Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsiden ffksuppoter.net

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 25 aug 08, 13:12

Bra og oversiktlig å bruke flere smånotiser, og mindre thumbnails. Godt tiltak

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 25 aug 08, 13:14

Vi vet, derfor vi har hatt det sånn i 3 år Smile

---------------------------

Slåssing på gata er for aper - mennesker slåss i bur!
You are an individual, you can't score a fight a split decision unless you're batshit crazy...
Embrace nihilism, and you will never be disappointed..


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 26 aug 08, 10:34

Opprinnelig postet av morten

Vi vet, derfor vi har hatt det sånn i 3 år Smile

Eh... dere har vel kjørt med rimelig store bilder, feks Spillerbørsen ol..?

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 aug 08, 10:36

Eneste forskjellen fra forsiden akkurat nå og vanlig, er jo at hovedsaken mangler bilde... Ellers er alt som før. Wink'

Men er enig i at vi kan bli flinkere til å legge ut alt av smånotiser, slik at dette blir en samleside for alt av FFK-stoff.

Skal se om vi ikke får utviklet et system der brukerne kan legge ut små notiser også (som godkjennes av oss før det publiseres).

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 26 aug 08, 10:37

Opprinnelig postet av Holters

Eneste forskjellen fra forsiden akkurat nå og vanlig, er jo at hovedsaken mangler bilde... Ellers er alt som før. Wink'

Men er enig i at vi kan bli flinkere til å legge ut alt av smånotiser, slik at dette blir en samleside for alt av FFK-stoff.

Skal se om vi ikke får utviklet et system der brukerne kan legge ut små notiser også (som godkjennes av oss før det publiseres).

Pent og ryddig med mindre bilder, var vel det jeg skulle skrevet...

Du tenker mer som en blogg-basert forside? Det er meget bra, vi kjører det på våre sider - uten at noen skriver alt for mye der... hehe

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 aug 08, 10:40

Nja, tenkte ikke på bloggbasertforside, men at brukere kan legge ut nyheter basert på en notis i demokraten f.eks.

Men vi har også tenkt på å starte blogging, hvor de beste bloggerne vil få sine synspunkter på forsiden. Wink

Mange gode ideer - problemet er tiiiiiden!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 aug 08, 11:05
Endret: 26 aug 08, 11:05
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Pent og ryddig med mindre bilder, var vel det jeg skulle skrevet...

Kunne ikke hvert mer uenig ;) Store bilder bryter opp mye tekst og tilfører et bedre helhetsinntrykk. Det gjelder selvsagt hovednyheten, å bruke store bilder over hele siden blir for mye, men det har det jo aldri vært her inne heller.

Se bare hvor mye penere Dagbladets sider ble etter at de kjørte på med store bilder i hovedoppslagene - ikke det at siden som helhet er grisefin med all reklamen, men det ble mye penere. Det alene hjelper riktig nok ikke alltid kun med det, det er jo verdens styggeste nettside for noen avis et bevis på.

 


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 26 aug 08, 11:13
Endret: 26 aug 08, 11:15
Endret av: RuneT

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Pent og ryddig med mindre bilder, var vel det jeg skulle skrevet...

Kunne ikke hvert mer uenig ;) Store bilder bryter opp mye tekst og tilfører et bedre helhetsinntrykk. Det gjelder selvsagt hovednyheten, å bruke store bilder over hele siden blir for mye, men det har det jo aldri vært her inne heller.

Se bare hvor mye penere Dagbladets sider ble etter at de kjørte på med store bilder i hovedoppslagene - ikke det at siden som helhet er grisefin med all reklamen, men det ble mye penere. Det alene hjelper riktig nok ikke alltid kun med det, det er jo verdens styggeste nettside for noen avis et bevis på.

 


Ikke bare er den verdens styggeste, men den må være verdens minst praktiske og oversiktlige side også. Blir jo helt fyllesjuk av å være på den siden i mer enn 30 sekunder! Tongue out

Jeg glemte å si at jeg mener at ffksupporter.net er en av norges beste og fineste supportersider på nett! Det er det ingen tvil om når man sjekker ut de sidene som finnes på nettet nå om dagen. Men jeg er jo litt partisk da. Wink All ære til de som har utviklet og kontinuerlig jobber med denne siden!

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 26 aug 08, 11:50

Opprinnelig postet av Holters

Mange gode ideer - problemet er tiiiiiden!

Akk ja...

Opprinnelig postet av FFK1903

Kunne ikke hvert mer uenig ;) 

Se bare hvor mye penere Dagbladets sider ble etter at de kjørte på med store bilder i hovedoppslagene...

Det er helt i orden - jeg holder bare ikke med deg der. Store bilder bryter nettopp opp flyten i sidene, og opptrer mer som fyll enn som interessant lesestoff. Dagbladet (og VG) er for meg, som har laget nettsider i en 10-12 år nå, så langt unna det jeg ønsker å komme til som bruker/leser. Men du skal få lov til å like det slik. Jeg liker ffksupporter.net mye bedre Wink

Opprinnelig postet av RuneT

Ikke bare er den verdens styggeste, men den må være verdens minst praktiske og oversiktlige side også. Blir jo helt fyllesjuk av å være på den siden i mer enn 30 sekunder!

I rest my case

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 aug 08, 12:04
Endret: 26 aug 08, 12:04
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Jeg liker ffksupporter.net mye bedre

Nå er jo noe av grunntanken den samme som hos Dagbladet da. Stort bilde i hovedsaken, mindre bilder lengre ned. At det ikke er noe bilde der akkurat nå er bare tilfeldig. Mange små bilder og mye tekst gjør at siden drukner i en grøt av bokstaver og øynene blir slitne av å lete i mylderet av tekst. Det er vel også mye av grunnen til at de store avisene nå har begynt med bilder selv inni artiklene for å bryte opp teksten.

Det er hovedoppslaget som skal ha mest oppmerksomhet, og dermed naturlig også får et større bilde. Det samme gjelder jo forsiden på en avis. Et hovedoppslag som tar det meste av siden, krydret med småsaker rundt.

Men ja, jeg har min mening, du din ;) Er glad at denne siden faktisk kjører store bilder på hovedsaken! Og ettersom du liker utseende en del, så må jo du gjøre det samme.


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 26 aug 08, 12:15

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Jeg liker ffksupporter.net mye bedre

Og ettersom du liker utseende en del, så må jo du gjøre det samme.

ffksupporter.net har vel fortsatt en noe mer edruelig tilnærming til størrelsen på bildene... men jeg ville i utgangspunkte påpeke at jeg likte forsiden slik den var akkurat nå - små thumnails og dermed flere artikkler pr skjermbilde.

Løkke tell videre

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 27 aug 08, 01:24

Er det forresten noen som vet om et Wordpress theme som har samme layout som ffksupporter.net har på forsiden? Har lett etter noe liknende til min blogg med wordpress c..

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340