Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Viking (24. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 okt 08, 22:15

Opprinnelig postet av Dokka

Syns det ser ut som han ikke mener å sparke til ballen, syns det er tull at han får gult kort.

Hahaha. Mener du dette?? Han kunne enten bare latt ballen være eller evt hælsparket ballen ut av banen.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 okt 08, 11:23

Et mål av Gardar her og han tangerer vel Ringberg som den som har scoret mest for FFK i en Tippeliga-sesong? Syns Gardar fortjener ros for å være den første på 4 sesonger som får et tosifret antall scoringer - og det etter å ha vært skadet i noen kamper også. Tarik kom vel ikke nærmere enn ni mål i fjor?

Viking startet sin ubeseirede rekke med tre uavgjorte. Så kom tre seire. Jeg regner da med at de avslutter med tre tap?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 okt 08, 12:20

Satser på seier over Viking og Lyn og uavgjort mot Molde..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 06 okt 08, 12:21

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Dokka

Syns det ser ut som han ikke mener å sparke til ballen, syns det er tull at han får gult kort.

Hahaha. Mener du dette?? Han kunne enten bare latt ballen være eller evt hælsparket ballen ut av banen.

Enig. Blir litt for dumt å si at en fotballspiller ikke "mener" å sparke til en ball, ettersom han nettopp har gestikluert til dommeren om den samme ballen... Wallace har noen takter jeg ikke setter pris på, er vel normannen i meg, men ballsparking og den fot-føljetongen hans på Åråsen syns jeg kanskje vi bør unngå. Personlig misliker jeg det sterkt når motstanderen gjør tilsvarende - (og vi fikk klar beskjed fra LSK-fans på vei bort til bilen, men det tåler vi).

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 06 okt 08, 13:48

Opprinnelig postet av Husgutt

Satser på seier over Viking og Lyn og uavgjort mot Molde..

Detter er oppskriften på gull, etter at Stabæk rakner totally!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 okt 08, 13:49

Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av Husgutt

Satser på seier over Viking og Lyn og uavgjort mot Molde..

Detter er oppskriften på gull, etter at Stabæk rakner totally!

 

Det kjipe er at jeg går glipp av Lynkampen og gullfesten etterpåSurprised

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 okt 08, 19:52

Blir spennende å se om Kvisvik prikker Èverton`s smarte løp i bakrommet. Kan bli en giftig kombinasjon(Kvisvik-Èverton). Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 06 okt 08, 20:11

Drømme scenario: Stabekk taper mot Brann som får økt selvtillit etter seier over Molde, FFK seier over Viking. Stabekk taper mot revansjesugent VIF uten MA, FFK seier over Molde som er totalt blottet for selvtilit. Stabekk uavgjort mot TIL og FFK seier over Lyn på stadion og FFK og Fredrikstad går til topps og byen står på hodet i en uke!!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 okt 08, 20:30

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Drømme scenario: Stabekk taper mot Brann som får økt selvtillit etter seier over Molde, FFK seier over Viking. Stabekk taper mot revansjesugent VIF uten MA, FFK seier over Molde som er totalt blottet for selvtilit. Stabekk uavgjort mot TIL og FFK seier over Lyn på stadion og FFK og Fredrikstad går til topps og byen står på hodet i en uke!!

Bare en uke?Cool

Ser litt dårligere ut med Brann-seier idag nå da.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 06 okt 08, 21:08

Er lov å drømme, men ærlig talt, en medalje hadde vært utrolig bra.

Sist gang man snakket om gull, tapte vi 5-1. Tromsø snakket om en mulig gullkamp mot Stabæk i siste runde, og har nå to tap på rad. Håper spillerne konsentrerer seg om vikingkampen og ikke noe annet.

Har forresten Viking karantener til kampen?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 okt 08, 22:12

mener det kun var niang som fikk gult i den kampen, mulig også nisja. men begge de har uansett så få kamper at det er lite sannsynlig med suspensjon.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 okt 08, 11:26
Endret: 09 okt 08, 11:27
Endret av: Patrioten

Dette burde Everton og Gardar også prøve seg på mot Viking. http://coffeebreaks.no/dagsvideo1.html


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 09 okt 08, 16:13

Hmmm er det der lov da Smile

 


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 09 okt 08, 16:26

Opprinnelig postet av Martin

Hmmm er det der lov da Smile

 

såklart det er lov

Fyren tar jo ballen først etter at keeperen legger den ned.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 okt 08, 16:27

Typisk at vi klarer å få to karantener i samme kamp, samtidig som vi fikk en forsvarsspiller skadet for resten av sesongen forrige gang. La oss nå bare håpe at de som kommer innpå gjør en skikkelig god kamp og viser seg verdige til en plass på laget.

Syns Vidar Martinsen har overrasket meg positivt når han har kommet inn! Virker litt rusten til tider, men syns han har spilt bra begge kampene han har spilt(og også de siste 20 mot Stabæk på Nadderud var bra), hvertfall hvis man tenker på skadehistorien hans.. Gerrbrand har vært stabil god i det siste, og vi får håpe de klarer å temme denne svære Niang sammen.

Czwartek har egentlig skuffet meg litt i år. Han hadde en god kamp når han kom innpå på Alfheim og har hatt et par andre gode kamper, men har totalt sett vært skuffende syns jeg. Gruer meg til han mot Ødegaard.. Thomassen syns jeg kom innpå og gjorde en heroisk innsats i et tøft borteoppgjør mot LSK, så han har jeg faktisk trua på.

Ellers gleder jeg meg til å se samarbeidet mellom Kvisvik og Everton! :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 09 okt 08, 16:33

Tipper dette blir oppstillinga

Örlund

Czwartek - Martinsen - Gerrbrand - Barsom

Kvisvik - Gashi - Ramberg - Thomassen

Éverton - Jóhannsson


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 okt 08, 18:01

Kan ikke FFK legge inn protest, slik at de kan sone i andre kamper?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 okt 08, 18:11

tror ikke det kan gjøres på gule kort. bare røde. aldrig hørt om noe lag som har lagt inn protest på ett gult kort

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Megasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 09 okt 08, 21:07

Opprinnelig postet av Lemmy

Gruer meg til han mot Ødegaard..

 

Gruer deg? Jeg gleder meg jeg, husker i oppgjøret på Viking Stadion at PAC ikke lot Ødegaard komme forbi han mer enn èn gang av kanskje 15 forsøk. Så det er det jeg bekymrer meg minst over i den kampen... Smile


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 okt 08, 21:47

Jeg har aldri vært helt trygg på Pål Andrè, det skal jeg innrømme. Han er en flott fyr og har mange gode fotballegenskaper, men jeg har aldri vært helt trygg på ham. Spesielt ikke mot raske vinger. Men, overrask meg gjerne! Når Pål spiller en god kamp er han meeeget god- la oss håpe det skjer mot Viking. Han pleier jo å være god om høsten :)

Husker også godt at han var meget god på Viking Stadion. Men, det er bare det at han har et litt for lavt bunnivå og som etter som etter min mening har han litt for mange dager hvor han spiller på bunnivået sitt. Men som sagt, jeg håper jeg blir positivt overrasket! :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340