Husk meg
Brukernavn
Passord

Wallace til Nederland?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 04 jan 09, 22:03

Opprinnelig postet av JipJap

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

ovedrev litt men alikevel hoff er nok på topp mens tarik nok kommer til å bli mye bedre

trur nok holters mente at hoff var et eksempel på et talent (det var han jo), som aldri ble bedre enn TL-nivå.

Espen Hoff var også et meget stort talent da han var 18-19 år ja, de fleste trodde vel han skulle få mer ut av karrieren sin. Han spilte vel mer eller mindre fast på Odd Grenland da han var 19. Han er også samme årsklasse som Simen Brenne og Per Morten Kristiansen, husker godt at disse tre var regnet som de store norske talentene. (Faktisk sammen med Magnus Amundsen og Jørgen Pettersen på Moss).

Men men, nok off-topic... jeg tror Espen Hoff kan gjøre en knallsesong for Stabæk hvis han blir brukt riktig og de beholder de samme spillerne.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 16 jan 09, 18:45

Opprinnelig postet av denialsander
Så videt jeg vet er Wallace eiet 100% av FFK og vil ved salg på f.eks. 15 millioner gi like mye penger til klubben som salget av Tarik gjorde. Dersom FFK får et bud på 15+ er jeg ganske sikker på at vi vil være "nødt" til å selge. Det er tross alt bedre å håndtere den økonomiske situasjonen på en måte som gjør at vi ikke sylter oss ned i gjeld, slik at vi "aldri" vil komme på fote igjen.

Opprinnelig postet av http://fotball.adressa.no/eliteserien/article126407.ece
FREDRIKSTAD:

Klubbens Spillerinvest (Terje Høili med flere) eier i utgangspunktet 50 prosent av alle spillerne i troppen med unntak Abgar Barsom og Jan Tore Ophaug som er heleid av Fredrikstad Fotballklubb.

I tillegg eier Spillerinvest 100 prosent av Raio Piiroja, Ardian Gashi og Kasey Wehrman. Spillerinvest eier 62 prosent av Fernando Pereira Wallace, 69 prosent av Gardar Johansson og 69 prosent av Anders Stadheim.

Hvem eier'n?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 jan 09, 16:23

Opprinnelig postet av thorsen

Hvem eier'n?

FFK eier ikke Wallace helt og holdent, men han er den spilleren Spillerinvest har desidert minst eierandel i - summen som Adressa har er ikke korrekt og de har kanskje snudd om på talla... Det gir et mer korrekt bilde, iallefall.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f