Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik til Le Mans for 30 mill?

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 jul 08, 17:35

Opprinnelig postet av FFK1903

De tretti millioner ble dessverre ikke bare budt, de ble akseptert ;)

Ja, at de aksepterte dette budet bekymrer meg.

Blir det et salg på 30 mill. så har FFK vært for desperat på å selge. 40-50 mill. burde summen minst vært nå når FFK kjemper om seriegull. Tipper FFK er for desperate etter disse pengene pga dårlig økonomi. Yell

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jul 08, 17:58

Jeg er egentlig godt fornøyd med summen, men er spent på hvor stor prosent av den neste overgangssumer klubber får. 15-20 prosent ettersom jeg mener å ha lest at den var bra? Heller mest mot 15 prosent.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 16 jul 08, 19:34

20% er den vanligste videresalgsprosenten. Nesten standard.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 jul 08, 19:41

Opprinnelig postet av Holters

20% er den vanligste videresalgsprosenten. Nesten standard.

Hvis 20% er standard, så håper jeg de får 30% he he he....Da begynner vi å snakke hvis han blir videresolgt for 300 mill. Money mouth

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jul 08, 19:51

Opprinnelig postet av Holters

20% er den vanligste videresalgsprosenten. Nesten standard.

Hvis 20 % er standard, var er da en betydelig prosent som jeg leste? :) Regner med de gikk ut fra null og ikke tjue da, for en betydelig når 20 er normalt ville betydd en god slump med penger i fremtiden vil jeg tro.

Skal tidligere klubber også ha sin del av pakka her, eller tilfeller alt FFK/spillerinvest?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jul 08, 19:53

Opprinnelig postet av FFK1903

 

Skal tidligere klubber også ha sin del av pakka her, eller tilfeller alt FFK/spillerinvest?

Her leste jeg "eller tilfaller alt FFKSupporter.net"? Hadde ikke vært så dumt det...

 


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 jul 08, 21:09
Endret: 16 jul 08, 21:10
Endret av: benksliter`n

20 mill for Stoor og 30 mill for Tarik.

En middels god back for 20 mill. og Norges største spisstalent siden Carew for 30 mill.

Ingen tvil om hvem som smiler bredest på vei til banken her Yell

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Margrete00

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 08
Innlegg: 1

Lagt til: 16 jul 08, 21:15

Håper ikke han dar Cry

Ffk ternger han videre :D men han må jo få gjøre det han synes er best for ham selv :D

---------------------------

Margrete :D


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 16 jul 08, 22:03

Håper bare han gjør det som er best for ham selv, og ikke det som er best for agenten hans.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jul 08, 22:40

Opprinnelig postet av benksliter`n

20 mill for Stoor og 30 mill for Tarik.

En middels god back for 20 mill. og Norges største spisstalent siden Carew for 30 mill.

Ingen tvil om hvem som smiler bredest på vei til banken her Yell

EM-deltagelse og godt spill i Champions League gjøre noe med markedsprisen. Trøsten får være at vi da sikkert kan selge Tegström for millioner en gang utpå høsten neste år ;)


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 jul 08, 11:58

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av benksliter`n

20 mill for Stoor og 30 mill for Tarik.

En middels god back for 20 mill. og Norges største spisstalent siden Carew for 30 mill.

Ingen tvil om hvem som smiler bredest på vei til banken her Yell

EM-deltagelse og godt spill i Champions League gjøre noe med markedsprisen. Trøsten får være at vi da sikkert kan selge Tegström for millioner en gang utpå høsten neste år ;)

Stoor skal da ikke til hverken Holland eller Frankrike. Det er kanskje noen her inne som har oppdaget at prisnivået ikke er det samme i England som i de 2 nevnte land, eller???


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 18 jul 08, 13:47

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Håper bare han gjør det som er best for ham selv, og ikke det som er best for agenten hans.

 

Helt enbig Flight. Jeg misstenker at overgang til Le Mans treneres nettopp pga av agenter og penger. Tore P snakker om Donald Duck nivå.

 Jeg synes ærlig talt det er litt DD, å gjøre seg utilgjengelig, og når en klubb byr 30 mill, samt 4 mill i årslønn, synes jeg det minste man kan gjøre, er å reise ned og ta en prat, samt se på forholdene. Hvilken skade kan det gjøre?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 18 jul 08, 14:25

Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Håper bare han gjør det som er best for ham selv, og ikke det som er best for agenten hans.

