligvis tilbake som forsanger på det nye sangfeltet!

 

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 20 okt 08, 00:52

Takk Zoran og alle de som bidro til at stemningen føyk i taket i dag!

Jeg har aldri opplevd så god stemning på en Fredrikstad-kamp før! Der fikk vi se hvor mye potensiale det faktisk ligger i PH, bare riktig mann er ved roret. Alle som har et snev av interesse for tribunelivet rundt FFK bør se hvor viktig han er for oss. Vi gikk fra middelmådig stemning som vi har hatt i hele år til å brilijere på tribunen bare pga én kar. Fantastisk! Og hvorfor skal vi gi Zoran stress for engasjementet sitt? Når en liten klikk demonstrativt driter i å synge når han gir 110% og vi faktisk kjempet for en gullmedalje så burde disse personene ta en runde med seg selv før de setter seg selv foran laget igjen, ikke trashe en person som faktisk bryr seg nok til å reagere på forsøket av sabotering av stemningen i dag.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Problembarn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 okt 08
Innlegg: 17

Lagt til: 20 okt 08, 00:55

Opprinnelig postet av Snæbbis

Jeg husker jeg satt og tenkte i førsten av andre omgang, "Faen for et trykk det var fra haugen plutselig, dette var jo faktisk veldig bra", og tenkte ikke noe mer over det, før jeg en ti min. senere snur meg til høyre og ser Zoran. Overraskelsen var total!

Kan virkelig en enkeltperson bety så mye? Tydeligvis gjør Zoran det, og det nivået PH lå på en stund der er det man bør strekke seg etter. Samtidig skjønner jeg godt at man ikke kan akseptere all slags oppførsel.

Jeg stiller meg i det hele tatt indifferent, og vil ha i pose og sekk.

 

Jeg hadde akkurat samme opplevelse som"Snæbbis" fy faen så mye denne mannen betyr med sitt engasjement. Folk som vanligvis ikke synger, synger kanskje 1-2 sanger med han til stede. De som er med på 4-5 sanger fra før trykker til ekstra hardt og hiver seg kanskje på 1 ny sang eller 2 men Zoran tilstede.

 

Til Zoran:

Skjønner at det er vanskelig å heve seg over den kritikken noen kommer med når du har et engasjement som deg og bare vil Fredrikstad fotballkklubb godt. Det står respekt av jobben du har gjort og hvordan plankehaugen ble gjort  til en av de aller beste supportergrupperingene i norge for noen år tilbake. Husker du hvordan vi sang ut Klanen på Ullevål, og noen av de andre matchene på Ullevål var også helt magiske. 

Prøv å hev deg over all den idiotiske kritikken, ta til deg rosen og LE av de idiotene som står på PH-feltet og verken støtter laget Visuelt eller Verbalt slik det står i PH´s forskrifter. Blir etter ALL sannsynlighet et eget stort sangfelt til neste år. Har hørt rykter om plassering på Langsiden(!) da blir det sangkontrakt, og de som ikke synger vil kunne bli ekskludert fra feltet.

Kan avslutte med å si at du har min fulle støtte og jeg må virkelig si jeg beundrer ditt engasjement ovenfor FFK. Vi må huske at Zoran sin ordentlige gullunge er Dinamo Zagreb. Da må man ta av seg hatten for tiden og innsatsen du har lagt ned i Fredrikstad. 

---------------------------

Heia Heia Fredrikstad!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 okt 08, 02:10

Gammel magi i god behold. 

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Wisła Kraków, moja miłość na wieki

The White Star Division


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 20 okt 08, 04:32

Takk for en liten stund med magisk stemning, Zoran!

---------------------------

Frihet For Ultras!

http://www.youtube.com/watch?v=zXC7cQy77uo


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 20 okt 08, 04:34
Endret: 20 okt 08, 14:54
Endret av: madcow

Fantastisk å høre PH i dag. Takk Zoran, det varmet hjertet.. Var nesten så jeg fikk tårer i øynene av dette..
Endelig kunne jeg  høre langsidene være med igjen óg.... på en måte de ikke har vært i nærheten av å være med på i hele år...... *sukk* Vi har gått glipp av så mye uten Zoran at det er nesten trist.

