Husk meg
Brukernavn
Passord

Gammel forsanger tilbake?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 19 okt 08, 21:46

Nei. Pr. idag er feltet for PH-medlemmer, sang eller ikke. Det finnes ingen sangkontrakt, eller skrevne regler om at alle _må_ synge og hoppe hele tiden.

Da finnes det absolutt ingen unnskyldning for Zorans oppførsel, eller eventuell tilsvarende oppførsel fra andre personer.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 19 okt 08, 21:47

Folk syntes jo det var så morro at han var tilbake. Dette burde jo ha motivert ham til iallefall å være blid en halv time. Jeg syns dette bare var trist. Jeg og de rundt meg sang av full hals for å støtte laget, men også for å støtte den gamle forsangeren, men takken var at han bare ble sur og sint. Nei, dette var bare trist. Håper han går i seg selv og beklager dette.

Det er lov å være blid, selv på fotballkamp....


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 19 okt 08, 21:48

Feltet er laget først og fremst for å støtte FFK, jeg håper styret gror et sett baller og ber Zoran komme tilbake som fast forsanger, innfører sangkontrakt, og hvor det å kaste en caps og heve stemmen er tillatt, nesten anarki vi snakker her...................

Familier og unger som ikke tåler sånt kan gå et annet sted, men det blir vel med drømmen ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 okt 08, 21:51

Opprinnelig postet av bjorn

Feltet er laget først og fremst for å støtte FFK, jeg håper styret gror et sett baller og ber Zoran komme tilbake som fast forsanger, innfører sangkontrakt, og hvor det å kaste en caps og heve stemmen er tillatt, nesten anarki vi snakker her...................

Familier og unger som ikke tåler sånt kan gå et annet sted, men det blir vel med drømmen ;)

 

Dessverre så mistet de ballene sine når de lot han komme tilbake før straffen var ferdig sonet. Helt enig at det er på tide at de får tilbake ballene med da for å kaste ut Zoran for all tid. Kan ikke ha en person som ikke klarer å styre seg selv uansett hvor flink han er til å få folk med på sang. Det finnes visse grenser...........


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 19 okt 08, 21:54

Opprinnelig postet av mysthical

Dessverre så mistet de ballene sine når de lot han komme tilbake før straffen var ferdig sonet.

Straffen var aldri ut 2008 sesongen men på ubestemt tid.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 19 okt 08, 21:52

Opprinnelig postet av bjorn

Feltet er laget først og fremst for å støtte FFK, jeg håper styret gror et sett baller og ber Zoran komme tilbake som fast forsanger, innfører sangkontrakt, og hvor det å kaste en caps og heve stemmen er tillatt, nesten anarki vi snakker her...................

Familier og unger som ikke tåler sånt kan gå et annet sted, men det blir vel med drømmen ;)

Helt enig med deg, Bjørn. Men pr. idag er feltet for alle medlemmer, og da må man forholde seg til det. Jeg også håper på felt med sangkontrakt, men inntil videre må vi akseptere mindre entusiastiske medlemmer på feltet.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 19 okt 08, 21:56

Opprinnelig postet av Planken

Opprinnelig postet av bjorn

Feltet er laget først og fremst for å støtte FFK, jeg håper styret gror et sett baller og ber Zoran komme tilbake som fast forsanger, innfører sangkontrakt, og hvor det å kaste en caps og heve stemmen er tillatt, nesten anarki vi snakker her...................

Familier og unger som ikke tåler sånt kan gå et annet sted, men det blir vel med drømmen ;)

Helt enig med deg, Bjørn. Men pr. idag er feltet for alle medlemmer, og da må man forholde seg til det. Jeg også håper på felt med sangkontrakt, men inntil videre må vi akseptere mindre entusiastiske medlemmer på feltet.



PH er til for å STØTTE LAGET VISUELT OG VERBALT , når man ikke synger, da må man tåle å bli snakket til  !!

---------------------------

RHE


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 okt 08, 21:59

Opprinnelig postet av Marcus

Opprinnelig postet av Planken

Opprinnelig postet av bjorn

Feltet er laget først og fremst for å støtte FFK, jeg håper styret gror et sett baller og ber Zoran komme tilbake som fast forsanger, innfører sangkontrakt, og hvor det å kaste en caps og heve stemmen er tillatt, nesten anarki vi snakker her...................

Familier og unger som ikke tåler sånt kan gå et annet sted, men det blir vel med drømmen ;)

Helt enig med deg, Bjørn. Men pr. idag er feltet for alle medlemmer, og da må man forholde seg til det. Jeg også håper på felt med sangkontrakt, men inntil videre må vi akseptere mindre entusiastiske medlemmer på feltet.



