Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 66 av 71 66

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 30 aug 08, 22:22

Ta det litt rolig nå gutter.

Det kommer nok ikke flere spillere i dette overgangsvinduet. Det ble med stallfyll denne gangen også.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 aug 08, 22:28

Vil ikke akuratt kalle Whermann og Gashi for stallfyll da...., Uansett er det alltfor tidlig å dra noen som helst konklusjon ang de to nye spissene etter bare en kamp.... en kamp hvor resten av laget også kolapset angrepsmessig

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 aug 08, 22:28

Synd, for vi pleier å få tak i gode spillere i sommervin duet


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 aug 08, 22:37

hylekoret i gang igjen..

husker for et par år siden når vi henta Gardar, han ble sett på som en flopp, ubrukelig og elendig spiller av dere på forumet her..  noen av oss sa at han måtte få tid til å prestere, det fikk han og iår har han scoret 8 mål og er en viktig spiller..

Denne kampen her og forrige kamp er Barsom, Tegstrøm og Gardar ute med skader, Wehrman er borte og Éverton/Dominic var nye blantannet til spillesystem og kunstgress..

At de skal være så ræva som folk her sier allerede etter en kamp.. come on gutter?? har dere ikke tålmodighet om dagen eller hva er det?? Tror dere virkelig at FFK har så mye penger at dem bare kan kaste etter de gode spillerne??

Merker jeg blir litt oppgitt, for guttane må få litt tid på seg.. dessuten er vi ikke hekta av noen medlajekamp, eller er vi det?

*bruke slå seg sjøl i hodet med hammer smilyen*

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 aug 08, 22:37

Opprinnelig postet av Bob Page

Vil ikke akuratt kalle Whermann og Gashi for stallfyll da...., Uansett er det alltfor tidlig å dra noen som helst konklusjon ang de to nye spissene etter bare en kamp.... en kamp hvor resten av laget også kolapset angrepsmessig

Wehrman og Gashi kom vel ikke i dette overgangsvinduet vel Bob Page ?? Så jeg skjønner ikke hvorfor du blander inn disse her ?? At spissene ikke fikk til en dritt mot Aalesund kan man vel takke midtbanen for. Feilpasninger de luxe.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 aug 08, 22:41

Tror han siktet til at en annen skrev at det bare kom stalfyll i dette overgangsvinduet også, hvor han reagerte på også. Mente vel at det forrige sommerovergangsvinduet var bra, uten mye stallfyll. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 aug 08, 23:12

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Patrioten

Disse spissen oser det ikke mye kvalitet av

Noen nøkkelord: En uke i Norge, nytt lag, ny taktikk, aldri sett kunstgress tidligere...

Enige i at de trenger tid,se på Gardar! men hvordan går det ann og bomme på 110% muligheter? Hvor var farten og teknikken på våre nye spisser? hverken fart eller tempo!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 aug 08, 23:14

Jeg husker høsten for 2 år siden 2 stk stjernespisser kom til FFK. Gardar og Vuorinen.

Tipper det er mange som får flashback fra den høsten etter denne kampen. Jeg er faktisk litt optimist til våre to nye spisser. De ser bedre ut enn Vuorinen og Gardar gjorde den høsten. Dette blir nok bra etter hvert. Men på kort sikt, så får vi ikke ha de største forhåpningene.

Det er nok ikke lett for FFK å hente en spiss som leverer fra første dag, med de økonomiske rammene klubben har.

Det er selvsagt skuffende at FFK ikke har hentet et 1-2 klassespillere til i dette vinduet for å kjempe om gullet i år. Vi får satse på medalje og komme sterkere igjen neste år Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 30 aug 08, 23:16

Skal dere klage må navnet Ramberg dras inn. Hans Erik  "støttepassning, pirke passning, feilpassning" Ramerg

Har ikke han spilt seg ut av 11èren nå så vet ikke jeg... Fy Faen så dårlig

---------------------------

Heia FFK


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 30 aug 08, 23:21

Opprinnelig postet av benksliter`n

De ser bedre ut enn Vuorinen og Gardar gjorde den høsten.

Spesielt ettersom Gardar ikke spilte i det hele tatt og var på Island den høsten Wink

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 aug 08, 23:26

Opprinnelig postet av Patrioten
De to sjansene han hadde, burde i hvertfall resultet i et mål

... og hvor mange sjanser bommet ikke Tarik på før han omsider klarte å score sitt første mål for A-laget?