Sangfelt neste år med Zoran (eller en annen som kanskje har det som skal til?) så slipper vi disse konfliktene med mennesker som ikke har lyst til å synge....?

til diskusjon om at feltet er for "medlemmer"; Syntes det er litt komisk med tanke på at aristokraten (vår egen supporterbutikk) ikke krever et medlemskap i plankehaugen. Ingen bevis i det hele tatt kreves... men men, sånn går det når det står uengasjerte mennesker bak disken, som helst skulle sittet på msn og ikke bli plaget av disse kundene hele tiden!

 

 

UANSETT: MØT OPP PÅ MEDLEMSMØTE I PLANKEHAUGEN PÅ TIRSDAG 21.10, 19:00 PÅ 1903!

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 okt 08, 06:42

Støtter Zoran, simpli the best.


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 20 okt 08, 08:50

Det var helt fantastisk å se mr.Zoran igjen !

---------------------------

Rude, stewed and tattooed
www.myspace.com/glennglitter

www.myspace.com/thenewklokkeswingers


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 okt 08, 09:33
Endret: 20 okt 08, 09:37
Endret av: Husgutt

Takk zoran, fantastisk å ha deg tilbake for en liten stund ihvertfall..  Jeg lurer egentlig på hvorfor folk melder seg inn i PH, dersom det ikke er for å støtte laget.  Dersom man ikke synger eller tåler engasjement fra forsanger, hvorfor stå på feltet da?  Billige billetter? Er du på feltet kun pga billige billetter, eller som turist, får du faen meg tåle å få litt kjeft.

Ja vel, PH har ikke sangkontrakt enda, og man kan derfor ikke kreve sang. Men det må jo for faen være mulig å følge normer og regler.. Dersom man er så tjukk i huet at man står på feltet uten å synge (ja, ALLE forstår at man skal helst synge på PHfeltet), så får man tåle engasjement..

 

Helt ubegripelig at man ikke klarer å leve med engasjement. og syns man det å hive en caps er helt forferdelig, så får man godta, det når belønningen er så stor (ref lydnivå)

 

Si meg, tror dere det er mulig å være så bra forsanger uten å være "litt gærn"?  En så bra forsanger får man ikke ved norsk mentalitet...  Zoran gir ALT av seg selv, for at FFK skal vinne og PH være best, men får bare dritt og møkk tilbake...

For en patetisk gjeng med  klovner dere som slenger dritt til zoran er..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 okt 08, 12:58

Opprinnelig postet av madcow

Fantastisk å høre PH i dag. Takk Zoran, det varmet hjertet.. Var nesten så jeg fikk tårer i øynene av dette..
Endelig kunne jeg  høre langsidene være med igjen óg.... på en måte de ikke har vært i nærheten av å være med på i hele år...... *sukk* Vi har gått glipp av så mye uten Zoran at det er nesten trist.

Sangfelt neste år med Zoran (eller en annen som kanskje har det som skal til?) så slipper vi disse konfliktene med mennesker som ikke har lyst til å synge....?

til diskusjon om at feltet er for "medlemmer"; Syntes det er litt komisk med tanke på at aristokraten (vår egen supporterbutikk) ikke krever et medlemskap i plankehaugen. Ingen bevis i det hele tatt kreves... men men, sånn går det når det står uengasjerte mennesker bak disken, som helst skulle sittet på msn og ikke bli plaget av disse kundene hele tiden!

 

 

UANSETT: MØT OPP PÅ MEDLEMSMØTE I PLANKEHAUGEN PÅ MANDAG, 19:00 PÅ 1903!

Det er på tirsdag ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 20 okt 08, 14:55

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av madcow
diverse.