PH er til for å STØTTE LAGET VISUELT OG VERBALT , når man ikke synger, da må man tåle å bli snakket til  !!

helt enig og nøkkelordet er SNAKKET til og ikke kastet ting på. Klarer han ikke oppføre seg som et normalt menneske har han ingen ting som forsanger å gjøre. Og han har vel nå bevist nok ganger at han ikke klarer å oppføre seg. Bort med han så enkelt er det.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 19 okt 08, 22:00

Opprinnelig postet av Marcus

PH er til for å STØTTE LAGET VISUELT OG VERBALT , når man ikke synger, da må man tåle å bli snakket til  !!

Så du er en av de som ikke klarer å forholde seg til realiteten, altså. Det er slik at det pr. idag ikke er noe krav om å synge i 2x45 for å stå på feltet, og da kan man ikke kjefte på folk for at de ikke gjør dette. Selvsagt kan man oppfordre folk, men ikke oppføre seg som det vi så idag.

Dette kommer man bare ikke bort fra, uansett hva du sier.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 19 okt 08, 22:12

Opprinnelig postet av Planken

Opprinnelig postet av Marcus

PH er til for å STØTTE LAGET VISUELT OG VERBALT , når man ikke synger, da må man tåle å bli snakket til  !!

Så du er en av de som ikke klarer å forholde seg til realiteten, altså. Det er slik at det pr. idag ikke er noe krav om å synge i 2x45 for å stå på feltet, og da kan man ikke kjefte på folk for at de ikke gjør dette. Selvsagt kan man oppfordre folk, men ikke oppføre seg som det vi så idag.

Dette kommer man bare ikke bort fra, uansett hva du sier.



jeg klarer fint å holde meg til realitet, jeg vet godt at det ikke er noe krav på å synge i 90 min på feltet, men jeg vet også det at når man står på feltet så skal man synge, og de som ikke gjør det, ja de har vell for faan ikke noe der å gjøre, beklager men sånn er det bare.  Zoran kastet capsen på en, dette har vi opplevd før også, jeg kan ikke skjønne hva som er så gæli med det. tror ikke noen blir skadet av dette,   
og at vi trenger en forsanger som klarer å få med seg mange, uansett har Zoran mange fler som støtter han en de som er imot han og vil ha han vekk

---------------------------

RHE


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 19 okt 08, 22:15
Endret: 19 okt 08, 22:15
Endret av: Planken

Opprinnelig postet av Marcus

jeg klarer fint å holde meg til realitet, jeg vet godt at det ikke er noe krav på å synge i 90 min på feltet, men jeg vet også det at når man står på feltet så skal man synge, og de som ikke gjør det, ja de har vell for faan ikke noe der å gjøre, beklager men sånn er det bare.  Zoran kastet capsen på en, dette har vi opplevd før også, jeg kan ikke skjønne hva som er så gæli med det. tror ikke noen blir skadet av dette,   
og at vi trenger en forsanger som klarer å få med seg mange, uansett har Zoran mange fler som støtter han en de som er imot han og vil ha han vekk

Nå snakker du deg bort. Du sier at når man står på feltet skal man synge, men det eksisterer ikke noe krav om det pr. idag. Ja, jeg forstår godt at man bør gjøre det, og jeg gjør det selv. Men eksisterer ikke kravet, kan man ikke bruke kjeft mot folk som lar være.

Har du et argument for at vi kan kreve sang pr. idag, så kom gjerne med det. Alt du har sagt til nå er bare din mening om hvordan ting _bør_ være.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 okt 08, 23:19

Det er sikkert greit og bli snakket til, men Zoran som forsanger har lett for og miste hodet sitt som vi så alt for mange ganger har sett Marcus.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 okt 08, 22:18

Opprinnelig postet av Marcus

Opprinnelig postet av Planken

Opprinnelig postet av Marcus

PH er til for å STØTTE LAGET VISUELT OG VERBALT , når man ikke synger, da må man tåle å bli snakket til  !!

Så du er en av de som ikke klarer å forholde seg til realiteten, altså. Det er slik at det pr. idag ikke er noe krav om å synge i 2x45 for å stå på feltet, og da kan man ikke kjefte på folk for at de ikke gjør dette. Selvsagt kan man oppfordre folk, men ikke oppføre seg som det vi så idag.