Jeg sitter også med en følelse av at spillerjakten ikke er over. Jeg blir ikke overrasket om det dukker opp en høyrekant. Og nei, ingen sikre eller "sikre" kilder.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 aug 08, 23:56
Endret: 30 aug 08, 23:57
Endret av: benksliter`n

Opprinnelig postet av FFK1903

Jeg sitter også med en følelse av at spillerjakten ikke er over. Jeg blir ikke overrasket om det dukker opp en høyrekant. Og nei, ingen sikre eller "sikre" kilder.

Ikke sikre kilder?......så det betyr at det bare er fyllerør fra deg på en Lørdagskveld da, heller? Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 08, 00:07

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Patrioten
De to sjansene han hadde, burde i hvertfall resultet i et mål

... og hvor mange sjanser bommet ikke Tarik på før han omsider klarte å score sitt første mål for A-laget?

Jeg sitter også med en følelse av at spillerjakten ikke er over. Jeg blir ikke overrasket om det dukker opp en høyrekant. Og nei, ingen sikre eller "sikre" kilder.

Tviler jeg meget sterkt på. Ingenting tilsier at det kommer spillere i morra, dvs i dag føre kl 23:59

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 08, 00:27

Opprinnelig postet av benksliter`n
Ikke sikre kilder?......så det betyr at det bare er fyllerør fra deg på en Lørdagskveld da, heller?

Dessverre, sitter nok ganske edruelig på jobb, så det er kun en liten magefølelse.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 aug 08, 01:02

Problemet her er at vi ble lovet en erstatter for Tarik som kunne gå rett inn på laget,ingen av de to nye viser noe som tilsier at de bare kan komme inn og herje i norsk fotball hverken på tempo,fart,teknikk eller spilleforståelse


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 08, 01:42
Endret: 31 aug 08, 01:42
Endret av: Bob Page

Hm. Du har faktisk et poeng der, Paco.... men trodde du virkelig på det ?

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 08, 01:51
Endret: 31 aug 08, 01:51
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av paco
Problemet her er at vi ble lovet en erstatter for Tarik som kunne gå rett inn på laget,ingen av de to nye viser noe som tilsier at de bare kan komme inn og herje i norsk fotball hverken på tempo,fart,teknikk eller spilleforståelse

Vi har jo fått en erstatter for Tarik som går rett inn på laget. Om han er en fullgod ersatter gjenstår jo og se, men jeg har ikke sett noe sted at ledelsen har lovet en som skal herje i Tippeligaen. Det gjorde heller ikke Tarik utenom noen få øyeblikk.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 aug 08, 03:44

Opprinnelig postet av paco

Problemet her er at vi ble lovet en erstatter for Tarik som kunne gå rett inn på laget,ingen av de to nye viser noe som tilsier at de bare kan komme inn og herje i norsk fotball hverken på tempo,fart,teknikk eller spilleforståelse

Skjønner ikke åssen du kan komme å påstå noe sånt paco ?? Vi har jo knapt nok fått sett de spille noe. Fikk vi sett hva de er gode for i kampen mot Aalesund ?? Nei du, det du sier her tar jeg med en klype salt. Vi får se de spille noen kamper før vi bedømmer dem. For alt vi vet så kan de gå rett inn og imponere fra dag 1. Ikke det at jeg har noe tro på det, men man vet aldri.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 31 aug 08, 08:06

Opprinnelig postet av Lex

Skal dere klage må navnet Ramberg dras inn. Hans Erik  "støttepassning, pirke passning, feilpassning" Ramerg

Har ikke han spilt seg ut av 11èren nå så vet ikke jeg... Fy Faen så dårlig

Nå har vel ikke Ramberg så mye med overgangsvinduet sommeren 2008 å gjøre? Men siden du benytter anledningen til utidig klaging på ham ; Hvem hadde vi på benken igår som skulle være så mye bedre??


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 31 aug 08, 08:44

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Lex

Skal dere klage må navnet Ramberg dras inn. Hans Erik  "støttepassning, pirke passning, feilpassning" Ramerg

Har ikke han spilt seg ut av 11èren nå så vet ikke jeg... Fy Faen så dårlig

Nå har vel ikke Ramberg så mye med overgangsvinduet sommeren 2008 å gjøre? Men siden du benytter anledningen til utidig klaging på ham ; Hvem hadde vi på benken igår som skulle være så mye bedre??

Ingen på benken hadde gjort det dårligere. Vi kunne satt innpå Runar, han hadde greid seg bedre Garantert.

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 66 av 71 66

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f