Hehe, takk - mente det var mandag jeg, men men - redigert nå! ;D

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 okt 08, 15:09

mysthical> Kan ikke du gjøre som Planken og gi opp disse surmula personretta angrepene mot en person som gjør en fenomenal jobb som forsanger, og som beviste hvor mye nytte vi har av han igår. Har du tenkt på at Zoran leser disse trådene og tar seg nær av sårende angrep? Følte en utrolig fellesfølelse med hele tribuna i går, noe jeg sjelden gjør siden vi ofte er splitta, men med Zoran ved roret var det utrolig å merke at alle trakk i samme retning. Zoran MÅ bare regjere på tribuna neste sesong. Hadde vært utrolig herlig. Ta seriegullet neste år med Zoran som forsanger! Wink


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 20 okt 08, 15:28

plankehaugen er livredde for å miste noen av sine 4000 medlemmer...  de må inse at man må tråkke på noen tær for å bli bedre nå...

jeg vill heller ha 2000 medlemmer å stemmning som igår en 5000 medlemmer ...

 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 20 okt 08, 15:31

Nå må folk stikke fingeren i jorda og tenke seg litt om. Jeg sitter med en følelse av at de aller aller fleste synes Zoran gjorde en kjempejobb på søndag. Men fordi han er Zoran, så skal faen ikke "jeg" hjelpe han iallefall. Hva med at DU som står på tribunen ser folk som nekter å delta i fellesskapet faktisk sier ifra om at dette ikke er akseptabel oppførsel? Istedenfor så overlater dere dette til Zoran og så tar dere han etterpå og sier fy fy dette var ikke bra. Hva med å ta et oppgjør med de som saboterer, og ikke de som prøver å rydde opp? La nå en ting være det som er skrevet ned i PH regler og lover, la en annen ting være hva som er intensjonen med PH. Det heter indre justis i en gruppe.

 

Alle er tydeligvis for en sangkontrakt, og alle er "forbanna" på de som ikke bidrar slik de har muligheten til. Men å si ifra til dem det er det ingen som tør. Neida vi lar Zoran gjøre jobben og så kaster vi han ut etterpå, det er feigt og ingenting annet. Det er noen enkeltindivider som ikke liker Zoran, jeg vil tippe at disse provoserte han maks på søndag. Dette står folk og ser på, men sier ingenting. Når Zoran da "eksploderer" så er det han som blir syndebukken, hvor er logikken?? Hva med å be disse ta et oppgjør med selv og stille dem spørsmålet om hvorfor de bevisst prøver å ødelegge den vanvittig gode stemningen Zoran lagde på søndag. Hva tjener de selv på å sabotere stemingen? Til dere som går etter strupen på Zoran, så vil jeg tro at dere stod med ryggen til dem som fikk gjennomgå av han ,eller at dere stod bak dem og ikke kunne se hva som skjedde. Den eneste, omtrent, som ser hva som skjer er Zoran selv da han står vendt slik at han ser alle i PH forfra. Så jeg vil tro at de fleste kun bedømmer ut fra hva Zoran foretok seg og ikke hva som skjedde i forkant. Det er umulig å ta stilling til en sak før man har sett BEGGE sider. Det er desverre noen som umiddelbart går i strupen på Zoran uten å ta stilling til sabotørene og deres oppførsel.

 

Når man står i PH så står man faktisk i en gruppe der flertaller synger, og da skulle det faen meg bare mangle om man ikke ga beskjed dersom man ikke gjør nettopp dette. Å ikle seg supporterutstyr for å støtte laget visuelt har man 8.000 andre plasser på stadion til. Da trenger du ikke stå blandt PH, det får da være grenser.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 okt 08, 15:35

Jeg skal ikke legge meg opp i Plankehaugens indre justis eller debatten for eller i mot Zoran, hovedtribune-rotte som jeg er. Men det trøkket jeg opplevde i går er noe av det drøyeste jeg har vært med på på nye stadion noen gang. Det var nesten til å få frysninger på ryggen av.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340