Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugens plassering sesongen 2009

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 okt 08, 20:06

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Medlemsmøte på Supporter Kafe 1903

Tirsdag 21. oktober kl 19.00 skal Plankehaugen ha et medlemsmøte på Supporter Kafé 1903.

Agendaen blir Plankehaugens bytting av tribune plass på stadion.

Møt opp og si din mening angående saken!

 

Står på plankehaugen.no

det står også i et tidligere innlegg her også Rune. Her kan alle bidra om de vil.. dere som sitter her med ideer og sånt bør møte opp Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 okt 08, 22:53

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Medlemsmøte på Supporter Kafe 1903

Tirsdag 21. oktober kl 19.00 skal Plankehaugen ha et medlemsmøte på Supporter Kafé 1903.

Agendaen blir Plankehaugens bytting av tribune plass på stadion.

Møt opp og si din mening angående saken!

 

Står på plankehaugen.no

det står også i et tidligere innlegg her også Rune. Her kan alle bidra om de vil.. dere som sitter her med ideer og sånt bør møte opp Wink

 

Jeg så at du kom med det samme, men det er tydelig at folk ikke har fått det med seg allikevel.


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 15 okt 08, 12:22

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av mysthical

Neste er at vi også bør ha en engasjert forsanger, men jeg mener det er mulig å få med seg massene uten å kjefte og smelle og slenge dritt. Det er mye å si på personlighete, har man en ivrig person er det lett for den personen å få med seg massen. Så bør være en som ikke er redd for å drite seg ut.

Kjenner meg faktisk igjen i denne beskrivelsen.Wink

Samme her.

I tillegg vil jeg skyte inn at det rett og slett er litt snålt å ha sangfeltet bak seg på tribunen, slik det er nå. Den følelsen forsterkes desverre de gangene en grinete (ja, jeg bruker det utrykket som passer til hvordan jeg opplever situasjonene) forsanger snur seg og lirer av seg en uforståelig medling om at alle må være med.

Feks er det bedre med en plassering ala Ullevaal, hvor alle ser ned mot forsangeren, og fronten/midten av PH består av de som står hele tiden, og som synger. Da kan vi som bare bidrar stykkevis og delt henge oss på bakfra. Jeg tror det vil bli litt mer fristende å henge seg på når man ikke har feltet stående og "skule" ned på en...
Det er jo i tillegg slik at det er medlemskap i PH som gir billigere sessongkort. Medlemskap i PH er, i følge vedtektene, ikke å oppfatte som en sangkontrakt. (Jeg deltar verbalt, bare spør naboplassene mine.) Frem til en sangkontrakt eventuellt blir en del av pakka syns jeg man skal forholde seg til det, og ikke kalle det gratispassasjerer. Det forutsetter selvfølgelig at man ikke mener det bør være på den måten, tror ikke PH vil ha like mange medlemmer med en slik kontrakt. Men da får det sikkert bare bli mitt problem...

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 15 okt 08, 12:45

Vet ikke om det er regelverk som forhindrer dette, eller om klubben er i mot det men:

Overvar en kamp i Frankrike der 2 forsangere stod på et podie foran tribunen(var her ganske stor avstand til banen). Begge forsangerene hadde headset og var koblet til flere høytalere som var rettet mot tribunen. I tillegg var det 2 eller3 karer som dæljet løs på noen pauker(store trommer) som også var koblet til høytalerene. Det hele var veldig effektivt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 19 okt 08, 21:40

Måtte Gud forby at noe lignende skjer her


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 22 okt 08, 13:11
Endret: 22 okt 08, 13:12
Endret av: Lars 29

Ehh..Ble det ikke flytting til motsatt side allikevel? Bjørn Bagstevold mente utifra det jeg forsto av andre, at dette ble for dyrt? Som ikke var uventet.

 Burde ikke Plankehaugen hatt en dialog med FFK og fått avklart dette før man skriver og sier ting i denne saken?. Forsto det slik at dette var bestemt. Høres veldig merkelig og amatørmessig ut.

Enda værre er det at ikke nok med at bortesupporterne har et bedre felt enn PH, men akustikken der er også mye bedre. Å få til en annen vegg på PH feltet anså Bagstevold som for dyrt:-) Ja, ja, sier jeg bare. Dette er ihvertfall noe som det burde ha vært en selvfølge å prioritere.

Får trøste oss med at PH valgte et felt uten stoler selv, og at de ikke prøvde å påvirke klubben i sterkere grad enn dem gjorde i forhold til forhåndslovt langsideplassering..

 

 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 okt 08, 13:51
Endret: 22 okt 08, 13:52
Endret av: Holters

Foreslår at Plankehaugen benytter pengene de har investert i hest og Stjernen på en skikkelig bakvegg, og/eller de kostnadene som må til for å flytte til motsatt tribunene, om det er det man ønsker.. Høres ut som en langt mer fornuftig investering i mine ører. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 22 okt 08, 14:23
Endret: 22 okt 08, 14:28
Endret av: Lars 29

Dette her er skikkelig amatørmessig. Her går man ut og snakker om hvilket felt vi skal ha neste år, om sangkontrakt på det nye feltet etc, og så er det ikke avklart med klubben i forkant? Ingenting overrasker meg stort lenger.

