Husk meg
Brukernavn
Passord

Under kamp Glimt - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 20 sep 08, 20:08

Opprinnelig postet av Tiger
Må bare si at jeg ikke skjønner noe av at folk synes dominic er så god. Jeg har ikke lagdt noe merke til dette i heletatt. I denne kampen har han vært helt fraværende.

Virker som om Dominic sliter veldig med det våte underlaget. Dette er hans svakeste omgang til nå i FFK-trøya, men til gjenjeld var Glimt flinke til å legge seg dypt og strukturert fort da FFK kom på overganger. I forrige kamp var jo Dominic veldig god, og han har vist et stort potensial Det som dog skuffer meg mest er at jeg trodde han skulle være enda raskere, og driblereportoaret virker noe begrenset. Håper uansett det åpner seg mer nå i 2. omgang.

Synes for øvrig det offensive spillet vårt lider veldig av at Wehrman ikke spiller. Han er flink til å inkle spillet, og har en undervurdert pasningsfot.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 sep 08, 19:40
Barsom upopulær blant bodø spillerne/fansen. Blir pepet imot hver gang han har ballen.

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 sep 08, 19:40

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! wallace er GUD!!!!!!!!!!!

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
11 kæll i rødt og hvit, vi skal bli ditt mareritt


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 sep 08, 19:40

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! WALLECE

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 20 sep 08, 19:41

Wallace er helt syk!!! Konge!!

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340