Husk meg
Brukernavn
Passord

Røkbomben under Mysen - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 14 14

UltrasL

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 08
Innlegg: 3

Lagt til: 23 mai 08, 18:32
Keiko99 gå og legg deg da! herre gud en røykbombe er vell ikke så farlig! må kunne ha litt morro fra og til! må kunne få litt annet enn det gamle inn i dette landet forandring er det nordmenn er så redd for!

om du ikke tåler litt sånn burde du kanskje bli hjemme og se kampene fra TV skjermen din!

Lykke til vidre

 

---------------------------

Alt som skjer utenfor banen er ren bonus


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 23 mai 08, 19:41
Opprinnelig postet av UltrasL
Keiko99 gå og legg deg da! herre gud en røykbombe er vell ikke så farlig! må kunne ha litt morro fra og til! må kunne få litt annet enn det gamle inn i dette landet forandring er det nordmenn er så redd for!

om du ikke tåler litt sånn burde du kanskje bli hjemme og se kampene fra TV skjermen din!

Lykke til vidre

 


En røykbombe er ikke det minste farlig for noen som helst på en arena. Det er det ingen tvil om. Og regelen om at det ikke er lov er helt på trynet, enkelt og greit.    MEN!!! Så lenge det ikke er lovlig og FFK får bot fordi du vil "ha det litt morro fra og til", så er det like håpløst som regelen å gjøre slike ting. Det finnes ikke fnugg av gode argumenter for å gjøre dette, så lenge ditt lag, FFK, blir skadelidende av dine handlinger.
Og JA det er helt på trynet at denne saken har fått så stort omfang, men reglene er der og det blir fulgt opp. Og JA det er helt på trynet av enkelte her inne å gi dette såpass med spalteplass at det faktisk blir en sak ut av det. Etter det jeg skjønner så hadde dette blitt forbigått i stillhet siden ingen av partene på stadion på Mysen hadde nevnt dette i sine rapporter. Nå får mest sannsynlig både Mysen og FFK er smekk på lanken pga dette. Så sånn sett så har trådstarter og de andre ihuga debattantene her inne påført lagene like mye om ikke mer skade enn selve røkbomba. Sånn sett fortjener de akkurat like mye, om ikke mer pepper enn den/de som faktisk stod for selve handlingen.


P.s når jeg sier du og dere i denne artikkelen så mener jeg ikke at du har noe med denne saken å gjøre, men det er ment som et svar på det du skriver, og andre innlegg i saken.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 08, 20:00
Opprinnelig postet av UltrasL
Keiko99 gå og legg deg da! herre gud en røykbombe er vell ikke så farlig! må kunne ha litt morro fra og til! må kunne få litt annet enn det gamle inn i dette landet forandring er det nordmenn er så redd for!

om du ikke tåler litt sånn burde du kanskje bli hjemme og se kampene fra TV skjermen din!

Lykke til vidre

 
Du spiller høyt nå.. Det var barn tilstedet og det er ulovlig, men du klarer og skrive føre du tenker. herre gud sier jeg

---------------------------

http://keiko99.net


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 23 mai 08, 20:05
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av UltrasL
Keiko99 gå og legg deg da! herre gud en røykbombe er vell ikke så farlig! må kunne ha litt morro fra og til! må kunne få litt annet enn det gamle inn i dette landet forandring er det nordmenn er så redd for!

om du ikke tåler litt sånn burde du kanskje bli hjemme og se kampene fra TV skjermen din!

Lykke til vidre

 
Du spiller høyt nå.. Det var barn tilstedet og det er ulovlig, men du klarer og skrive føre du tenker. herre gud sier jeg


Keiko: Hva hadde det å bety for saken at det var barn tilstede?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 08, 20:11
Det betyr at det finnes barn og voksene (bare for og ta med voksene også) som ikke tåler slik røk, men alle sett bort fra dere skjønner vel kanskje ikke at det finnes flere barn som ikke tåler den røken.

---------------------------

http://keiko99.net


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 23 mai 08, 20:21
Endret: 23 mai 08, 20:26
Opprinnelig postet av keiko99
Det betyr at det finnes barn og voksene (bare for og ta med voksene også) som ikke tåler slik røk, men alle sett bort fra dere skjønner vel kanskje ikke at det finnes flere barn som ikke tåler den røken.


Kjære Keiko...