Nå har PH kastet bort mange penger på å rydde opp i rotet etter Geir Nilsen i aristokraten, penger de aldri får igjen.( Hva med å sjekke litt rundt driftingen der før man går inn med masse penger? Kredittsjekk? )  Det har blitt brukt/brukes mange penger på hest og det brukes penger på Stjernen. Nå er det på tide at det blir brukt penger på å bedre fasilitetene for egne supportere. Vi må vel ha den eneste stadion i tippeligaen hvor bortelagets supportere har en bedre plassering og akkustikk enn hjemmelagets supportere. Kiosken bak PH-tribunen, skal det være slik? Var mer moderne kiosk  på den gamle stadion jo..Ja PH kan bli enda bedre til å synge, men faktisk ødelegger akustikken veldig mye i forhold til bortelagets supportere og hvor godt man hører de på folketribunen i forhold til PH. Er de ganske mange 300++ ,høres de alt for godt pga dette..

Enig med deg Holters, dette må prioriteres.     

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 okt 08, 14:31

Selg den hesten og selg den spilleren dem kjøpte  for og få noe av penga tilbake.... Første veien til og bli fant er å ha hest Cool

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 okt 08, 20:02

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Vet ikke om det er regelverk som forhindrer dette, eller om klubben er i mot det men:

Overvar en kamp i Frankrike der 2 forsangere stod på et podie foran tribunen(var her ganske stor avstand til banen). Begge forsangerene hadde headset og var koblet til flere høytalere som var rettet mot tribunen. I tillegg var det 2 eller3 karer som dæljet løs på noen pauker(store trommer) som også var koblet til høytalerene. Det hele var veldig effektivt.

Jasså ja. Det her er vel egentlig bare renspikka sludder. Hvor hen var dette om jeg tør spørre?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 okt 08, 20:03

Opprinnelig postet av Holters

Foreslår at Plankehaugen benytter pengene de har investert i hest og Stjernen på en skikkelig bakvegg, og/eller de kostnadene som må til for å flytte til motsatt tribunene, om det er det man ønsker.. Høres ut som en langt mer fornuftig investering i mine ører. Wink

Dette ble faktisk foreslått under møtet, og det skulle tenkes over.Wink


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 okt 08, 20:25

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Vet ikke om det er regelverk som forhindrer dette, eller om klubben er i mot det men:

Overvar en kamp i Frankrike der 2 forsangere stod på et podie foran tribunen(var her ganske stor avstand til banen). Begge forsangerene hadde headset og var koblet til flere høytalere som var rettet mot tribunen. I tillegg var det 2 eller3 karer som dæljet løs på noen pauker(store trommer) som også var koblet til høytalerene. Det hele var veldig effektivt.

Jasså ja. Det her er vel egentlig bare renspikka sludder. Hvor hen var dette om jeg tør spørre?

Tror du han sitter å fantaserer om dette?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 okt 08, 20:28

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Jasså ja. Det her er vel egentlig bare renspikka sludder. Hvor hen var dette om jeg tør spørre?

Tror du han sitter å fantaserer om dette?

Ja det tror jeg. Har vært på flere franske stadionanlegg, og har ikke sett noe som er i nærheten av det "kanogvetalt" sier å ha sett.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 okt 08, 20:40

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Jasså ja. Det her er vel egentlig bare renspikka sludder. Hvor hen var dette om jeg tør spørre?

Tror du han sitter å fantaserer om dette?

Ja det tror jeg. Har vært på flere franske stadionanlegg, og har ikke sett noe som er i nærheten av det "kanogvetalt" sier å ha sett.

Og siden du har vært på noen stadioner som ikke har hatt det, så er det dermed sagt at ingen andre kan ha det? Si meg; hvorfor i helvette skulle han sitte å skrive noe sånt hvis det ikke var sant?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 okt 08, 21:38

Opprinnelig postet av solano2

Og siden du har vært på noen stadioner som ikke har hatt det, så er det dermed sagt at ingen andre kan ha det? Si meg; hvorfor i helvette skulle han sitte å skrive noe sånt hvis det ikke var sant?

Nei det er vel mer det at jeg er ganske innsatt i den franske supporterscenen at jeg kan si det ganske trygt. Ettersom han ikke nevner noen klubber tar jeg det der utsagnet med en stooor klype salt.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 okt 08, 21:55

Jeg spør deg igjen: Hvorfor i all verden skulle han sitte å juge om noe sånt?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 okt 08, 23:06
Endret: 22 okt 08, 23:07
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av solano2

Jeg spør deg igjen: Hvorfor i all verden skulle han sitte å juge om noe sånt?

Det er det vel ikke jeg som skal svare på. Det får han da selvsagt svare på selv hvis det viser seg å være usant.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 22 okt 08, 23:22

En sangkontrakt (som jeg er for) kan ikke være en del av det å være medlem av PH. Det er en kontrakt du må signere for å få lov til å kjøpe sesongkort på det feltet.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 22 okt 08, 23:50

Opprinnelig postet av Morgaine

En sangkontrakt (som jeg er for) kan ikke være en del av det å være medlem av PH. Det er en kontrakt du må signere for å få lov til å kjøpe sesongkort på det feltet.

Halveis enig, men hvis man får en sangkontrakt for og være medlem av ph, blir de som får billigere reise til bortekamper forpliktet til og synge og bidra også.

Men forstår hva du mener:)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 23 okt 08, 10:41

Sangkontrakt - er det ingen av dere som høres hvor latterlig hele konseptet her ? Vil det være lov å gå på dass i første omgang eller må det ventes til pausen ?

Man vedtar ikke stemning. Eneste veien å gå er diktatur/selvjustis og de "tøffeste"/mest aktive samles et sted. Skal det fungere med dikatur/selvjustis, må det sees gjennom fingrene med kommentarer og litt haraball..



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f