Overgangsvinduet sommeren 2008
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 13 jun 08, 13:23
Endret: 02 sep 08, 08:03
Endret av: denialsander
Vi prøver å samle alle rykter om spillere i denne tråden fra nå av. Spillere som klubben bekrefter de forhandler med eller har signert kan selvsagt få egne tråder. La oss også holde oss til spillerne og ikke la ting skli ut som i forrige tråd.
Kanskje ikke helt ukjent,men nå er det mer eller mindre bekreftet at FFK vil ha Espen Hoff..
http://www.f-b.no/article/20080614/SPORTEN/499104177/1220/NYHET
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av 1947modell
Er FFK forpliktet til å ta tilbake Vourinen eller hva han het. Denne finske toppspilleren ifølge Eggen?Han gikk gratis tilbake til sin gamle klubb i Finland... Noen som vet noe ang Stadheim ? Såvidt jeg vet så er han bare på utlån i songdal, hvor han nesten ikke er på benken engang...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Moro å se utviklingen de siste årene en ny trener har gitt oss, var mye å ta tak i for Grønis.
Får virkelig håpe de har invest i ryggen nå i dette overgangsvinduet og utspillet for etpar dager siden bare var "politikk".
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av 1947modell
Er FFK forpliktet til å ta tilbake Vourinen eller hva han het. Denne finske toppspilleren ifølge Eggen?Han gikk gratis tilbake til sin gamle klubb i Finland... Noen som vet noe ang Stadheim ? Såvidt jeg vet så er han bare på utlån i songdal, hvor han nesten ikke er på benken engang...
Han er utlånt ut denne sesongen, vi kan ende opp med at han kommer tilbake om Sogndal (eller noen andre) ikke er interessert, kontrakten med oss kan også bli kansellert som med Vourinen, det kommer an på spilleren selv.
Opprinnelig postet av GurrBass
Kanskje ikke helt ukjent,men nå er det mer eller mindre bekreftet at FFK vil ha Espen Hoff..
Hoff har allerede takket nei. Han syntes ikke FFK var gode nok.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Det er jo greit. Link?
Har du lest forumets retningslinjer?
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Trolig Hoff og Farnerud nye spillere til Stabæk.
Mister Tchoyi og trolig (allerede mistet?) Annan.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Synes det er på tide å få litt klarheter vedr. PAC. Forstår at han er fri etter årets sesong. Forstår også at han ikke har hørt fra ledelsen ang. ny kontrakt. Skal dem nå gjøre en ny blemme vedr. lokale spillere. Synes han absolutt forsvarer en plass på laget. ....i mine øyne er han bedre enn Ophaug. Håper ikke det går sport i at de som hentes inn SKAL rett inn på laget siden det er de som har kjøpt de inn. Kan ikke noe for det, men synes det er på tide også at Barsom viser seg litt bedre. Jmf Kvisvik- Tilbake til PAC ; hvis han er motivert til en sesong til så håper jeg at kontrakten forlenges. Til sist; er virkelig Jocke den rette til å reise verden rundt for å finne nye talenter ?
Opprinnelig postet av GurrBass
Øh.. Er vel derfor FFK er interessert i Hoff da. For å BLI gode nok.. Jaja, dersom han heller vil spille i en vulgær håndballhall, så vær så god...
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Han kan jo følge resten av kremen i Norge...? Lillestrøm behøver gode fotballspillere har jeg hørt. Der vinnes det jo stadig titlier og ikke minst har de ambisjoner som kler norske fotballspillere som ønsker å vinne titler fremfor å være i et lag som... Ligger på andre plass på tabellen og som har vunnet Cup'en de siste to år...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
dracula
Ble medlem: 11 nov 04
Lagt til: 15 jun 08, 11:40
Endret: 15 jun 08, 11:40
Endret av: dracula
Ikke for å pirke "Denialsander", men FFk har da ikke vunnet cup´en de siste to åra.
I fjor vant LSK, og det er vel bare i år at FFK ligger bedre plassert i TL enn LSK.
Mao, at FFK er bedre enn LSK i år er flott, men synes det er for tidlig å legge LSK i grava.
Tror dessverre at LSK også i framtiden vil være blandt de 6 fremste i Norge.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Hei Holters
Hvordan vet du at Espen Hoff har takket nei til FFK?
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av dracula
Ikke for å pirke "Denialsander", men FFk har da ikke vunnet cup´en de siste to åra.
"I løpet av," tipper jeg han mente.
Svensk magi!
Opprinnelig postet av Magnum
"I løpet av," tipper jeg han mente.
Jeg óg! ;)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Topscorer
Hei Holters
Hvordan vet du at Espen Hoff har takket nei til FFK?
Det lurer jeg også på. Det er litt merkelig at en av moderatorene på dette diskusjonsforumet skal ha mer inside information enn f.eks FB og andre, og også personer innen FFK-systemet som sier at han er ønsket av FFK.
Så vet altså Holters, at Hoff ikke er interressert i å spille for FFK, han vet også årsaken til dette.
Litt merkelig spør du meg, at han skal tilegne seg denne infoen samtidig som han lærer om innsidehandel etc. i Bergen. Jeg velger å ikke tro på Holters, jeg tror det foregår mye i FFK-systemet om spillertilgang og -avgang som han ikke vet, jeg tror ikke han er "førstemann".
Derfor håper jeg fortsatt at det en vakker dag, i nær framtid, innen et par uker vil figurere denne førstesiden i FrStad Blad: "Espen Hoff er klar for FFK"
Uten drømmer og visjoner er vi noe fattigere.
Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914