Husk meg
Brukernavn
Passord

Røkbomben under Mysen - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 14 10

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 mai 08, 18:19
Så hvordan ødelegger dette for klubben? Ingen andre enn folk her inne har gjort det til noen sak, spesielt du!
Som nevnt over, lokalavisen ser det som liv og røre, i positivt omfang.... Hvorfor kan du ikke prøve å være litt åpen for annen kultur enn din egne innesluttede kjedsomhet? Hvis ikke, så kan du få lov til å mene akkurat hva du vil, men ikke mase og kjase ut i det kjedsommelige for alle oss andre som ikke nødvendigvis er like interressert!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 15 mai 08, 18:50

Skal ikke gå så dypt i denne saken igjen da de fleste vet hva jeg mener om BRH, men jeg støtter Keiko i denne saken. Jeg synes det er bra du tar tak i dette Keiko, men slapp litt av i utblåsningene dine. Ikke så sint.

Henning Bødtker-Lund

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 08, 14:21
Opprinnelig postet av HBL

Skal ikke gå så dypt i denne saken igjen da de fleste vet hva jeg mener om BRH, men jeg støtter Keiko i denne saken. Jeg synes det er bra du tar tak i dette Keiko, men slapp litt av i utblåsningene dine. Ikke så sint.

Henning Bødtker-Lund

Jeg vil bare svare deg. Først vil jeg si takk, men BRH ødlegger for klubben FFK. Det virker som dem driter opp i klubben bare dem kan være idioter og kalle seg for tøffe fyrer.

I en annen tråd fikk jeg beskylniger fra Rune haugen om at jeg reagerer slik bare for at dette skjedde i mysen. jeg håper du leser dette rune, men det spiller liten rolle for meg hvor dette skjedde. jeg hadde reagert akkurar på samme måte.

---------------------------

http://keiko99.net


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 16 mai 08, 16:13
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av HBL

Skal ikke gå så dypt i denne saken igjen da de fleste vet hva jeg mener om BRH, men jeg støtter Keiko i denne saken. Jeg synes det er bra du tar tak i dette Keiko, men slapp litt av i utblåsningene dine. Ikke så sint.

Henning Bødtker-Lund

Jeg vil bare svare deg. Først vil jeg si takk, men BRH ødlegger for klubben FFK. Det virker som dem driter opp i klubben bare dem kan være idioter og kalle seg for tøffe fyrer.

I en annen tråd fikk jeg beskylniger fra Rune haugen om at jeg reagerer slik bare for at dette skjedde i mysen. jeg håper du leser dette rune, men det spiller liten rolle for meg hvor dette skjedde. jeg hadde reagert akkurar på samme måte.


Ærlig talt Keiko, må du??? Har du ikke en jobb å gå til, alt annet enn å sitte her inne og lete etter problemer. FFK-supportere har desverre alt for lite å bedrive dagene sine meg når en røykbombe blir diskutert så til de grader. Utrolig!!!

Sånn så har jeg bidratt litt til denne diskusjonen også :)

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 mai 08, 16:46

Er BRH intresert i fotball? supporterne til Dynamo og lign lag blir ofte nevnt når man snakker om tribunekultur innen BRH,er det slik vi vil ha det i norge? vold og bråk er det viktigste der og ikke fotballen.bluss,røykbomber og pyro er forbudt og farlig,I norge så skal det være trygt og gå på kamp både for voksne og barn

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 16 mai 08, 17:26
Og der har du beviset på intetsigende innlegg! BRH har fortsatt tilgode å vært oppi noe som kalles bråk og vold... Kan du komme med beviser på dette?
Er det ikke trygt for voksne og barn på Fredrikstad Stadion?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 14 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340