Husk meg
Brukernavn
Passord

Tegstrøm vs Trulsen

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 18 aug 08, 14:45

Opprinnelig postet av Husgutt

Hvilket potensial ser du i Tegstrøm? Hvilke prestasjoner har han gjort i FFK trøya som gjør deg optimist i forhold til hans fremtid i Fredrikstad? Han er hårreisende dårlig, og det er fasiten.

 Tegstrøm er antageligvis den beste spissen vi har for øyeblikket. Han scoret 10 mål i 2006 sesongen, så mye tyder på at han har kvalitetene. Det stemmer jo dårlig med fasiten din. FFK må bare få ham igang. Hvis han ikke får tillit/selvtillit så får du rett, men blir du lykkeligere av det?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:49

Hva med Gardar? Med mindre du ikke tar ham med i din betraktning siden han er skadet, kan jeg ikke fatte hva du snakker om.

Likevel, jeg mener Barsom er en bedre spiss. Han er bedre i duellene, har bedre løp og bedre defensiv jobbing. Han scorer også mål..

Trulsen har jeg sett for lite til å kunne si noe om, men jeg ville heller satset på ham enn på Tegström. Får han matching i tippeligaen og gjør det bra, kan han fort bli en "hit". Og når vi har et sånt problem som vi har, hvor spissene våre ikke funker, ville jeg heller satset på et ungt talent. Unge spillere pleier som regel å gi 100% hele tiden, fordi de er ydmyke og vil kjempe seg inn på laget.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 18 aug 08, 14:51

Opprinnelig postet av Lemmy

Hva med Gardar?

Jeg skrev for øyeblikket, og regnet derfor ikke med Gardar.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:52
Endret: 18 aug 08, 14:53
Endret av: Lemmy

Den er god. Da forstår jeg resonnementet ditt bedre, men mener fortsatt Barsom er bedre. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 15:00

Så du mener at dersom Tegstrøm hadde hatt selvtillit, så hadde vårt spissproblem vært borte? Og du mener han får mer selvtillit av å svi sjanser på a-laget? Da foreslår jeg at han spiller på seg selvtillit på 2 laget, dersom det er problemet.

Mitt spørsmål til deg er da, hvorfor er han så lat? Hvorfor jobber han ikke hardere for å motbevise folk som meg?

 

Ps. Ingenting hadde gjort meg gladere enn om Tegstrøm blomstret opp og scora i kamp etter kamp. Men jeg har ikke trua. Jeg blir glad når FFk vinner, og med Tegstrøm på laget, mener jeg våre vinnersjanser blir betraktelig svekket.

 

Men klart , vi kan jo alltids satse på billige straffer og Ramberg på hodestøtCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 24 aug 08, 02:27

Heller Trulsen enn Tegström.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 aug 08, 09:52

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Heller Trulsen enn Tegström.

Absolutt!!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 24 aug 08, 10:20

Beste grunnen til å bruke trulsen fremfor tegstrøm er at trulsen har et stort utviklings potensialet. for å utvikle seg videre trenger man jo kamptrening. Forskjellen mellom trulsen og tegstrøm er ikke så stor, men når noen er så jevngode mener jeg at man alltid skal la talentet spille slik at den personen kan utvikle seg.

Så ja helst trulsen


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 08, 13:04

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av HotDream

Han ble da blandt annet servert en "ferdig scoret" passning fra Barsom. Avsluttningen var det virkelig klasse over. NOT!

Igjen begynn å se hele kamper med andre TL lag og ikke bare høydepunkter. "Klassespisser" i andre TL klubber misser også 100 % sjanser.

Ok de bommer de også, men de scorer da også av og til. Tarik bomma, Gardar bommer, men de scorer også skjønner du..

Trur du er den eneste som ser noe i Tegstrøm.. Du minner litt om Paco med Morgan...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 aug 08, 13:06

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av HotDream

Han ble da blandt annet servert en "ferdig scoret" passning fra Barsom. Avsluttningen var det virkelig klasse over. NOT!

Igjen begynn å se hele kamper med andre TL lag og ikke bare høydepunkter. "Klassespisser" i andre TL klubber misser også 100 % sjanser.

Ok de bommer de også, men de scorer da også av og til. Tarik bomma, Gardar bommer, men de scorer også skjønner du..