På Fredikstad stadion så har bruk av bluss ved kampstart vært diskutert både her og i media, fordi røyken har hatt en tendens til å bli liggende litt for lenge. Astmatikere og andre har vært ute og bedt om at denne bruken opphører. Det blir fortsatt brukt med jevne mellomrom. Jeg hører ikke at DU er ute etter å ta PH i disse situasjonene...

Har du et veldig selektivt blikk, og veldig selektive meninger eller er det bare kvalme du prøver å lage?

Hvem er dere, som du henviser til? Jeg er ikke medlem i PH, og har overhodet ingenting med BRH eller andre grupperinger rundt FFK å gjøre. Det nærmeste måtte være at jeg innimellom sitter sammen med pensjonistene på felt A. Men det betyr ikke at jeg ikke har mulighet og vilje til å sette meg inn i en sak, og se ting fra utsiden med en veloverveid mening (Synes iallefall selv at meningene er veloverveide, selv om det helt sikkert finnes nok av personer som stiller seg kritiske til dem).

Dersom man evner å sette seg inn i ting så ser man ofte ting på en litt mer reflektert måte, prøv det du også :)

OG hvordan i alle dager skulle man skjønne koblingen "at det var barn tilstede" med at du snakket om at noen barn har astma og ikke tåler slik røyk??? Prøv med innlegg som inneholder litt mer en en setning om gangen, det gjør underverker for de som leser innleggene dine. Da slipper du også at folk fyrer seg opp over deg, og du slipper unna mobbing og trakasering...

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 23 mai 08, 20:41

Herregud, hvor lenge skal denne tråden om røkbomba i Mysen vare??

Det var artig lesestoff de første dagene, men nå er det bare trøttsomt  å se den tråden om og om igjen her inne.

Å det dummeste er at det er kun noen få personer ( å de samme personene)som gidder å ta seg bryet med å "krangle" fram og tilbake til hverandre.

Det er bra nå vel, det var en liten røkbombe og jeg var også tilstede og fikk røyken midt i tryne men ingen dævva og ingen kom til skade heldigvis. Jeg så  på forhånd at det var en litt "livlig" gjeng der bakerst på tribunen og ba guttungen min på 12 år om å stille seg nederst ved gjerdet i tilfelle det skulle bli noe dytting ol.

Jeg så  2 guttunger på ca 8-10 år som ble litt redde og gråt når tribunen knakk og det ble litt "dytting" der oppe, men foreldrene så sikkert det samme som meg og kunne i forkant forhindret at guttene ble skremt.

Det skal være plass til ALLE supportere i ALLE aldre på en supporter tribune, bare dem lager liv og synger og støtter laget sammen.

Jeg er overhode ikke noen stor fan av slike pyro og røyk effekter, men artig med litt liv og røre på tribunen

 

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

ultrasboy87

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 08
Innlegg: 3

Lagt til: 24 mai 08, 01:37
Opprinnelig postet av keiko99
Det betyr at det finnes barn og voksene (bare for og ta med voksene også) som ikke tåler slik røk, men alle sett bort fra dere skjønner vel kanskje ikke at det finnes flere barn som ikke tåler den røken.


Hvorfor er du aldri saklig for? Hvis vi skulle tatt hensyn til alle algergikere her til lands, hadde det ikke vært mye vi hadde fått lov til.

---------------------------

-Aalesund Ultras-


ultrasboy87

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 08
Innlegg: 3

Lagt til: 24 mai 08, 01:31
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av UltrasL
Keiko99 gå og legg deg da! herre gud en røykbombe er vell ikke så farlig! må kunne ha litt morro fra og til! må kunne få litt annet enn det gamle inn i dette landet forandring er det nordmenn er så redd for!

om du ikke tåler litt sånn burde du kanskje bli hjemme og se kampene fra TV skjermen din!

Lykke til vidre

 
Du spiller høyt nå.. Det var barn tilstedet og det er ulovlig, men du klarer og skrive føre du tenker. herre gud sier jeg


Du har alvorlige problemer, keiko99.
Tror du barna tar skade av en uskyldig liten røykbombe?
Nesten hver jævla tippeligakamp blir det tent på en røykbombe, men det er første gang i mitt liv, jeg har sett at det har blitt noe tema ut av det. Det er jo antitribunekultur ekstremisme her i fredrikstad.

---------------------------

-Aalesund Ultras-



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 14 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340