Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen FFK - RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 15 sep 08, 13:37

Opprinnelig postet av Per Egil

All ære til den som kom på "Rune, nå kommer vi". Det er pokker meg noe av det morsomste jeg har opplevd på Stadion på lang tid. 11.000 i unison utpsyking, det var nesten til å få tårer i øya av.

Kan vi ikke gjøre dette til en tradisjon hver eneste gang FFK møter Jarstein - uansett hvilket lag han måtte spille for? Psyk ut svinet! Wink

---------------------------

Hater hat!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 15 sep 08, 13:48

Gleder meg til å se åssen dans Kvisvik vil by opp Jarstein på!  Cool

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 15 sep 08, 14:21

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av ommb
Ikke misforstå, Gardar er etter min mening en bedre spiss en Everton i FFK

Og det baserer du på hva?

Jeg TROR det jeg også, men foreløpig har jeg sett Everton i 25 minutter omtrent og det er altfor lite til å sammenlikne med noen som helst.

 

Ok, litt upresist av meg, men poenget mitt var noe av det samme som ditt.

For å utdype: At det er litt forskjell på spillestilen til Gardar og Everton er etter min mening sannsynlig. Gardar passer kanskje bedre som et oppspillspunkt og en duellspiller enn Everton. Sånn sett er det bedre å bruke han (i form) fremfor en Everton som kanskje ikke er en slik duellspiller. Så klart veit jeg ikke om han er det, men jeg vil ikke sette penga mine på det motsatte! På den måten er Gardar kanskje en viktigere spiller for spillestilen til FFK slik den er nå. En som jager litt rundt og i bakrom og en Gardar som tar i mot og spiller i støtte osv.

Jeg skrev jo tidligere i innlegget mitt at man skal være litt forsiktig med å forhåndsdømme Everton.

Videre var poenget mitt at jeg tror det vil være bedre å prøve Everton litt ordentlig i stedet for en Gardar som ikke er i form ennå. Mente videre at Gardar fortsatt er førstevalget mitt på topp, men at han må være i form.

Var det klarere?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 sep 08, 14:48

Opprinnelig postet av ommb

Var det klarere?

Yes, indeed. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5397

Lagt til: 15 sep 08, 14:51
Endret: 15 sep 08, 14:55
Endret av: Rey

Ligger forøvrig en bildespesial av situasjonen med Kvisvik på VG. Viser ting veldig tydelig

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 15 sep 08, 14:54

Opprinnelig postet av bateman

 minst 8 av spillerne viste tendenser ala dr jekyll & mr hyde...

Raio dro finter og reddet på strek - hva det skyldes vet jeg ikke, men mannen fremstod nesten som ballsikker.

Ramberg bidro godt offensift, desverre oftest for RBK. Hyggelig fyr og alt det der, men...

Barsom trives tydeligvis langt bedre på høyrekant, og Thomassen var god nok på venstre. Raymond var nok ikke klar for å løpe i 90 min.

Gashi hadde en skikkelig god dag - men han har nok litt for lange raid med ballen, passningen kommer litt for sent. Med Wehrman på plass igjen tror jeg det igjen blir sikkert på midten.

Spennende å se Adiyiah, kvikk i vendinger og smart i løp som det har blitt nevnt. Hva Everton kan by på tror jeg ikke vi fikk sett, men oppspillspunkt er han nok ikke. (Jeg syns egentlig ikke Gardar kler den rollen særlig godt heller, fordi FFK ofte spiller best når de ruller opp spill på kantene - ikke på de lange ballene...)

Det skjer noe med Ophaug i løpet av de første minuttene. Håper det var dagsformen. Pac spiller til tider bra når han kommer inn, jeg ser gjerne Ophaug på plassen til Raio og PAC på høyrekant. Gerrbrand var ikke helt seg selv, syns det ble litt mange lange løp i angrep uten at han orket hjem.

Byttene var gode slik det utviklet seg - jeg ville likevel heller tatt av Ramberg enn Adiyiah.

Ørlund var bare rå. End of.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 sep 08, 15:05

Øhrlund var konge.

Pereira var knallgod, årets kjøp??

Piiroja var god i går.

Barsom hadde en bra kamp.

Dominic imponerte meg, trur det er at bra kjøp.

Thomassen hadde nok et bra innhopp.

Ophaug var elendig, Gardar var heller ikke god i går..

Men bra med 1 poeng etter den 1 omgangen. I 2 omgang er vi gode..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 sep 08, 15:36

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av Per Egil

All ære til den som kom på "Rune, nå kommer vi". Det er pokker meg noe av det morsomste jeg har opplevd på Stadion på lang tid. 11.000 i unison utpsyking, det var nesten til å få tårer i øya av.