 

Helt enbig Flight. Jeg misstenker at overgang til Le Mans treneres nettopp pga av agenter og penger. Tore P snakker om Donald Duck nivå.

 Jeg synes ærlig talt det er litt DD, å gjøre seg utilgjengelig, og når en klubb byr 30 mill, samt 4 mill i årslønn, synes jeg det minste man kan gjøre, er å reise ned og ta en prat, samt se på forholdene. Hvilken skade kan det gjøre?

 

Enig, er det noe det er Donald Duck over, så er det Tore P sitt svar på tiltale. Virker mer som en barnslig måte å unndra seg ansvar på.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 jul 08, 01:52

Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Håper bare han gjør det som er best for ham selv, og ikke det som er best for agenten hans.

 

Helt enbig Flight. Jeg misstenker at overgang til Le Mans treneres nettopp pga av agenter og penger. Tore P snakker om Donald Duck nivå.

 Jeg synes ærlig talt det er litt DD, å gjøre seg utilgjengelig, og når en klubb byr 30 mill, samt 4 mill i årslønn, synes jeg det minste man kan gjøre, er å reise ned og ta en prat, samt se på forholdene. Hvilken skade kan det gjøre?

 

Vel, kan hende Tarik er mer opptatt her hjemme med serien at det ikke lar seg gjøre eller at Tarik faktisk ikke har lyst til å gå til Le Mans.

På meg så virker det så absolutt at Tarik ikke har det. Da tror jeg han allerede hadde bestemt seg..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jul 08, 07:20

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 jul 08, 17:51

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Håper bare han gjør det som er best for ham selv, og ikke det som er best for agenten hans.

 

Helt enbig Flight. Jeg misstenker at overgang til Le Mans treneres nettopp pga av agenter og penger. Tore P snakker om Donald Duck nivå.

 Jeg synes ærlig talt det er litt DD, å gjøre seg utilgjengelig, og når en klubb byr 30 mill, samt 4 mill i årslønn, synes jeg det minste man kan gjøre, er å reise ned og ta en prat, samt se på forholdene. Hvilken skade kan det gjøre?

 

Vel, kan hende Tarik er mer opptatt her hjemme med serien at det ikke lar seg gjøre eller at Tarik faktisk ikke har lyst til å gå til Le Mans.

På meg så virker det så absolutt at Tarik ikke har det. Da tror jeg han allerede hadde bestemt seg..

 

Nå tenkte jeg først og fremst på rådgiver og agent. Men om han allerde har bestemt seg, burde jo Le Mans få beskjed om dette? Om det ikke passet, ja så si det også da, og avtal en tid som passer begge parter.

 

Noen som har oversikt over Le Man`s og Hereveen`s respektive staller? Hvilket av lagene er det størst sannsynlig å få fast plass eller mest spilletid?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 jul 08, 01:10

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Heerenveen vinner/vant kampen om Tarik, he he. Sann mine ord.Cool

Hva sa jeg ?? Hadde dette fra styrehold. Overgangen var så og si klar på dette tidspunktet. Han jeg snakka med sa at vi fikk vite mer i løpet av uka som gikk. Begynte sjøl å lure når det ikke kom noe, men det kom 1 dag over, så det er ikke så gæli.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 13:08

Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av ffkmufc

Tarik vil ikke til Le Mans. Heller ikke til Parma. Vil nok helst til Heerenveen foreløpig.

Det har kommet inn flere bud på nivå med Le Mans sitt bud nå..

Hvis FFK har fått inn flere bud lik det de godtok av Le Mans, så har vel FFK bommet litt på markedsverien til Tarik? Jeg tror de kunne solgt han for 40-50 mill. hvis de hadde hadt litt is i magen.

Da hadde jeg rett ang. markedsverdien til Tarik.

FFK kunne ha fått opp mellom 40 og 50 millioner kroner, men endte opp med rundt 25 millioner for Tarik Elyounoussi.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 23 jul 08, 13:20

Markedsverdien til Tarik er 25 millioner.

Det andre våset tror jeg vi skal ta med en stooooooooooooor klype salt...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 13:31

Opprinnelig postet av Holters

Markedsverdien til Tarik er 25 millioner.

Det andre våset tror jeg vi skal ta med en stooooooooooooor klype salt...

Tarik, bestemte at hans markedsverdi skal være 25 mill. ved å bare ønske å gå til en klubb.

Tror neppe du kan kalle det for vås. På pressekonferansen til Tarik i Nederland, sa de at Tarik var ønsket i England. Var han det, så er 40-50 mill. en riktig sum for Tarik i PL.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340