Trur du er den eneste som ser noe i Tegstrøm.. Du minner litt om Paco med Morgan...

Kan ikke du holde kjeft,hvorfor blander du Morgan inn i dette ?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 08, 13:10

Blander ikke inn Morgan. Sier bare at kanogvetalt forsvarer Tegan nesten like mye som du forsvarer Morgan..


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 18 aug 08, 13:13

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ok de bommer de også, men de scorer da også av og til. Tarik bomma, Gardar bommer, men de scorer også skjønner du..

Har Tarik scoret mye mer enn Tegstrøm denne sesongen hvis du delere antall mål på spilletid. Litt oftere, men ikke mye. Kan ha noe med tillit/selvtillit å gjøre.

Hvis du sier Tegstrøm er så dårlig så synes jeg i rettferdighetens navn at han må sammenlignes med andre TL spisser.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 18 aug 08, 14:17

Jeg var i hvert fall ikke en av de som ville benke Tarik. Jeg kan si det samme nå, sats på Koadiou på kanten i stedefor Ramberg, Koadiou har stort potensiale, for å dra et lignende eksempel. Om man vil ha noen ut av start elleveren etter ørten kamper hvor Tegstrøm har fått sjansen (hvor han for meg bare har vist mindre og mindre) er man da ikke ondskapsfull for det: Hadde trua pån for et par mnd sia tilbake men nå ser jeg jo at han han rett og slett ikke er motivert, innsatsen er i hvert fall ikke i nærheten av 100 %, Og det må den minst være hvis du skal kjempe deg inn i en første ellever


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 aug 08, 22:25

Han var god i første halvdel av 2006 for Sandefjord. Da han kom til FFK i fjor, stod han med en scoring for Sandefjord.

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 17 aug 08, 14:05

Trulsen er mye mer spennende og virker allerede som en bedre (i hvert fall mer nyttig) spiller enn Tegan. Sistnevnte gir meg fnatt!

Mye bedre å satse på å utvikle vår egen unggutt fremfor å bruke år og dag på at Tegan kanskje skal slå til.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 17 aug 08, 14:10

Opprinnelig postet av Holters

Trulsen er mye mer spennende og virker allerede som en bedre (i hvert fall mer nyttig) spiller enn Tegan. Sistnevnte gir meg fnatt!

Mye bedre å satse på å utvikle vår egen unggutt fremfor å bruke år og dag på at Tegan kanskje skal slå til.

Tror ikke Tegan kommer til å slå til i det hele tatt - men vi skal likevel matche Trulsen forsiktig og utvikle det potensiale han tross alt har. Det er fristende å kaste ham innpå når vi nå sårt trenger en ekstra spiss, men kanskje ikke det lureste på sikt.
Matches han på en fornuftig måte nå kan han være i startelveren mot slutten vav sesongen. Avhenger selvsagt av hva som blir kjøpt inn :-)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 17 aug 08, 14:14

Tror ikke Trulsen er klar for å være fast i startelleveren, men han fortjener absolutt innhopp slik Tegan presterer for tiden.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 17 aug 08, 14:44
Endret: 17 aug 08, 14:44
Endret av: FlightOfTheRat

Trulsen fortjener flere innhopp slik han selv presterte sist, uavhengig av Tegan, ville jeg sagt.

Er det bare meg, eller fikk ikke FFK inn en betydelig løpsstyrke på topp med Trulsen? Jeg synes han løp noe helt fantisastisk, både mye, fort og  riktig. Han virket uredd, lite tynget av presset, var umiddelbart et aktivum på topp, og scoret stødig i straffekonken.

Sikkert lurt å matche ham mykt, jeg tviler ikke på at Grønnis vet hva han gjør.

Tror Tegan skal gjenfinne gammel scoringsform kvikt hvis han skal ha en fremtid på laget.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 17 aug 08, 14:58

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Er det bare meg, eller fikk ikke FFK inn en betydelig løpsstyrke på topp med Trulsen? Jeg synes han løp noe helt fantisastisk, både mye, fort og riktig. Han virket uredd, lite tynget av presset, var umiddelbart et aktivum på topp, og scoret stødig i straffekonken.

Synes også at med Trulsen så fikk vi en helt annen løpsstyrke - og en mye bedre innsats på topp i laget



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340