Kan vi ikke gjøre dette til en tradisjon hver eneste gang FFK møter Jarstein - uansett hvilket lag han måtte spille for? Psyk ut svinet! Wink

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article117993.ece

Tok seg ikke veldig nær av det sier han.Tongue out


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 sep 08, 15:56

Opprinnelig postet av Rey
Ligger forøvrig en bildespesial av situasjonen med Kvisvik på VG. Viser ting veldig tydelig

Litt av et scoop av fotografen det der ;)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 15 sep 08, 15:57
Endret: 15 sep 08, 15:57
Endret av: Magnum

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Tok seg ikke veldig nær av det sier han.Tongue out

Sier'n, ja. Uansett er ikke dét noen grunn til å slutte. Wink

---------------------------

Hater hat!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 sep 08, 16:51

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Rey
Ligger forøvrig en bildespesial av situasjonen med Kvisvik på VG. Viser ting veldig tydelig

Litt av et scoop av fotografen det der ;)

Også står han og sier at Raymond filma og at han bare ga han en liten dytt.. mongohue

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 sep 08, 17:13

Han trives tydeligvis ikke i Fredrikstad.

Viste finger'n og knuste vindu

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article67599.ece

http://www.f-b.no/article/20061023/FFK/61023004/1009


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 sep 08, 17:45

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 sep 08, 20:26

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av hasse33

Hadde ikke Kvisvik reagert slik han gjorde hadde det kunnet blitt straffespark for Jarstein feller klart Kvisvik ???

Dommeren sier han ikke så hva som skjedde mellom de to før sparket til Kvisvik.

Det er jo typisk det. Derav mange mystiske avgjørelser gjennom tidene. Man tar den ene, men ikke den andre. Blir ikke rettferdig. Men når det er sagt, MÅ han ta den til Kvisvik. Uansett utrolig svakt av klovnen i rødt å unngå å vise ut Jarstein. Alle spillerne til RBK skal stå på streken når frisparket blir tatt. Var vel 4-5 klare gule kort der hvis man skal følge regelboka til punkt og prikke! (Og det skal man vel??)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 15 sep 08, 22:29

Tre FFK'ere på rundens lag hos TV2 i kveld; Örlund, Piroija og Gashi.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 sep 08, 22:43

Opprinnelig postet av aavdst

Tre FFK'ere på rundens lag hos TV2 i kveld; Örlund, Piroija og Gashi.

Veldig enig i den utvelgelsen. De tre spillerene var de klart beste spillerene i FFK mot RBK.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 sep 08, 23:11

Nja, jeg ville hatt med frisparkkongen også. Synes han gjorde en strålende kamp!


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 15 sep 08, 23:23

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nja, jeg ville hatt med frisparkkongen også. Synes han gjorde en strålende kamp!

 

Han får vel rundens mål, så TV2 måtte vel begrense antall FFK'ereTongue out

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 16 sep 08, 01:45

Opprinnelig postet av denialsander

Nå har ikke jeg voldsom omfattende erfaring med Kung fu, men dette så mer ut som et spark du finner på kneipene og de brune pubene en sein lørdagsnatt og minnet svært lite om Kung fu.

Uansett er det skikkelig, skikkelig amatørmessig av Kvisvik å gyve på Jarstein på den måten. Jarstein er en kuk av dimensjoner som sannsynligvis kan iritere på seg småstein, men du Raymond... Spar den type spark til Odins, er du snill. Uansett om Jarstein taklet for seint, holder, osv. Strake bein mot trynet? Det er det mest klokkerene røde kortet du kan få tildelt, det.

Ikke uenig. Jeg vil se Kvisvik PÅ banen. Da må han klare å holde seg der bedre enn dette.

Men saklig sett hører det med at Kvisvik lå på ryggen i situasjonen. Og det gjør han fordi Jarstein akkurat har taklet ham ganske hardt. Og hvem eller hva tvinger Jarstein til å innfinne seg innenfor den tross alt relativt avgrensede rekkevidden til en på rygg liggende Kvisvik? Ingen og ingenting det jeg kan se.

Som man reder ligger man, heter det. Selv om Kvisvik selvsagt burde latt dommeren rede ut Jarstein, og selv bare blitt liggende.

 


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 sep 08, 09:19

Angående spillerbørsen her på ffksupporter.net: Hvor lenge må en spiller være på banen for at dere skal gi ham en vurdering?

Jeg ser at Czwartek , som ifølge samme børs spilte 29 minutter, ikke har fått verken karakter eller vurdering. I det minste en vurdering syns jeg han viste seg fram nok til.

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340