Husk meg
Brukernavn
Passord

Under kamp FFK - RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 14 sep 08, 21:38

Så til det positive: Dia er min nye helt. Græbben er 18 år, og regjerer mot det som er omtalt som Norges beste forsvar.

Frispark nå... OVER, dæmmitt..

---------------------------

-Elsker alle-


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:41

Dia kommer til å bli stor, det er jeg overbevist om! Og kanskje jeg slipper å savne Tarik mye lenger. Laughing

Kan vi ikke nå gjøre pessimismen min i pausa til skamme, guttær? Kjør på nå! Piss på bartegjengen! Gi Rune så han tiger!

---------------------------

Hater hat!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 14 sep 08, 21:43

Nå er Ophaug ute, og se så fort overgangene kommer. For meg kommer det alltid til å være kun EN høyreback i FFK. Nå har ikke RBK fritt fram på sin venstre side, og da ser det ut til at de er lettere å stagge. 8 minutter igjen av ordinær tid nå.

---------------------------

-Elsker alle-


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 14 sep 08, 21:42
Endret: 14 sep 08, 21:43
Endret av: Espen

OK, her kommer kveldens mest defensive melding, det er bare å tyne meg. Men: 

Jeg sitter nå og håper på at laget snart safer inn uavgjort, framfor å gå for seier. Hadde vært så nedtur å tape denne kampen...

Edit: Nei, faen, jeg kan ikke tro at jeg nettopp skrev den meldinga. Kjør på Fredrikstad - gå for seier!!!!!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:43

Angrep er det beste forsvar, vet du, Espen. ;-)

---------------------------

Hater hat!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 14 sep 08, 21:45
Endret: 14 sep 08, 21:45
Endret av: Espen

Opprinnelig postet av Magnum

Angrep er det beste forsvar, vet du, Espen. ;-)

Jeg vet, Magnum, jeg vet... Laughing Men jeg bare ORKER ikke tanken på å få et mål i mot nå.... Cry


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:46

Det gjør i grunn ikke jeg heller, må jeg innrømme. Et mål riktig vei, derimot!

---------------------------

Hater hat!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:52

Nå er det nervøst i sofaen...

---------------------------

Hater hat!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 14 sep 08, 21:54

En hjerneblødning mindre, kunne gitt to poeng mer...

---------------------------

-Elsker alle-


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:54

Gudskjelov!!!

Kommer tilbake med "kampanalyse" i "Etter kampen"-tråden når jeg har summa meg litt. Wink

---------------------------

Hater hat!


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 14 sep 08, 21:57

Takk Wallace!!!

Greit med ett poeng slik kampen utartet seg. Hadde kanskje vært mulig med tre dersom Kvisvik hadde holdt hodet kaldt men men

 

- Ble medaljen sikret idag?

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 sep 08, 21:29

PAC beviser affal hvorfor han skulle ha spilt!

Og Dominic gjør ting bra!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 14 sep 08, 21:31

Må si jeg er smått imponert over hvordan FFK har reist seg i 2. omgang, og det med én mann mindre. OK, der redda Piroja på streken igjen... men ellers er det vi som har eid omgangen. Og vår nye spiss viser svært lovende takter. Ser ut som et bra kjøp. Kom igjen, nå. Få en scoring, og la trønderne sette barten i halsen...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 14 sep 08, 21:21
Endret: 14 sep 08, 21:33
Endret av: FlightOfTheRat

Rajo er god i dag.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 sep 08, 21:18

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Greit at Kvisvik får rødt kort, men ser ingen av dere hva Jarstein gjør? Først feller han Kvisvik med en stygg takling, så skal han til å følge opp med ytterligere spark. Kan i grunnen godt forstå at en liggende Kvisvik gjør sitt beste for å få den hissige idioten unna før det ender helt galt. At dommeren lar Jarstein slippe unna der er den eneste skandalen i situasjonen som jeg ser det.

Ikke den eneste skandalen, men ja, det er skandale det også.

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Dessuten synes jeg det er like barnslig og uverdig at enkelte her inne benytter også denne anledingen til å slenge usakligheter mot Kvisvik som person. Det er mulig å kommentere en situasjon som dette uten å senke seg ned på et slikt lavmålnivå, uansett hva man mener om Kvisviks opptreden.

Enig! (Hvor er "klappe i henda over huet"-smiley'n? Wink )

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Utover det er jeg helt enig i at PAC burde spilt fra start. Han er TLs beste norske høyreback, og blir fremdeles bare bedre og bedre. Jeg kan ikke forstå verken hvorfor han får så mye kritikk eller hvorfor han ikke får spille mer enn han gjør.

Enig igjen.

---------------------------

Hater hat!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 14 sep 08, 20:56

Første omgang er over, og beholdningen for meg er følgende: En Ophaug som faen ikke er god nok for Lisleby engang, makan til elendig spiller skal du lete pokker så lenge etter. Han gjør INGENTING riktig. Bommer på de fleste ballene, og de han treffer, legger han på tvers til en Rosenborgspiller. Ramberg har bra overblikk, men fysikk som en ilder. Han er rett og slett for veik. Kvisvik viser at han har like mye hjerne som en 10-fots With. Setter seg selv foran laget til de grader, og driter seg ut. MEN, den dårligste ut på der er faen meg Selen. Inkonsekvent og halvblind, gir kort for Abbes smell, men ikke til Raio etterpå for en helt lik situasjon mot Iversen. Ikke noe frispark på holdingen av Dia på 16 - lista kan bli lang. Det verste er uansett at han ikke gir Jarstein noe i situasjonen mot LoboRay. Denne kampen ender i dass, hvis ikke noen på RBK tar en tidlig dusj.

---------------------------

-Elsker alle-



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340