Husk meg
Brukernavn
Passord

Tegstrøm vs Trulsen

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 14:21

Opprinnelig postet av Lemmy

Snakker du da om denne sesongen?

Ja?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:24

Da skjønner jeg ikke åssen du kan dra inn det som et argument ang. Tegström eller at vi har hatt mange dårlige spisser de siste årene?

I år har vi scort mange mål, men i år har vi faktisk hatt to spisser som har vært veldig gode!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 14:24

Jeg tenker prosent, og jeg bryr meg ikke om hvor mange hele kamper han har spilt. Så du cupkampen mot Løv-ham?  Og en ting er at han ikke setter sine 100% sjanser (som det har vært mange av), en annen ting er at han ikke evner å gå på de rette løpene, ikke vinne dueller. En god spiss har evnen til å vite hvor ballen kommer til å lande, vel, for at Tegstrøm skal få med seg ballen, må den lande på foten hans.

Hvilket potensial ser du i Tegstrøm? Hvilke prestasjoner har han gjort i FFK trøya som gjør deg optimist i forhold til hans fremtid i Fredrikstad? Han er hårreisende dårlig, og det er fasiten.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 14:40

Opprinnelig postet av Lemmy

Da skjønner jeg ikke åssen du kan dra inn det som et argument ang. Tegström eller at vi har hatt mange dårlige spisser de siste årene?

I år har vi scort mange mål, men i år har vi faktisk hatt to spisser som har vært veldig gode!

I 2006, 2005, 2004 scoret vi mye sammelignet med tabellplasseringen. Dvs mer en mang lag foran oss på tabellen. 2007 var et unntak i så måte der vi scoret lite (37 mål).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:43

Det stemmer sikkert. :)

Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke finner din "røde tråd", og jeg kan ikke se åssen det kan ha noe med Tegström og gjøre. Men hey, det kan godt hende det er noe logikk der. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 14:45

Opprinnelig postet av Husgutt

Hvilket potensial ser du i Tegstrøm? Hvilke prestasjoner har han gjort i FFK trøya som gjør deg optimist i forhold til hans fremtid i Fredrikstad? Han er hårreisende dårlig, og det er fasiten.

 Tegstrøm er antageligvis den beste spissen vi har for øyeblikket. Han scoret 10 mål i 2006 sesongen, så mye tyder på at han har kvalitetene. Det stemmer jo dårlig med fasiten din. FFK må bare få ham igang. Hvis han ikke får tillit/selvtillit så får du rett, men blir du lykkeligere av det?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:49

Hva med Gardar? Med mindre du ikke tar ham med i din betraktning siden han er skadet, kan jeg ikke fatte hva du snakker om.

Likevel, jeg mener Barsom er en bedre spiss. Han er bedre i duellene, har bedre løp og bedre defensiv jobbing. Han scorer også mål..

Trulsen har jeg sett for lite til å kunne si noe om, men jeg ville heller satset på ham enn på Tegström. Får han matching i tippeligaen og gjør det bra, kan han fort bli en "hit". Og når vi har et sånt problem som vi har, hvor spissene våre ikke funker, ville jeg heller satset på et ungt talent. Unge spillere pleier som regel å gi 100% hele tiden, fordi de er ydmyke og vil kjempe seg inn på laget.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 14:51

Opprinnelig postet av Lemmy

Hva med Gardar?

Jeg skrev for øyeblikket, og regnet derfor ikke med Gardar.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:52
Endret: 18 aug 08, 14:53
Endret av: Lemmy

Den er god. Da forstår jeg resonnementet ditt bedre, men mener fortsatt Barsom er bedre. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 15:00

Så du mener at dersom Tegstrøm hadde hatt selvtillit, så hadde vårt spissproblem vært borte? Og du mener han får mer selvtillit av å svi sjanser på a-laget? Da foreslår jeg at han spiller på seg selvtillit på 2 laget, dersom det er problemet.

Mitt spørsmål til deg er da, hvorfor er han så lat? Hvorfor jobber han ikke hardere for å motbevise folk som meg?

 

Ps. Ingenting hadde gjort meg gladere enn om Tegstrøm blomstret opp og scora i kamp etter kamp. Men jeg har ikke trua. Jeg blir glad når FFk vinner, og med Tegstrøm på laget, mener jeg våre vinnersjanser blir betraktelig svekket.

 

Men klart , vi kan jo alltids satse på billige straffer og Ramberg på hodestøtCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 24 aug 08, 02:27

Heller Trulsen enn Tegström.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 aug 08, 09:52

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Heller Trulsen enn Tegström.

Absolutt!!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 24 aug 08, 10:20

Beste grunnen til å bruke trulsen fremfor tegstrøm er at trulsen har et stort utviklings potensialet. for å utvikle seg videre trenger man jo kamptrening. Forskjellen mellom trulsen og tegstrøm er ikke så stor, men når noen er så jevngode mener jeg at man alltid skal la talentet spille slik at den personen kan utvikle seg.

Så ja helst trulsen



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f