Dette kommer man bare ikke bort fra, uansett hva du sier.



jeg klarer fint å holde meg til realitet, jeg vet godt at det ikke er noe krav på å synge i 90 min på feltet, men jeg vet også det at når man står på feltet så skal man synge, og de som ikke gjør det, ja de har vell for faan ikke noe der å gjøre, beklager men sånn er det bare.  Zoran kastet capsen på en, dette har vi opplevd før også, jeg kan ikke skjønne hva som er så gæli med det. tror ikke noen blir skadet av dette,   
og at vi trenger en forsanger som klarer å få med seg mange, uansett har Zoran mange fler som støtter han en de som er imot han og vil ha han vekk

 

Tror nok du tar feil når du sier at det er fler som støtter han en de som er i mot han. Tror nok det kun er BRH som støtter han 100% tror ingen andre akseptere slik oppførsel som i dag. Jeg har fortsatt ikke hørt noen som er støtter hans oppførsel. Det er først meldinger fra noen ytters få mennesker her inne som støtter han. Du må huske å skille på at han skaper stemning og oppfører seg som en drittsekk. Ja folk støtter han i stemningen han lager men er nok ikke mange som støtter han med den kvalmen han lager. I dag oppførte han seg dessverre som en drittsekk og han har ikke lært noe som helst og lite som da tyder på at han noen gang kommer til å lære


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 19 okt 08, 22:26

Ahh, det var helt orgasmisk stemning i dag når Zoran var tilbake på forsangerplassen sin, fy faen for et trykk og en forskjell. Tenk om vi kunne hatt det slik hver kamp igjen?  Håper Zoran blir fast forsanger neste år på feltet med sangkontrakt, så kan ikke de hårsåre snylterne sutre for at de får tilsnakk når de ikke bidrar på feltet. Det er de som skulle vært utestengt fra feltet, ikke Zoran. Det må jo være flaut for han andre forsangeren å se at Zoran får til 10 ganger så bra trykk. Info til deg mysthical. Alle utestengelsene ble opphevet før den første hjemmekampen i år.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 19 okt 08, 22:41

Opprinnelig postet av danan

Ahh, det var helt orgasmisk stemning i dag når Zoran var tilbake på forsangerplassen sin, fy faen for et trykk og en forskjell. Tenk om vi kunne hatt det slik hver kamp igjen?  Håper Zoran blir fast forsanger neste år på feltet med sangkontrakt, så kan ikke de hårsåre snylterne sutre for at de får tilsnakk når de ikke bidrar på feltet. Det er de som skulle vært utestengt fra feltet, ikke Zoran. Det må jo være flaut for han andre forsangeren å se at Zoran får til 10 ganger så bra trykk. Info til deg mysthical. Alle utestengelsene ble opphevet før den første hjemmekampen i år.

Noen klarer å formodle bedre enn meg,  og til dette inlegget :  AMEN !!Laughing

---------------------------

RHE


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 okt 08, 23:09

Jeg husker jeg satt og tenkte i førsten av andre omgang, "Faen for et trykk det var fra haugen plutselig, dette var jo faktisk veldig bra", og tenkte ikke noe mer over det, før jeg en ti min. senere snur meg til høyre og ser Zoran. Overraskelsen var total!

Kan virkelig en enkeltperson bety så mye? Tydeligvis gjør Zoran det, og det nivået PH lå på en stund der er det man bør strekke seg etter. Samtidig skjønner jeg godt at man ikke kan akseptere all slags oppførsel.

Jeg stiller meg i det hele tatt indifferent, og vil ha i pose og sekk.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 19 okt 08, 23:27

Vel... Det er jo helt tydelig hva vi og Plankehaugen generelt har gått glipp av den tiden Zoran har vært borte. Den korte stunden han var oppe idag, rakk stemningen likevel å fly i taket, helt opp til der den burde være når vi ligger godt ann til å ta sølvplass. Engasjementet og ivrigheten er det absolutt ingen som klarer å ta han igjen på. Og før enkelte av dere slenger med kjeften her kan det kanskje lønne seg å tenke at en sak alltid har to sider, og jeg er ikke i tvil om at det lå en tydelig provokasjon bak dette. Zoran er nemlig vant med å få dritt fra diverse Plankehaugenhoder, og det må man faktisk ignorere skal man klare den jobben. Men når dette går over i usaklig drittslenging bare fordi man får litt tilsnakk, kan det koke over. Jeg ber alle om å tenke seg litt om før man slenger ut dritt i hytt og vær i denne tråden, og heller fokusere på hvor fantastisk stemningen var den korte stunden har var oppe. Når han forsvant og noen andre tok over var vi jo tilbake på samme gamle igjen.

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340